Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

ΕΙΒΤΜ 2013: Άνοδο προβλέπουν οι Ευρωπαίοι στην αγορά συνεδρίων & εκδηλώσεων το 2014

Βίκυ Καραντζαβέλου - 27 Νοέμβριος 2013, 09:37

Σημάδια αισιοδοξίας για την πορεία της συνεδριακής αγοράς το 2014 παρουσίασαν οι Ευρωπαίοι buyers που συμμετείχαν στην EIBTM στη Βαρκελώνη. Το 54% των buyers αναμένει άνοδο της αγοράς συνεδρίων και εκδηλώσεων τους επόμενους 12 μήνες, ενώ σε ανοδική τροχιά κινούνται και οι προβλέψεις των προμηθευτών.


Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO) για ακόμη μια χρονιά ήταν εκεί και είχε την ευκαιρία να νιώσει ίσως για πρώτη φορά μετά από αρκετά μελανά χρόνια (λόγω της κρίσης) αυτό το γενικό αίσθημα “ανάτασης” της διεθνούς αγοράς, που στην πορεία της μπορεί να συμπαρασύρει και την ελληνική. Οι εταιρίες – μέλη του HAPCO που συμμετείχαν στην ελληνική αποστολή και ενίσχυσαν με τις επαφές τους τις προσπάθειες όλων για προσέλκυση συνεδρίων στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια επέστρεψαν στην πατρίδα με θετικές εντυπώσεις, αλλά και ελπίδες για μία καλύτερη χρονιά.



Πιο συγκεκριμένα και όπως αποκάλυψε η έρευνα “IBTM Global Research”, το 54% των buyers αναμένει άνοδο της αγοράς συνεδρίων και εκδηλώσεων τους επόμενους 12 μήνες, ενώ σε ανοδική τροχιά κινούνται και οι προβλέψεις των προμηθευτών, με το 93% εξ αυτών να προσβλέπει αύξηση ή στασιμότητα του αριθμού εκδηλώσεων κατά το 2014.

Επιπρόσθετα, το 57% των προμηθευτών πιστεύει ότι οι buyers αναζητούν πλέον νέους προορισμούς για τα συνέδρια που προγραμματίζουν τους επόμενους 12 μήνες. Ανάμεσα στις κορυφαίες προτιμήσεις τους βρίσκει κανείς καθιερωμένες, αλλά και νέες “συνεδριακά” χώρες, όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία, η Ουκρανία, η Ολλανδία και η Τουρκία.

Αξιοσημείωτο ωστόσο, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, είναι το γεγονός ότι οι προμηθευτές έχουν πάψει πλέον να ασχολούνται με την παγκόσμια οικονομική κατάσταση και έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στην παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, αλλά και στην αναζήτηση τρόπων ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τους και συνάμα καλύτερης απόδοσης ROI, γεγονός που κάνει την συνεδριακή αγορά να φαντάζει για πρώτη φορά “αλώβητη” στην οικονομική κρίση της Ευρωζώνης.

Τέλος, ιδιαίτερη μνεία παρουσίασε η έρευνα και στην αυξημένη χρήση των νέων τεχνολογιών και μορφών επικοινωνίας που υιοθετούνται πλέον καθολικά και από τους επαγγελματίες του συνεδριακού τομέα. Το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα social media για να επικοινωνεί πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το συνέδριο, ενώ το 42% των οργανωτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί smartphones ή tablets προκειμένου να αναμεταδόσει στους συνέδρους πληροφορίες κατά τη διάρκεια των συνεδρίων. Οι νέες τεχνολογίες, κατά τους προμηθευτές, γεννούν πιο δημιουργικές επιλογές στη χάραξη εκδηλώσεων και τα social media αποτελούν ένα εξαιρετικά χρήσιμο επικοινωνιακό εργαλείο, που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να μείνει αναξιοποίητο. Ενδεικτικό της εισβολής των social media στις επιχειρήσεις συνεδρίων & εκδηλώσεων είναι το εύρημα ότι για την επικοινωνία εταιρικών νέων το 85% των προμηθευτών χρησιμοποιεί το facebook, το 72% το twitter και το 68% το linkedin.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top