Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστικό μάρκετινγκ

Συμφωνία ΕΞΑΑΑ με Marketing Greece για την προβολή της Αθήνας στη διεθνή κοινή γνώμη

Τατιάνα Ρόκου - 03 Φεβρουάριος 2014, 10:35

Η ΕΞΑΑΑ και η Marketing Greece, μέσω του Συμφώνου δεσμεύτηκαν και τυπικά να παρουσιάζουν μια μελετημένη στα σημεία της και ολοκληρωμένη εικόνα για τον προορισμό, αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητές του μέσα από φρέσκιες και πρωτότυπες ιδέες και προτάσεις διαδρομών ή δραστηριοτήτων στην Αθήνα και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.


Σύμφωνο “καλής συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης”, κοινής στρατηγικής και δράσεων για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού “Αθήνα” στη διεθνή κοινή γνώμη και στις βασικές τουριστικές αγορές, υπέγραψαν η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού και η Marketing Greece.

Το “Σύμφωνο” υπογράφηκε μεταξύ του προέδρου της ΕΞΑΑΑ κ. Αλέξανδρου Βασιλικού και του γενικού διευθυντή της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλη την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΞΕΕ, προκειμένου να επισφραγισθεί και επίσημα η στενή συνεργασία των δύο φορέων, η οποία έχει ήδη δρομολογηθεί από τον Σεπτέμβριο του 2013 με άριστα αποτελέσματα.

Μέχρι στιγμής, η ΕΞΑΑΑ και η Marketing Greece σχεδίασαν και οργάνωσαν από κοινού press trips για δημοσιογράφους από σημαντικά έντυπα της Γερμανίας και της Βρετανίας. Η φιλοξενία της Γερμανίδας δημοσιογράφου Johanna Rudiger απέδωσε τρία  άρθρα για την Αθήνα ως city break προορισμό στα έντυπα “Kolner Stadt  Anzeiger” (circulation: 350.000), “Berliner Zeitung” (circulation: 126.000) και  Main-Echo (circulation: 77.000), ενώ το Νοέμβριο 2013 η Αθήνα φιλοξενήθηκε στη βρετανική εφημερίδα “SUN” – στη στήλη “Live  like  a  local”... in  Athens. Σχεδιάστηκε επίσης η φιλοξενία και το πρόγραμμα του Γερμανού δημοσιογράφου Jurgen Juchtmann, προκειμένου να συντάξει δύο άρθρα για την Αθήνα στα έντυπα “Neue Westfaelische” και “Neue Osnabrucker Zeitung” (440.000 φύλλα), ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί για τους επόμενους μήνες στοχευμένα ταξίδια ενημέρωσης δημοσιογράφων για όλα τα θεματικά τουριστικά προϊόντα της Αθήνας και του Αργοσαρωνικού (συνεδριακός τουρισμός city-break, τουρισμός διακοπών, yachting, κ.ά.) στην αγορά της Βρετανίας, της Ρωσίας και της Γερμανίας. Στις προσπάθειες συμπεριλαμβάνονται επίσης προσκλήσεις σημαντικών Tour Operators και εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων (fam trips), διεθνείς καμπάνιες και διαγωνισμοί μέσω διαδικτύου και social media, προώθηση ενημερωτικού υλικού για τον προορισμό και τα αθηναϊκά ξενοδοχεία κ.ά.

Το πλέον σημαντικό είναι πως η έως τώρα συνεργασία μεταξύ ΕΞΑΑΑ και Marketing Greece αξιοποίησε και συνέδεσε στις κοινές δράσεις και το ευρύτερο “Δίκτυο πολύτιμων Συνεργατών” της ΕΞΑΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει συνέργειες της Ένωσης Ξενοδόχων με φορείς, οργανισμούς, ιδρύματα, χώρους πολιτισμού, ενώσεις επαγγελματιών, τουριστικές και εμπορικές επιχειρήσεις, φεστιβάλ-θεσμούς, ανεξάρτητους καλλιτέχνες, αλλά και ιδιώτες εθελοντές - από τον Μάϊο του 2012.
Όπως είπε ο κ. Βασιλικός, “αυτό το πρωτόκολλο συνεργασίας  απλά επισφραγίζει τις κοινές προσπάθειες των δύο φορέων, οι οποίες έχουν καιρό ξεκινήσει. Ο ιδιωτικός τομέας με την ευελιξία και την ταχύτητα που τον διακρίνει είναι πάντα πρωτοπόρος και αποτελεσματικός. Σε εποχή οικονομικής κρίσης και έλλειψης κονδυλίων για προβολή και διαφήμιση κινητοποιηθήκαμε γρήγορα, δημιουργήσαμε συνέργειες και αναλάβαμε να φέρουμε οι ίδιοι σε πέρας ένα αντικειμενικά δύσκολο έργο, δηλαδή την αλλαγή της αρνητικής εικόνας για την Αθήνα σε θετική. Τα αποτελέσματα για τον προορισμό ήταν άμεσα. Το  2013 ήταν η χρονιά που σταμάτησε η πτωτική μας πορεία και όσο για το 2014 τα θετικά μηνύματα από την τουριστική αγορά γεννούν αισιοδοξία για ανάκαμψη. Ο προορισμός ‘Ασθήνα’ δε, και λέγοντας ‘Αθήνα’ αναφέρομαι σε όλη την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, απέδειξε, για άλλη μια φορά όχι μόνο τις αντοχές και την ποιότητά του αλλά και τις απεριόριστες δυνατότητές του παρά την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία”.

Από την πλευρά του ο κ. Πάρσαλης σημείωσε: “Ήδη, μέσω της στενής μας συνεργασίας πετυχαίνουμε τη δημιουργία θετικής δημοσιότητας σε κορυφαία Μέσα όπως οι New York Times. Σκοπός μας είναι να προβάλλουμε την Αθήνα, προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω με το να εστιάζουμε στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Σε λίγες μέρες, μέσω του discovergreece.com ο κόσμος θα έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει όλο το φάσμα του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, όπως το ‘Athens Urban Resort’, μέσα από νέες εικόνες και συναρπαστικές ιστορίες. Προτεραιότητά μας είναι να δείξουμε στους δυνητικούς επισκέπτες ότι η ‘ιστορική πρωτεύουσα της Ευρώπης’ είναι ένα σύνολο μοναδικών εμπειριών. Είμαι σίγουρος ότι μέσω της συνεργασίας αυτής θα πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους”.

Εν κατακλείδι, η ΕΞΑΑΑ και η Marketing Greece, μέσω του Συμφώνου δεσμεύτηκαν και τυπικά να παρουσιάζουν μια μελετημένη στα σημεία της και ολοκληρωμένη εικόνα για τον προορισμό, αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητές του μέσα από φρέσκιες και πρωτότυπες ιδέες και προτάσεις διαδρομών ή δραστηριοτήτων στην Αθήνα και στα νησιά του Αργοσαρωνικού, εμπλουτισμένες με τα σημαντικά πολιτιστικά και καλλιτεχνικά δρώμενα αλλά και τις σημαντικές αθλητικές και λοιπές εκδηλώσεις σε όλη την Αττική.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top