Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηMasterclass, αφιερωμένο στην ανάπτυξη δυναμικών ξενοδοχειακών brand, στην Αθήνα
Σεμινάρια

Masterclass, αφιερωμένο στην ανάπτυξη δυναμικών ξενοδοχειακών brand, στην Αθήνα

Υπό τον τίτλο 'The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων', το εντατικό σεμινάριο της Travel Media Applications με ομιλητή τον δρα Δ. Κούτουλα, αναλύει τις τεχνικές ανάπτυξης ενός δυναμικού brand για ένα νέο ή υφιστάμενο ξενοδοχείο ή ξενοδοχειακό όμιλο.

Στην υψηλή αξία που προσδίδουν τα σωστά σχεδιασμένα brands στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι αφιερωμένο το επόμενο Masterclass που διοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 24 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Υπό τον τίτλο “The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων”, το εντατικό αυτό σεμινάριο αναλύει τις τεχνικές ανάπτυξης ενός δυναμικού brand για ένα νέο ή υφιστάμενο ξενοδοχείο ή ξενοδοχειακό όμιλο. Επίσης παρουσιάζονται οι εναλλακτικές επιλογές για να συμβληθεί ένα ξενοδοχείο με ελληνική ή ξένη αλυσίδα ή με ξενοδοχειακό δίκτυο, ώστε να επωφεληθεί από ένα ήδη καθιερωμένο brand.

Η σωστή σχεδίαση του brand μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στο μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου ή ενός ξενοδοχειακού ομίλου και να συμβάλει στην κερδοφόρο λειτουργία του, δεδομένου ότι τα επιτυχημένα ξενοδοχειακά brands προσθέτουν σημαντικότατη υπεραξία στις επιχειρήσεις που τα φέρουν:

  • Πιστοποιούν τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα εκάστοτε ξενοδοχείου ή αλυσίδας.
  • Διαφοροποιούν την επιχείρηση από τα ανταγωνιστικά της ξενοδοχεία.
  • Επιτρέπουν στο “επώνυμο” ξενοδοχείο να χρεώνει υψηλότερες τιμές από αυτές συγκρίσιμων ξενοδοχείων.
  • Εξασφαλίζουν στην επιχείρηση πιστή και επαναλαμβανόμενη πελατεία.

Είναι συνεπώς προς το συμφέρον των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων να επανεκτιμήσουν τη δημόσια εικόνα τους και να αξιολογήσουν κατά πόσο το brand που φέρουν βοηθά στο μάρκετινγκ και προάγει την κερδοφορία τους.

Σε αυτό ακριβώς το σημείο εστιάζει το “Hotel Branding Masterclass”, ένα εντατικό και άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε ξενοδόχους και διευθυντές μάρκετινγκ που σκέφτονται να προβούν σε αλλαγές ως προς το brand και τον τρόπο προβολής της επιχείρησής τους. Κύριος εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του τουριστικού και ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός.

Το Hotel Branding Masterclass αποτελείται από δύο μεγάλες ενότητες:

  • Μέρος Α’: Αναπτύσσοντας το κατάλληλο brand για το ξενοδοχείο μου
  • Μέρος Β’: Εντάσσοντας το ξενοδοχείο μου σε υφιστάμενο ξενοδοχειακό δίκτυο ή αλυσίδα.

Στο πρώτο μέρος θα παρουσιαστούν οι τεχνικές και τα επιμέρους βήματα για την ανάπτυξη ενός brand από ένα μεμονωμένο ξενοδοχείο ή έναν ξενοδοχειακό όμιλο. Στο δεύτερο μέρος θα εξηγηθεί πώς ένα ξενοδοχείο μπορεί να επωφεληθεί από ήδη καθιερωμένα και επιτυχημένα brands εντασσόμενο σε μια ελληνική ή διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα ή μετέχοντας σε πιο “χαλαρά” ξενοδοχειακά δίκτυα όπως λ.χ. τα consortia τύπου Leading Hotels of the World ή Small Luxury Hotels.

Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου και οι πληροφορίες εγγραφής παρατίθενται εδώ. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Το “Hotel Branding Masterclass” εντάσσεται σε ένα σεμιναριακό διήμερο που διοργανώνεται από την Travel Media Applications, εκδότρια του TravelDailyNews, και τον δρα. Δημήτρη Κούτουλα στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos της Αθήνας.

Τη δεύτερη ημέρα πραγματοποιείται στον ίδιο χώρο ένα άλλο σεμινάριο με τίτλο “Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών”, που επίσης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων.

Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια θα υπάρξει ειδική τιμή.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024