Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΗ δύναμη της εξειδίκευσης των ξενοδοχείων στο σεμινάριο 'Special Hotel Concepts Masterclass'
Σεμινάρια

Η δύναμη της εξειδίκευσης των ξενοδοχείων στο σεμινάριο 'Special Hotel Concepts Masterclass'

Για την αξία της εξειδίκευσης των ξενοδοχειακών προϊόντων θα μιλήσει ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας στο προσεχές σεμινάριο με τίτλο 'Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών', στις 25 Φεβρουαρίου, στην Αθήνα.

Το Masterclass με τίτλο “Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών” διοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα. Δημήτρη Κούτουλα στις 25 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και εξετάζει τα οφέλη που θα αποκομίσουν όσα ξενοδοχεία αποφασίσουν να εξειδικευτούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία πελατών με ένα διαφοροποιημένο προϊόν.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένας αυξανόμενος βαθμός εξειδίκευσης, καθώς ολοένα και περισσότεροι ξενοδόχοι αποφασίζουν να στοχεύσουν όχι στο ευρύ ταξιδιωτικό κοινό αλλά σε επιμέρους τμήματά του που έχουν συγκεκριμένο προφίλ και άκρως εξειδικευμένες ανάγκες. Έτσι απαντώνται πλέον συχνά μια σειρά από ξενοδοχειακά προϊόντα ειδικά για οικογένειες με μικρά παιδιά, ζευγάρια, ομοφυλόφιλους, άτομα τρίτη ηλικίας, άτομα με αναπηρίες, άτομα με αλλεργίες, αθλητές, πεζοπόρους, ποδηλάτες, φιλότεχνους, γυμνιστές και άλλους πολλούς.

Χάρη στον υψηλό βαθμό εξειδίκευσης, αυτά τα ξενοδοχεία εξυπηρετούν την αντίστοιχη πελατεία σαφώς καλύτερα σε σύγκριση με τα συμβατικά ξενοδοχεία και αποκτούν έτσι μια οιωνεί μονοπωλιακή θέση στην αγορά. Αυτό τους επιτρέπει να χρεώνουν υψηλότερες τιμές και να έχουν πιστή πελατεία από το τμήμα της αγοράς που επέλεξαν να στοχεύσουν. Έτσι, η ως άνω εξειδίκευση αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική για όσους ξενοδόχους σκέφτονται να αλλάξουν προσανατολισμό στην επιχείρησή τους και να ξεφύγουν από μια αγορά με έντονο ανταγωνισμό τιμών.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα εξηγηθεί βήμα-βήμα η προαπαιτούμενη ανάλυση της εκάστοτε αγοράς, η διαδικασία ανάπτυξης του κατάλληλου ξενοδοχειακού προϊόντος και ο ενδεδειγμένος σχεδιασμός μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση του ξενοδοχείου στη νέα του αγορά.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση συγκεκριμένων παραδειγμάτων εξειδικευμένων ξενοδοχειακών προϊόντων τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Κύριος εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του τουριστικού και ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός, ενώ παρουσιάσεις θα κάνουν Έλληνες ξενοδόχοι που έχουν αναπτύξει εξειδικευμένα ξενοδοχειακά προϊόντα.

Το “Special Hotel Concepts Masterclass” απευθύνεται πρωτίστως σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε διευθυντές ξενοδοχείων καθώς και σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου και οι πληροφορίες εγγραφής παρατίθενται εδώ.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Το “Special Hotel Concepts Masterclass” εντάσσεται σε ένα σεμιναριακό διήμερο που διοργανώνεται από την Travel Media Applications, εκδότρια εταιρεία του TravelDailyNews, και τον δρα. Δημήτρη Κούτουλα στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos της Αθήνας. Την πρώτη ημέρα πραγματοποιείται στον ίδιο χώρο ένα άλλο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων”, που επίσης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων.

Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια θα υπάρξει ειδική τιμή.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024