Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήO Νίκος Χαραλαμπόπουλος της HotelBrain στους ομιλητές του Hotel Branding Masterclass
Σεμινάρια

O Νίκος Χαραλαμπόπουλος της HotelBrain στους ομιλητές του Hotel Branding Masterclass

Ο κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain θα μιλήσει στο σεμινάριο 'The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων' για τις πρακτικές πτυχές της ένταξης μιας επιχείρησης σε ένα από τα διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα, για τα κριτήρια επιλογής του κατάλληλου δικτύου, καθώς και στο τι πρέπει να κάνει ένα ξενοδοχείο για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη από τη συμμετοχή σε αυτό.

Για τη συνεργασία των ελληνικών ξενοδοχείων με τα διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα θα μιλήσει ο κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain, στο προσεχές σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων”. Στο εντατικό αυτό σεμινάριο, το οποίο διοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 24 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, θα αναλυθούν οι τεχνικές ανάπτυξης ενός δυναμικού brand για ένα νέο ή υφιστάμενο ξενοδοχείο ή ξενοδοχειακό όμιλο. Επίσης θα παρουσιαστούν οι εναλλακτικές επιλογές για να συμβληθεί ένα ξενοδοχείο με ελληνική ή ξένη αλυσίδα ή με ξενοδοχειακό δίκτυο, ώστε να επωφεληθεί από ένα ήδη καθιερωμένο brand.

Ο κ. Χαραλαμπόπουλος θα μιλήσει ειδικότερα για τις πρακτικές πτυχές της ένταξης μιας επιχείρησης σε ένα από τα διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα όπως λ.χ. τα Leading Hotels of the World, τα Small Luxury Hotels ή τα Relais & Châteaux. Θα εστιάσει στα κριτήρια επιλογής του κατάλληλου δικτύου καθώς και στο τι πρέπει να κάνει ένα ξενοδοχείο για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη από τη συμμετοχή σε αυτό. Σε αυτήν την ανάλυση ο κ. Χαραλαμπόπουλος θα βασιστεί στην εξαιρετικά πλούσια εμπειρία της HotelBrain, καθώς 27 από τα ξενοδοχεία της είναι μέλη των εν λόγω δικτύων.

Ο κ. Χαραλαμπόπουλος, με τουριστικές και ξενοδοχειακές σπουδές στην Ελβετία και τη Βρετανία, έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο. Εργάστηκε σε διεθνείς (InterContinental, Hilton) και ελληνικές (Sunmarotel, YES Hotels) αλυσίδες ξενοδοχείων και διετέλεσε γενικός διευθυντής πολυτελών ξενοδοχειών στην Σαντορίνη και την Αθήνα. Επίσης, έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανάπτυξης και αξιολόγησης τουριστικών επενδύσεων ως επί χρόνια συνεργάτης της Horwath Consulting Hellas. Συνεργάζεται από το 2005 με τη HotelBrain ως διευθυντής Οικονομικών & Εσωτερικού Ελέγχου, καθώς και ως υπεύθυνος του τμήματος Οικονομικού Ελέγχου της HotelBrain, αναλαμβάνοντας παράλληλα την ανάπτυξη του τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών και των ξενοδοχειακών επενδύσεων της εταιρείας στην Ελλάδα, τη Μεσόγειο, την ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από το 2013 είναι αντιπρόεδρος της HotelBrain.

H HotelBrain έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας το 2000 ως μία εταιρεία με εξειδίκευση στη λειτουργία και τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχείων (boutique hotels) και προσφέρει μία σειρά υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, στους επενδυτές και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η ανάπτυξη και διαχείριση ξενοδοχείων, οι συμβουλές σε χρηματοοικονομικά και επενδυτικά θέματα, η στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης ξενοδοχειακών εταιρειών, η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού και στελεχών και η ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή affiliations. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει Συμφωνητικά Διαχείρισης με περισσότερα από 70 ξενοδοχεία σε 29 προορισμούς συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου και της Κωνσταντινούπολης, ενώ διατηρεί ιδιαίτερα στενή συνεργασία με τη Small Luxury Hotels.

Η εισήγηση του κ. Χαραλαμπόπουλου αποτελεί μέρος του Hotel Branding Masterclass που διοργανώνεται στις 24 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Το Hotel Branding Masterclass εντάσσεται σε ένα σεμιναριακό διήμερο που θα πραγματοποιηθεί στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos της Αθήνας. Τη δεύτερη ημέρα θα διενεργηθεί στον ίδιο χώρο ένα άλλο σεμινάριο με τίτλο “Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών” που επίσης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ. Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια θα υπάρξει ειδική τιμή.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024