Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Η Χαλκιδική στην έκθεση Grekland της Σουηδίας: Κλασικός προορισμός με ανανεωμένο προφίλ

Τατιάνα Ρόκου - 19 Φεβρουάριος 2014, 13:19

Στις παράλληλες εκδηλώσεις της Grekland πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με Tour Operators (TUI Nordic, DETUR Sweden) και εκπροσώπους της SAS, ούτως ώστε η Χαλκιδική να ενταχθεί σε όσους δε βρίσκεται ως προορισμός.


Στην 1η τουριστική έκθεση ελληνικών προορισμών που διοργανώθηκε στη Στοκχόλμη Σουηδίας, Grekland Panorama, η Χαλκιδική παρουσίασε τις εξωτικές της παραλίες, τη γαστρονομία της και το Άγιο Όρος.

Η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη προβλήθηκαν μαζί ως ένας ευρύτερος προορισμός που έχει να προσφέρει παράδοση και σύγχρονο life style, διακοπές και city breaks, ιστορία και πολιτισμό, γαστρονομία με τοπικά προϊόντα. Ο συνδυασμός αυτός επεδίωξε να επαναφέρει τη σουηδική αγορά στη βόρεια Ελλάδα, με την απευθείας πτήση της Scandinavian Airlines (SAS) Στοκχόλμη – Θεσσαλονίκη, που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο 2014.



Ο βασικός λόγος συμμετοχής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση Grekland ήταν η διεκδίκηση μιας αγοράς που εκτιμά την ποιότητα των υπηρεσιών και προωθεί τις δράσεις αειφορίας, στις οποίες στράφηκαν την τελευταία διετία φορείς και ιδιώτες της Χαλκιδικής. Μιας αγοράς που ήδη στηρίζει πολλές περιοχές της Ελλάδας, εκτιμώντας τις προσπάθειες ανάπτυξης του τουρισμού της.

Στις παράλληλες εκδηλώσεις της Grekland πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με Tour Operators (TUI Nordic, DETUR Sweden) και εκπροσώπους της SAS (κ. Markus Ek – Director Charter & Tour operator sales, κα Hanna Fagerskiold – Director Agent Sales), ούτως ώστε η Χαλκιδική να ενταχθεί σε όσους δε βρίσκεται ως προορισμός. Ο γενικός διευθυντής της Airtours κ. Jacke Mentzas, που ήδη έχει συμβόλαια με ξενοδοχεία της Χαλκιδικής, προτίθεται να αυξήσει την παρουσία της περιοχής στον κατάλογό του.

Για την επίτευξη των παραπάνω, δρομολογήθηκαν fam trips και inspection visits από στελέχη και συνεργάτες των Tour Operators σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ της Σκανδιναβίας και συγκεκριμένα με τη διευθύντρια, κα Σκαλτσή και την υπεύθυνη Προβολής και Διαφήμισης, κα Σαραντίδη.




Η Χαλκιδική δηλώνει ήδη παρούσα και για τη 2η Grekland, υποστηρίζοντας κάθε στοχευμένη δράση που επιτυγχάνει να συνδυάσει τις επαγγελματικές συναντήσεις με την προβολή στο κοινό και ξεκινά τη στρατηγική, για να προστεθεί η Σουηδία στις αγορές της Ευρώπης που επανέρχονται δυναμικά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top