Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΜε επιτυχία ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα άλλα δύο σεμινάρια TDN Masterclass
Σεμινάρια

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα άλλα δύο σεμινάρια TDN Masterclass

Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα σχόλια των συμμετεχόντων στα δύο σεμινάρια της σειράς TDN Masterclass της Travel Media Applications με επιστημονικό υπεύθυνο τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και τίτλου 'Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων' και 'Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών'.

Την προηγούμενη εβδομάδα έγιναν στην Αθήνα άλλο δύο σεμινάρια της επιτυχημένης σειράς TDN Masterclass με επιστημονικό υπεύθυνο τον δρα Δημήτρη Κούτουλα, με τίτλο “Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων” και “Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών”, τα οποία ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις των συμμετεχόντων.

Στο πρώτο σεμινάριο ομιλητές εκτός του κ. Κούτουλα ήταν οι κ.κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος (αντιπρόεδρος της HotelBrain) και Marco Nijhof (με υπερτριακονταετή θητεία στον ξενοδοχειακό κλάδο). Εισήγηση στην αγγλική γλώσσα και  ο κ. φωτογράφος Χρήστος Δράζος, οι οποίοι ανέλυσαν σε βάθος την έννοια του branding.

Στο δεύτερο σεμινάριο παρουσίασαν case studies οι ακόλουθοι:

  • Ελένη Μωυσιάδη (ξενοδόχος, Paradise Island Villas, Κρήτη)
  • Γιώργος Νικάκης (ξενοδόχος, Thalassa Beach Resort, Κρήτη)
  • Νίκος Μοράντης (ιδιοκτήτης, Destsetters)
  • Ιωάννα Παναγιώτου (Destination Manager, TUI Ελλάς).

Χαρακτηριστικό της ικανοποίησης των συμμετεχόντων είναι τα σχόλια που υπήρξαν θετικότατα. Ο κ. Δημήτρης Χονδρός, Director of Sales Grecotel Hotels & Resorts ανέφερε σχετικά με το πρώτο σεμινάριο ότι “ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα θεματολογία, η οποία αναλύθηκε επαρκώς από τους εισηγητές, χωρίς να μείνουν σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά σε απολύτως πρακτικό”, ενώ η κα Κατερίνα Κυριακοπούλου Director, Sales & Operations Best Western Ελλάδας δήλωσε: “Το θέμα ήταν πρωτότυπο, με εξαιρετικές παρουσιάσεις, με καλή δομή και οργάνωση. Συγχαρητήρια για την ιδέα και την υλοποίηση”.

Σχετικά με το δεύτερο σεμινάριο ο κ. Χονδρός ανέφερε ότι “ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες περιπτώσεις διαφοροποίησης ξενοδοχειακών προϊόντων με εκπληκτική επιτυχία! Το όλο σεμινάριο έδωσε μια πλειάδα ιδεών διαφοροποίησης/εξειδίκευσης για τα ξενοδοχεία στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον”.

Το επόμενο σεμινάριο της σειράς TDN Masterclass θα γίνει στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos με θέμα “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων” την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014. Εισηγητές θα είναι:

  • Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, πανεπιστημιακός
  • Πάνος Φωτιάδης, διευθυντής Πωλήσεων, Travel Media Applications
  • Δημήτρης Σερίφης, διευθύνων σύμβουλος, Nelios
  • Μάριος Κουνέλης, διευθύνων σύμβουλος, Fully Booked
  • Βασίλης Μπαρτζώκας, υπεύθυνος Social Media, Nelios
  • Σταύρος Χαμπάκης, διευθύνων σύμβουλος, m-Hospitality
  • Αναστάσιος Κύρτσης, Hotel Relations Greece & Cyprus, Trivago.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσα ξενοδοχεία ασχολήθηκαν συστηματικά με το διαδίκτυο κατάφεραν να βελτιώσουν τα έσοδά τους, να εδραιώσουν μια πολύ καλή εικόνα στην αγορά, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και να θέσουν πολύ καλές βάσεις βιωσιμότητας ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Έτσι λοιπόν το Travel Daily News καλεί όλους τους ξενοδόχους σε αυτήν την απαραίτητη ενημερωση.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024