Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΟ Δημήτρης Κούτουλας στους εισηγητές του νέου Online Marketing Masterclass for Hoteliers
Σεμινάρια

Ο Δημήτρης Κούτουλας στους εισηγητές του νέου Online Marketing Masterclass for Hoteliers

Ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, εκ των εισηγητών του Online Marketing Masterclass, θα καλύψει δύο θεματικές ενότητες: στον τρόπο που εντάσσεται το online marketing στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης και στην παραγωγή πλούσιου και υψηλής ποιότητας content καθώς και τους τρόπους προσέγγισης των επιμέρους ακροατηρίων μιας τουριστικής επιχείρησης.

Στις 20 Μαρτίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews της σειράς “The 2014 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “Online Marketing Masterclass for Hoteliers”.

Ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, επιστημονικός υπεύθυνος αυτής της σειράς σεμιναρίων και εκ των εισηγητών του Online Marketing Masterclass, θα καλύψει δύο θεματικές ενότητες. Στην πρώτη θα εστιάσει στον τρόπο που εντάσσεται – ή θα πρέπει να εντάσσεται – το online marketing στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης ιδίως σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική συγκυρία. “Το ζητούμενο δεν είναι να κάνουμε αποσπασματικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο, αλλά να έχουμε ένα ξεκάθαρο και συνολικό σχέδιο για το πως θα γεμίσουμε τις κλίνες μας και θα εξασφαλίσουμε την κερδοφόρο λειτουργία του ξενοδοχείου. Έτσι θα πρέπει να αξιοποιηθούν τόσο οι online όσο και οι offline (παραδοσιακές) τεχνικές του μάρκετινγκ στον ιδανικότερο για κάθε επιχείρηση συνδυασμό, πράγμα που θα αναλύσουμε στο Masterclass”, λέει.

Στη δεύτερη ενότητα θα εστιάσει σε δύο πτυχές του online marketing που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: Την παραγωγή πλούσιου και υψηλής ποιότητας content για διαδικτυακή και όχι μόνο χρήση καθώς και τους τρόπους προσέγγισης των επιμέρους ακροατηρίων μιας τουριστικής επιχείρησης – το ταξιδιωτικό κοινό, το travel trade και τα μέσα ενημέρωσης – με τη χρήση των ενδεδειγμένων διαδικτυακών εργαλείων.

Ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε 25 χώρες. Από το 2002 διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ σε ελληνικά πανεπιστήμια. Ως εοαγγελματίας του online marketing έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την παραγωγή content τουριστικής θεματολογίας.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024