Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Τέσσερις στους 10 Βρετανούς λένε ότι το κόστος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή των διακοπών τους

Θοδωρής Κουμέλης - 17 Απρίλιος 2014, 14:54

Η έρευνα έδειξε ότι 4 στους 10 Βρετανούς θεωρούν το κόστος ως ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή τους, όσον αφορά στις διακοπές. Πάνω από το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το κόστος είναι η κύρια προτεραιότητά τους.


Η τουριστική βιομηχανία είναι έντονα ανταγωνιστική. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες σε όλη τη Βρετανία ανταγωνίζονται άμεσα μεταξύ τους σε μια προσπάθεια να παρέχουν στους δυνητικούς καταναλωτές το ταξιδιωτικό αυτό προϊόν, που οι ανταγωνιστές τους δεν μπορούν να προσφέρουν. 
 
Για να μάθει τι πραγματικά θέλει το βρετανικό κοινό, όταν πρόκειται για τις επόμενες διακοπές τους, η Holiday Gems απασχόλησε 1.000 άτομα για να ρωτήσουν “Ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, όταν πρόκειται να αποφασίσετε πού να πάτε για διακοπές;” Τα αποτελέσματα ήταν πολύ αποκαλυπτικά. Οι πέντε πρώτες απαντήσεις περιλαμβάνουν το κόστος, τον καιρό, τον προορισμό, τις δραστηριότητες και τη διαμονή. Η έρευνα έδειξε ότι 4 στους 10 Βρετανούς θεωρούν το κόστος ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στην επιλογή των διακοπών τους. Πάνω από το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το κόστος είναι η κύρια προτεραιότητά τους. 
 
Αυτό αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα στον αριθμό των ιστοσελίδων που συγκρίνουν τις τιμές των διακοπών που είναι τώρα σε προσφορά, καθώς και στο φάσμα των ταξιδιωτικών εταιρειών που ειδικεύονται στις διακοπές της τελευταίας στιγμής και σε οικονομικές προσφορές.
 
Δευτερεύουσα προτεραιότητα για το βρετανικό κοινό είναι ο καιρός. 2 στους 10 Βρετανούς λένε ότι ο καιρός είναι το βασικότερο κίνητρο για την απόφασή τους. Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι οι άνθρωποι θέλουν να περάσουν τις διακοπές τους σε μέρη που είναι τόσο ζεστά όσο και ξηρά. Το 21% των Βρετανών ψάχνει για διακοπές σε ανάλογα μέρη.
 
Παραδόξως, μόνο 1 στα 10 άτομα ταυτίζουν τις διακοπές τους με τον προορισμό.
 
Το 2013, η έρευνα της ABTA έδειξε ότι οι άδειες εντός πόλης είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με τις διακοπές εκτός πόλης. Κατά τη διάρκεια μιας δωδεκάμηνης περιόδου, το 41% του κοινού εντοπίσθηκε να περνά την άδεια του στην πόλη, και το 41% να κάνει διακοπές εκτός. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η πλειονότητα των καταναλωτών είχαν την πρόθεση να κάνουν διακοπές εκτός πόλης το 2014. 
 
Ο Jason Edwards, διευθύνων σύμβουλος του Holiday Gems λέει: “Η έρευνά μας αποκαλύπτει ότι το 36,8% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι το κόστος είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα όταν ψάχνουν για διακοπές.Αυτό με τη σειρά του είναι κύρια προσφορά μας προς τους πελάτες. Προσπαθούμε πάντα να παρέχουμε τα πιο ανταγωνιστικά πακέτα διακοπών, καθώς και πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το γεγονός ότι ο καιρός και ο προορισμός ολοκληρώνουν τις τρεις πρώτες απαντήσεις δεν αποτελεί έκπληξη σε εμάς.Το έμπειρο και εξειδικευμένο ταξιδιωτικό προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή συμφωνία που ταιριάζει στις απαιτήσεις σας”.
 
Η HolidayGems.co.uk χρησιμοποίησε τις Έρευνες Καταναλωτών της Google ώστε να πάρει μια ευρεία διατομή των παντήσεων. Απαντήσεις παρήχαν ερωτηθέντες από όλες τις ηλικίες, τα φύλα και τις γεωγραφικές θέσεις.
 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top