Εγκρίθηκε εχθές από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕΕ (ΔΑΑ) η πρόταση της διοίκησης σχετικά με τη μείωση συγκεκριμένων χρεώσεων του αερολιμένα, που αποσκοπεί, όπως αναφέρεται σε […]
Εγκρίθηκε εχθές από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕΕ (
Ο γενικός διευθυντής του ΔΑΑ Δρ. Matthias Mitscherlich, αναφερομένος στις μειώσεις, υπογράμμισε ότι θα συνεισφέρουν ουσιαστικά στις προσπάθειες μείωσης του κόστους των αεροπορικών εταιριών που χρησιμοποιούν το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Τόνισε επίσης ότι θα συνεχιστεί η προσπάθειά εξεύρεσης τρόπων προκειμένου "να βοηθήσουμε τις αεροπορικές εταιρίες, για να μπορέσουμε όλοι μαζί να ξεπεράσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτή την κρίση".
Οι νέες μειώσεις, που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου, είναι οι εξής:
Μείωση των χρεώσεων προσγείωσης και στάθμευσης για βαρέα αεροσκάφη (άνω των 120 τόνων). Το μέτρο αυτό αναμένεται να επιφέρει μείωση του συνολικού κόστους προσγείωσης και στάθμευσης των αεροπορικών εταιριών μεταξύ 6% και 30%.
Οι μειώσεις αυτές του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, είναι εφικτές λόγω των θετικών αποτελεσμάτων των πρώτων πέντε μηνών λειτουργίας. Η αναθεώρηση της υπάρχουσας δομής των χρεώσεων προσγείωσης και στάθμευσης στοχεύει επίσης στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και ελκυστικότητας του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" και στην ανάδειξή του σε σημαντικό διαμετακομιστικό κόμβο.
Μείωση των χρεώσεων στάθμευσης κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι θα μειώσει τις χρεώσεις από 5% έως 50%.
Μείωση των χρεώσεων στάθμευσης για αεροσκάφη που εκτελούν υπερπόντια δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι αεροπορικές εταιρίες αναμένεται να έχουν μείωση του κόστους στάθμευσης έως και 60%.
Επιπλέον, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών διερευνά την εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου 2002 ενός προγράμματος κινήτρων βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων, σε δρομολόγια εξωτερικού χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Να σημειώσουμε ότι ο ΔΑΑ είναι ο πρώτος πανευρωπαϊκά που ανταποκρίθηκε στο αίτημα των αεροπορικών εταιριών για μειώσεις στο κόστος επίγειας εξυπηρέτησης μετά από την κρίση που ξεκίνησε στον κλάδο από το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.