Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΣυμφωνία αεροπορικών εταιρειών για παροχή ναύλων σε επιβάτες χρεoκοπημένων αερομεταφορέων
Αερομεταφορές

Συμφωνία αεροπορικών εταιρειών για παροχή ναύλων σε επιβάτες χρεoκοπημένων αερομεταφορέων

Η IATA δήλωσε ότι στους επιβάτες εντός Ευρώπης, που μένουν 'ξεκρέμαστοι' λόγω χρεoκοπίας του αερομεταφορέα τους θα δίνεται δυνατότητα μεταφοράς με έκπτωση για να επιστρέψουν σπίτι τους, αναλόγως της διαθέσιμης χωρητικότητας.

Οι αεροπορικές εταιρείες προχώρησαν σε συμφωνία σύμφωνα με την οποία θα προσφέρουν εκπτωτικά εισιτήρια, ειδικά για επιβάτες εντός Ευρώπης, που μένουν “ξεκρέμαστοι” λόγω χρεωκοπίας του αερομεταφορέα τους.

Οι εταιρείες-μέλη του IATA που πετούν από, προς και μέσα στην Ευρώπη κατέληξαν σε συμφωνία, η οποία θα προσφέρει υποστήριξη σε επαναπατρισμένους επιβάτες, αποτελώντας τμήμα μιας στρατηγικής με σκοπό να εμποδίσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση να δημιουργήσει ένα νομοθετικά θεσμοθετημένο ταμείο για την πληρωμή των πτήσεων των συγκεκριμένων επιβατών, στο οποίο θα έπρεπε να συνεισφέρουν όλες οι αεροπορικές εταιρείες.

Ο γενικός διευθυντής της IATA, Tony Tyler, δήλωσε: “Είμαι ευτυχής να ανακοινώσω ότι οι επιβάτες που μένουν παρατημένοι λόγω της σπάνιας και ατυχούς περίπτωσης χρεωκοπίας μιας αεροπορικής εταιρείας, θα λαμβάνουν ‘ναύλους διάσωσης’ από αεροπορικές εταιρείες, για να μπορέσουν να επιστρέψουν στο σπίτι τους”.

Ο Tyler προσέθεσε ότι η συμφωνία “επισημοποιεί μία ήδη μακροχρόνια πρακτική” των αεροπορικών εταιρειών να προσφέρουν εισιτήρια σε παρατημένους επιβάτες χρεοκοπημένου αερομεταφορέα.

Η IATA δήλωσε ότι στους επιβάτες αυτούς θα δίνεται δυνατότητα μεταφοράς με έκπτωση για να επιστρέψουν σπίτι τους, “αναλόγως της διαθέσιμης χωρητικότητας”, με τους ναύλους “διάσωσης” να χρεώνονται σε “ονομαστικό ποσό”.

Οι ναύλοι “διάσωσης” θα είναι διαθέσιμα για όσους ταξιδεύουν προς, από και εντός της Ευρώπης, που δεν έχουν ασφάλιση και τους καλύπτουν έναντι χρεοκοπίας αεροπορικών εταιρειών. Μπορούν να αγοραστούν έως και δύο εβδομάδες μετά την παύση του χρεοκοπημένου αερομεταφορέα.

“Αυτή η συμφωνία για τους ναύλους ‘διάσωσης’ δείχνει ότι η αεροπορική βιομηχανία είναι πιο αποφασισμένη από ποτέ να εξασφαλιστεί μια αξιόπιστη και σταθερά άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν επισημοποιήσει μια μοναδική συμφωνία συνεργασίας, η οποία δίνει προιτεραιότητα στους επιβάτες”, δήλωσε ο Tyler.

Η ΙΑΤΑ αντιτίθεται στην δημιουργία ενός σχετικού ταμείου από την Ε.Ε. που θα πληρώνει για τον επαναπατρισμό των επηρεαζόμενων πελατών εντός της Ευρωπαίκής Ένωσης, διότι έτσι οι “οικονομικά υγιείς αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επιδοτούν τις αφερέγγυες”.

“Μια υποχρεωτική εισφορά εις βάρος των αεροπορικών εταιρειών για να αντιμετωπιστεί το θέμα του επαναπατρισμού δε θα εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κανενός”, πρόσθεσε ο Tyler.

Η Ε.Ε. υπολογίζει ότι τη περίοδο 2011-2020, μόνο ένα 0,07% του συνόλου των επιβατών θα επηρεαστεί από μία χρεοκοπία αεροπορικής εταιρείας, και από αυτό το ποσοστό μόνο το 12% θα ζητήσει βοήθεια για να επιστρέψει σπίτι του.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024