Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςCar RentalsAutohellas: Η αξιοποίηση του τουριστικού ρεύματος οδήγησαν σε σημαντική αύξηση κερδοφορίας to 2014
Ενοικίαση αυτοκινήτου

Autohellas: Η αξιοποίηση του τουριστικού ρεύματος οδήγησαν σε σημαντική αύξηση κερδοφορίας to 2014

Η μεγάλη βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων στην Ελλάδα, που το 2014 παρουσίασαν αύξηση 32%, αύξηση περίπου διπλάσια από το ρυθμό αύξησης των αεροπορικών αφίξεων τουριστών στη χώρα, που υποδηλώνει και σημαντική διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας.

Ο ιδιαίτερα αυξημένος κύκλος εργασιών από βραχυχρόνιες μισθώσεις από τουρίστες στην Ελλάδα και η βελτιωμένη κερδοφορία στις πέντε χώρες του εξωτερικού, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία, ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά των αποτελεσμάτων της Autohellas για το 2014.

Σύμφωνα με την εταιρεία, “η εντυπωσιακή βελτίωση της κερδοφορίας, παρά την οικονομική συγκυρία που κράτησε χαμηλά για άλλη μια χρονιά την αγορά των μακροχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής της Autohellas για επένδυση στην αναβάθμιση και επέκταση του στόλου αυτοκινήτων στις βραχυχρόνιες μισθώσεις σε όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας”.

Αναλυτικότερα, το 2014, ο συνολικός κύκλος εργασιών του Ομίλου ήταν αυξημένος κατά 6,4%, και ανήλθε στα 161,1 εκατ. ευρώ έναντι 151,4 εκατ. ευρώ το 2013. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 58,8% έναντι του περσινού έτους και ανήλθαν στα 20,8 εκατ. ευρώ. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 16,1 εκατ. ευρώ από 6,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 148,1%. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιστροφή κεφαλαίου από τη συμμετοχή της εταιρείας στην Αεροπορία Αιγαίου ΑΕ συνολικού ύψους για την Autohellas 8 εκατ. ευρώ, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2014, δε συμπεριλαμβάνεται και δεν επηρέασε τα ανωτέρω αποτελέσματα.

ΠΙΝΑΚΑΣ

Η μεγάλη βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων στην Ελλάδα, που το 2014 παρουσίασαν αύξηση 32%, αύξηση περίπου διπλάσια από το ρυθμό αύξησης των αεροπορικών αφίξεων τουριστών στη χώρα, που υποδηλώνει και σημαντική διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας. Η εταιρεία, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη τουριστική κίνηση, προχώρησε σε αυξημένες καθαρές επενδύσεις 78,2 εκατ. ευρώ για αγορές αυτοκινήτων έναντι 41,7 εκατ. ευρώ το 2013.

Η αξιοποίηση των νέων brands της Hertz International, Thrifty & Firefly, η αυξημένη αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με αεροπορικές εταιρείες και η πληρότητα και ισχύς του δικτύου υποκαταστημάτων της εταιρείας ήταν οι βασικοί λόγοι που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία, πέραν φυσικά της ενίσχυσης του τουρισμού. Η αύξηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, υπερκάλυψε την μικρή περαιτέρω κάμψη του κύκλου εργασιών από εταιρικές μακροχρόνιες μισθώσεις, που εξαρτώνται από την εσωτερική ζήτηση.

Αντίστοιχα, θετικά είναι τα αποτελέσματα του Ομίλου στο εξωτερικό. Κατά το 2014 ο Όμιλος ενίσχυσε περαιτέρω τη δραστηριότητα των θυγατρικών του στις 5 χώρες εκτός Ελλάδας όπου δραστηριοποιείται, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο, Σερβία και Μαυροβούνιο. Η δραστηριότητα των θυγατρικών εξωτερικού συνεισφέρει πλέον  το 27,4% των κερδών μετά φόρων του Ομίλου, καταγράφοντας αύξηση στην κερδοφορία για το 2014 σε όλες τις χώρες. Παράλληλα, πολύ πρόσφατα (Ιανουάριος 2015) ο Όμιλος ξεκίνησε να δραστηριοποιείται και στην Ουκρανία, αναλαμβάνοντας τα δικαιώματα βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων για το brand της Hertz.

Ο πρόεδρος της Autohellas κ. Θ. Βασιλάκης δήλωσε: “Η στρατηγική που ακολουθούμε απέφερε καρπούς. Επενδύσαμε σε 8.664 καινούρια αυτοκίνητα, για να στηρίξουμε την ποιότητά του προϊόντος μας κυρίως στην Ελλάδα, αλλά και στις 5 χώρες του εξωτερικού. Πετύχαμε ιδιαίτερη ανάπτυξη σε μικρές και νέες τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, αξιοποιώντας το δίκτυο και τις συνεργασίες μας. Η λειτουργία μας σε χώρες του εξωτερικού ωριμάζει και αποτελεί πλέον ένα δεύτερο πυλώνα κερδοφορίας. Οι προοπτικές με προϋπόθεση τη σταθερότητα στο περιβάλλον θα είναι και πάλι θετικές”.

Το Διοικητικό Συμβούλιο για τη χρήση 2015 (κέρδη χρήσεως 2014) προτείνει τη διανομή μερίσματος ποσού 0,80 ευρώ ανά μετοχή στην ερχόμενη Τακτική Γενική Συνέλευση.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024