Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Στην αύξηση των πωλήσεων θα εστιάσει το προσεχές Hotel Marketing Masterclass

Τατιάνα Ρόκου - 29 Απρίλιος 2015, 14:12

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων.


Στην αύξηση των πωλήσεων μέσα από τον κατάλληλο σχεδιασμό μάρκετινγκ θα εστιάσει το προσεχές σεμινάριο με τίτλο Hotel Marketing Masterclass: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων” που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Μαΐου στην Αθήνα. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο και εντατικό σεμινάριο που διοργανώνεται από την Travel Media Applications στο ξενοδοχείο Airotel Stratos Vassilikos, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων, καθώς και σε στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Κύριος εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Με διδακτορική διατριβή στο τουριστικό μάρκετινγκ, πολυετή συμβουλευτική υποστήριξη ξενοδοχείων και ξενοδοχειακών ομίλων καθώς και διδακτική εμπειρία ως πανεπιστημιακός στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών προορισμών, ο κ. Κούτουλας έχει ασχοληθεί εντατικά με κάθε πτυχή του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και έχει υλοποιήσει πλήθος ενεργειών διαδικτυακής προβολής.

“Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε τα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων να ασχολούνται με τις εκπληκτικές δυνατότητες που μας προσφέρει το online marketing, έχοντας ωστόσο παραμελήσει το συνολικό σχεδιασμό μάρκετινγκ που οφείλει να εφαρμόζει κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση”, αναφέρει ο κ. Δ. Κούτουλας, κύριος εισηγητής του Masterclass. “Έτσι, πολλά ξενοδοχεία ακολουθούν από τη μία μια μάλλον αποσπασματική προσέγγιση στο μάρκετινγκ εστιάζοντας αποκλειστικά στις δυνατότητες του διαδικτύου – και μάλιστα όχι με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο – και από την άλλη αγνοούν άλλα εργαλεία του μάρκετινγκ που και ελάχιστο κόστος έχουν και μπορούν να δώσουν μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις. Μέσα από το Hotel Marketing Masterclass θέλουμε να επαναφέρουμε μια συνολική και ισορροπημένη θεώρηση του μάρκετινγκ και να παρουσιάσουμε σε καθαρά πρακτικό επίπεδο πώς ένα ξενοδοχείο μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις του τόσο μέσα από εργαλεία αιχμής που μας προσφέρει το διαδίκτυο όσο και με τη χρήση δοκιμασμένων παραδοσιακών τεχνικών του μάρκετινγκ. Επίσης επαναπροσεγγίζουμε την εμπορική πολιτική ενός ξενοδοχείου δίνοντας τη δέουσα έμφαση στο upselling και το cross-selling όπως και σε κάποιες τεχνικές τιμολόγησης”.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top