Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΠαντελή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το νησί καταγγέλουν οι ξενοδόχοι της Λήμνου
Ακτοπλοΐα

Παντελή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το νησί καταγγέλουν οι ξενοδόχοι της Λήμνου

Η Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου έστειλε επιστολή στον αναπλ. υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού: κ. Θεόδωρο Δρίτσα σχετικά επιδοτούμενες γραμμές σύνδεσης, διαμαρτυρόμενη για 'για την παντελή απευθείας σύνδεση με την Αθήνα (ή Λαύριο) και την απαράδεκτη και ελάχιστη σύνδεση με την Καβάλα και την Μυτιλήνη'.

Με κοινοποίηση στο ΞΕΕ αλλά και τον ΣΕΤΕ, η Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου διαμαρτύρεται σε επιστολή της προς τον αναπλ. υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού: κ. Θεόδωρο Δρίτσα, για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού και ζητά να επανέλθει η γραμμή Λαύριο – Άη-Στράτης – Λήμνος – Καβάλα 4 φορές την εβδομάδα, αλλά και να ξανασυζητηθεί η ένωση με τη Θεσσαλονίκη.

Η επιστολή είναι η ακόλουθη:

“Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή, ερχόμαστε για μια ακόμα φορά σαν απλοί Έλληνες πολίτες και φορολογούμενοι, να σας υπενθυμίσουμε γεγονότα και περιστατικά που έχουν συμβεί στο παρελθόν και συμβαίνουν ακόμα στο νησί μας, από την ελλειπή και απίθανη σύνδεση του νησιού μας με τους κύριους άξονες της χώρας μας (όσον αφορά το νησί μας) δηλαδή την πρωτεύουσα και την κοντινότερη στεριά, που είναι η Καβάλα.

Κοιτάζοντας τα αρχεία της Ένωσής μας διαπιστώνουμε ότι το έτος 1995 ο τότε πρόεδρος μας σε επιστολή που απέστειλε στις εφημερίδες της εποχής του, διαμαρτυρόταν για τα ίδια ακριβώς πράγματα που εμείς πλέον ,μετά από 20 χρόνια συνεχίζουμε να καταγγέλλουμε και να φωνάζουμε. Δηλαδή την παντελή απευθείας σύνδεση με την Αθήνα (ή Λαύριο), και την απαράδεκτη και ελάχιστη σύνδεση με την Καβάλα (κοντινότερη στεριά μας, όπως προανέφερα) και την Μυτιλήνη, διοικητική έδρα του νομού μας (με την εφορία μας, τον ΟΑΕΕ μας, το ΙΚΑ μας, τα δικαστήρια μας την περιφερειακή διοίκηση κ.ο.κ).

Είναι 12 Μαΐου σήμερα και ο τουρισμός στο νησί μας είναι αμφιλεγόμενη έννοια και υπόθεση. Οι αεροπορικές πτήσεις, σε ώρες απίθανες (ASTRA Airlines αναχώρηση από Θεσ/κη 05.05 π.μ) Aegean Airlines άλλη μέρα 1 πτήση, άλλη μέρα 2 κατά περίπτωση σε ώρες. Και τα καράβια; Ευτυχώς μετά το περυσινό “δρώμενο” της Καβάλας και της ομηρίας των επιβατών που ερχόντουσαν για Λήμνο, για 9 ώρες στο λιμάνι της Καβάλας, η Πολιτεία μας έδωσε ένα ελαφρύ στήριγμα, αφαιρώντας τη γραμμή του τότε ‘Θεόφιλος’ από την εταιρεία που είχε αναλάβει την αποκλειστικότητα μεταφορών στο νησί μας, και δίνοντάς μας ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές καράβι, με προγραμματισμό δρομολογίων, αλλά που για να σκεφτείς να το χρησιμοποιήσεις για άλλη δουλειά πλην της μεταφοράς σε Μυτιλήνη και Καβάλα (2 δρομολόγια), ενεργείς σαν να κάνεις κρουαζιέρα στο Αιγαίο (21 ώρες πλεύση Πειραιάς – Λήμνος). Και η Αθήνα; Μακρινό όνειρο έως άπιαστο, αφού η γραμμή Λαύριο – Αη Στράτης-Λήμνος – Καβάλα και αντίστροφα, γίνεται (όποτε και αν), μόνο πλέον με τη βοήθεια του Θεού.

Αν το δούμε πιο σοβαρά, Φεβρουάριο η γραμμή που προαναφέραμε, δεν εκτελέστηκε 21 ημέρες, Απρίλιο – Μάιο, πάμε για άλλες 3 εβδομάδες. Η ανάδοχος εταιρεία της γραμμής, γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα, ότι δε δείχνει ικανή να επιτελέσει το ρόλο του μεταφορέα. Και η Λήμνος; Που είναι η μέριμνα, το νησί, οι κάτοικοι, οι επαγγελματίες; Καταδικασμένοι σε πλήρη αφανισμό.

Κύριε υπουργέ, καταλαβαίνουμε τη δύσκολη θέση που μπορεί να έχετε, παίρνοντας αποφάσεις ενάντια στην κρίση της εποχής μας και πολλές φορές απέναντι σε πιστεύω προσωπικά ή ηθικά (απλήρωτοι εργαζόμενοι κ.λπ.). Όμως εμείς σε αυτό το μέρος που λέγεται Λήμνος, πώς να αντιδράσουμε; Είναι κακό και λάθος να επιδιώκουμε μία έστω αποδεκτή σύνδεση με τους άξονες της χώρας μας, Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Οι φόροι οι δικοί μας δεν πηγαίνουν στον ίδιο κρατικό κορβανά, όπως όλης της υπόλοιπης Ελλάδας; Πνιγήκαμε σε ‘μπράβο’ και ‘ζήτω’ για τον αγώνα να επενδύουμε στο νησί μας, όμως τι σημαίνει πλέον αυτό; Παρατημένοι και πνιγμένοι, που τραβάμε από τα μαλλιά τις ευκαιρίες να επιπλεύσουμε.

Δεν υπάρχει λόγος περισσότερης μιζέριας και μουρμούρας. Πρέπει να επανέλθει η γραμμή Λαύριο – Άη-Στράτης – Λήμνος – Καβάλα και αντίστροφα, σε σωστή και πραγματική ροή, 4 φορές την εβδομάδα, και σε ώρες άφιξης – αναχώρησης, που θα είναι καλές για τους επιβάτες και πελάτες μας. Πρέπει να ξαναδείτε πάλι την ένωση με τη Θεσσαλονίκη, που από τότε που διακόπηκε, χάθηκε πολύ μεγάλο κομμάτι επικοινωνίας με έναν άμεσα παραγωγικό παράγοντα και επικοινωνιακό κόμβο με την Ευρώπη και τη δυτική Ελλάδα και στον τουρισμό, αλλά και στην παραγωγική διαδικασία, ανεβάζοντας κόστη διάθεσης και εισαγωγής προϊόντων σε δυσθεώρητα ύψη. Αλλά σας παρακαλούμε, βοηθήστε μας να γίνει αυτή η γραμμή με καράβια από σοβαρές εταιρείες, που τουλάχιστον θα μπορούν να μας βεβαιώσουν προγράμματα και ώρες. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η γραμμή, είναι επιδοτούμενη από ελληνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια που δίνονται για το βέλτιστο αποτέλεσμα της σύνδεσης και πληρώνονται και από εμάς, τους κατοίκους της Λήμνου. Επιλέξτε σωστά, διότι αυτή είναι δική σας δουλειά, αλλά κάπου στο βάθος της σκέψης σας, κρατήστε και το νησί μας. Διότι φτάσαμε στα μέσα Μαΐου, μην έχοντας καμία βεβαιότητα για το μέλλον αλλά και για το παρόν”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024