Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέα υπηρεσία Smart ticket από τη Hellenic Seaways
Ακτοπλοΐα

Νέα υπηρεσία Smart ticket από τη Hellenic Seaways

Πλέον οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται το εισιτήριο τους τηλεφωνικά ή με ένα κλικ στο κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, αποφεύγοντας την αναμονή στα γκισέ και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Η Hellenic Seaways βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει πως η υπηρεσία Web Check In – Smart ticket είναι γεγονός. Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή του νέου τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στην άυλη μορφή του, που πρώτη υλοποίησε και εφαρμόζει στην ακτοπλοΐα η Hellenic Seaways, μέσω της διαδικασίας web check in. 
 
Πλέον οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται το εισιτήριο τους τηλεφωνικά ή με ένα κλικ στο κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, αποφεύγοντας την αναμονή στα γκισέ και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
 
Μέσω της διαδικασίας Web Check In από την ιστοσελίδα της Hellenic Seaways, όλοι μπορούν να παραλαμβάνουν το smart ticket (από 48 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης του πλοίου), στο κινητό τους τηλέφωνο (Smartphone), στο tablet, ή εναλλακτικά να εκτυπώσουν σε έναν οποιοδήποτε εκτυπωτή το εισιτήριο / κάρτα επιβίβασης και να επιβιβαστούν στο πλοίο.
 
Η επιβίβαση στο πλοίο πραγματοποιείται με την επίδειξη του smart ticket μέσω οποιασδήποτε συσκευής smart phone, είτε με την εκτύπωση του εισιτηρίου / κάρτας επιβίβασης μαζί με την ταυτότητα ή διαβατήριο του επιβάτη.
 
Η Hellenic Seaways αποδεικνύει έμπρακτα πως έχει περάσει στη νέα εποχή ανάπτυξης και επενδύει στην υλοποίηση ενεργειών καινοτομίας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, στοχεύοντας τόσο στη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το ταξιδιωτικό κοινό, όσο και στον εκσυγχρονισμό του κλάδου της ελληνικής ακτοπλοΐας.
 
O διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways, κ. Αντώνης Αγαπητός δήλωσε σχετικά: “Για ακόμη μια φορά καινοτομούμε, έχοντας ως απώτερο στόχο την άμεση, ταχύτατη και άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών καθώς και την ενίσχυση του online booking συστήματος, λειτουργώντας πάντοτε με γνώμονα την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και των πολύπλοκων διαδικασιών αλλά και τη μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος“.

 

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024