Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και Mobiletrivago Hotel Manager: Νέα έκδοση του δωρεάν εργαλείου της trivago
Τεχνολογία

trivago Hotel Manager: Νέα έκδοση του δωρεάν εργαλείου της trivago

Η πρόσφατα ανανεωμένη πλατφόρμα παρέχει στους ξενοδόχους μια πιο εύχρηστη δομή, εστιάζοντας στις πληροφορίες ξενοδοχείου, τη φήμη και τις τιμές.

Η trivago ανακοίνωσε τη νέα έκδοση της δωρεάν πλατφόρμας trivago Hotel Manager (tHM). Οι ενεργοί χρήστες της πλατφόρμας στην Ελλάδα τείνουν να απολαμβάνουν κατά μέσο όρο τετραπλάσιο αριθμό επισκέψεων στο προφίλ τους σε σχέση με τους μη χρήστες.

Τα εγγεγραμμένα, κορυφαία σε απόδοση ξενοδοχεία λαμβάνουν 35% των κρατήσεών τους μέσω της trivago.

“Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε δείχνουν ότι τα κορυφαίας απόδοσης εγγεγραμμένα ξενοδοχεία λαμβάνουν το 35% των κρατήσεών τους μέσω της trivago. Αυτό επιβεβαιώνει τη σημασία της πλατφόρμας μας για τους ξενοδόχους και όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, παρέχοντάς τους χρήσιμα αποτελέσματα για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις”, υποστηρίζει ο Johannes Thomas, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας Hotel Relations της trivago. Η trivago συλλέγει πληροφορίες ξενοδοχείων από διαφορετικούς online ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι επιθυμούν να διαφημίσουν τις προσφορές τους στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων παγκοσμίως. Ωστόσο, τα προφίλ δεν είναι πάντοτε επαρκώς ανανεωμένα ή ολοκληρωμένα. “Κι εδώ είναι το σημείο που ο ίδιος ο ξενοδόχος μπορεί να κάνει τη διαφορά. Στην trivago θεωρούμε τους ξενοδόχους πολύτιμη πηγή ξενοδοχειακών πληροφοριών. Γνωρίζουν καλύτερα απ’ όλους τα δυνατά τους σημεία και αυτές ακριβώς τις πληροφορίες θέλουμε να παρουσιάζουμε στους χρήστες μας. Ένα ελκυστικό και πλήρως ανανεωμένο προφίλ ξενοδοχείου έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα κλικ από ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες, κάτι που ταυτόχρονα βελτιώνει και τη θέση του ξενοδοχείου στα αποτελέσματα αναζήτησης”, προσθέτει ο Thomas.

Τα δεδομένα μας καταδεικνύουν ότι ξενοδοχεία που εμπλουτίζουν το προφίλ τους μέσω του trivago Hotel Manager στην Ελλάδα δέχονται κατά μέσο όρο μια τετραπλάσια αύξηση των επισκέψεων προφίλ τους, έναντι εκείνων που αφήνουν το προφίλ τους ως έχει.

Το 47% των ταξιδιωτών χρησιμοποιεί μηχανές metasearch για γρήγορη σύγκριση ξενοδοχειακών τιμών.

Σχεδόν ένας στους δύο ταξιδιώτες (47%) χρησιμοποιεί metasearch ξενοδοχείων για σύγκριση τιμών, σύμφωνα με δεδομένα της ResearchNow για την περίοδο 2013-2015*. Η ίδια η trivago “είδε” μια αύξηση της τάξης του 59% στους χρήστες της το 2015. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των Ελλήνων ξενοδόχων που διαχειρίζεται το προφίλ της επιχείρησής του μέσω της trivago διπλασιάζεται σε ετήσια βάση σταθερά τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας μια μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 191%. Αποτέλεσμα αυτής της τάσης ήταν η ανάγκη βελτίωσης της πλατφόρμας trivago Hotel Manager, ώστε να καταστεί πιο εύχρηστη για ξενοδόχους και ανθρώπους του κλάδου.

Το νέο Hotel Manager εστιάζει στις πληροφορίες ξενοδοχείου, τη φήμη και τις τιμές
Το νέο εύχρηστο σύστημα πλοήγησης εστιάζει σε τρεις πυλώνες του ξενοδοχειακού κλάδου: πληροφορίες ξενοδοχείου, φήμη και τιμές. Οι ξενοδόχοι έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν χρήσιμα εργαλεία για τον καθένα από αυτούς, ώστε να βελτιώσουν το προφίλ τους στην trivago.

Το trivago Hotel Manager δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ξενοδόχους να χτίσουν ένα ξεχωριστό προφίλ και να εμφανίζονται στα αποτελέσματα των σχετικών αναζητήσεων υψηλότερα, προσελκύοντας περισσότερους χρήστες της trivago στο ξενοδοχειακό προφίλ τους. Οι ξενοδόχοι αρκεί να εγγραφούν στο trivago Hotel Manager, για να αξιοποιήσουν τα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει.

* Τα δεδομένα της ResearchNow συλλέχθηκαν σε Γερμανία, Ην. Βασίλειο, ΗΠΑ, Ισπανία, Γαλλία, Καναδά και Ιταλία μεταξύ 2013-2015. Δειγματοληπτικά προσεγγίστηκαν 1.000-5.000 άτομα σε όλες τις χώρες σε τριμηνιαία βάση, ενώ στις ΗΠΑ η διαδικασία έγινε σε μηνιαία βάση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024