Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέοι όροι συνεργασίας των εταιρειών booking και Expedia με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Online booking

Νέοι όροι συνεργασίας των εταιρειών booking και Expedia με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

H Επιτροπή Ανταγωνισμού δέχεται τους νέους όρους συνεργασίας των εταιρειών booking.com και Expedia με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η εφαρμογή των νέων συμβάσεων από τις booking.com και Expedia αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (OTAs), αλλά και μεταξύ διαφορετικών καναλιών (διαδίκτυο, παραδοσιακά πρακτορεία, τηλεφωνικές και λοιπές κρατήσεις).

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού εξέτασε τους όρους των συμβάσεων συνεργασίας των εταιρειών διαδικτυακής ταξιδιωτικής πρακτορείας booking.com και Expedia με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με αφορμή αντίστοιχες έρευνες και από άλλες ευρωπαϊκές αρχές ανταγωνισμού, σε συνεννόηση και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι διαδικτυακές αυτές εταιρίες ανέλαβαν τη δέσμευση να τροποποιήσουν τις συμβάσεις συνεργασίας τους με ξενοδόχους σε πανευρωπαϊκό  επίπεδο, προκειμένου οι τελευταίοι να  αποκτήσουν μεγαλύτερη ευελιξία σε θέματα κρατήσεων και τιμολόγησης των κλινών τους, καθώς και σε θέματα επικοινωνίας με πελάτες τους.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, αφού αξιολόγησε τις νέες τροποποιημένες συμβάσεις των δύο αυτών εταιρειών διαδικτυακής ταξιδιωτικής πρακτορείας με συνεργαζόμενες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, έκρινε ότι οι δεν συντρέχουν επί του παρόντος λόγοι για τη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας. Με βάση τους νέους συμβατικούς όρους, οι  συνεργαζόμενες  ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν στη χώρα μας μπορούν πλέον:
α) να ορίζουν διαφορετικές τιμές δωματίων και να προσφέρουν διαφορετικούς όρους και διαθεσιμότητα μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων,
β) να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές ή /και καλύτερους όρους σε μη διαδικτυακά κανάλια (όπως οι τηλεφωνικές κρατήσεις, οι πελάτες που έρχονται απευθείας στη ρεσεψιόν του καταλύματος ή οι κρατήσεις στο πλαίσιο κλειστών
ομάδων χρηστών), υπό τον όρο ότι δε θα δημοσιεύουν ή διαφημίζουν διαδικτυακά τις εν λόγω τιμές
γ) να διενεργούν ελεύθερα προωθητικές ενέργειες σε όλους τους προηγούμενους επισκέπτες του καταλύματος τους, ακόμη και αν αυτοί είχαν κλείσει τη διαμονή τους μέσω των προαναφερόμενων διαδικτυακών εταιρειών.

Η εφαρμογή των νέων συμβάσεων από τις διαδικτυακές εταιρείες booking.com και Expedia αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων, αλλά και μεταξύ διαφορετικών καναλιών (διαδίκτυο,
παραδοσιακά πρακτορεία, τηλεφωνικές και λοιπές κρατήσεις), προς όφελος τόσο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όσο και των καταναλωτών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024