Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Οι νεαροί Ευρωπαίοι ταξιδεύουν λιγότερο

Βίκυ Καραντζαβέλου - 07 October 2015, 12:10

Η Γερμανία κατέγραψε αύξηση 60%, καθώς προσέγγισε πάνω από 7 εκατ. νεαρούς Ευρωπαίους τουρίστες. Άλλοι προορισμοί όπως η Σουηδία, η Κροατία και η Ολλανδία αύξησαν και αυτές τα ποσοστά τους σε νέους τουρίστες. ως πιο δημοφιλής πόλη, το Λονδίνο βρίσκεται πρώτο και ακολουθούν το Παρίσι, η Κοπενχάγη, το Βερολίνο, το Βερολίνο και το Άμστερνταμ.


Οι δημογραφικές αλλαγές έχουν το δικό τους αντίκτυπο στην ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του World Travel Monitor από την IPK International για λογαριασμό της έκθεσης ITB Berlin, από το 2007, ο αριθμός των ταξιδιών στο εξωτερικό που πραγματοποιούν οι νέοι Ευρωπαίοι έχει μειωθεί κατά 10%. Το τμήμα αυτό της αγοράς είναι, κατά συνέπεια, από τα λίγα που εμφανίζει αρνητική τάση. Η συνεχής πτώση του ρυθμού των γεννήσεων έχει ως αποτέλεσμα πτωτικό αριθμό και στους νέους καταναλωτές, ενώ ο αριθμός των μεγαλύτερων σε ηλικία τουριστών αυξάνεται.

Το 2014, οι νεαροί Ευρωπαίοι ηλικίας 15-24 πραγματοποίησαν 54 εκατ. ταξίδια και είχαν περίπου 430 εκατ. διανυκτερεύσεις στο εξωτερικό σε αυτά τα ταξίδια. Συγκρινόμενος με το 2007, ο αριθμό των ταξιδιών στο εξωτερικό μειώθηκε κατά 1% κάθε χρόνο. Το 2007, νεαροί Ευρωπαίοι προτιμούσαν τα ταξίδια στην Ισπανία, με αμέσως επόμενο προτιμώμενο προορισμό τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Βρετανία. Όμως, ο νεανικός τουρισμός σε αυτές τις τέσσερις χώρες μειώθηκε 1-2% ετησίως από το 2014. Αντίθετα, η Γερμανία αύξησε τη δημοτικότητά της στους νέους ταξιδιώτες και καθιερώθηκε από το 2013 ως ο πλέον αγαπημένος τους προορισμός. Σε γενικές γραμμές, η Γερμανία κατέγραψε αύξηση 60%, καθώς προσέγγισε πάνω από 7 εκατ. νεαρούς Ευρωπαίους τουρίστες. Οι θετικές αναφορές των ΜΜΕ, μαζί με ενέργειες μάρκετινγκ στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου που έγινε στη Γερμανία το 2006, συνεισέφεραν σημαντικά στην εικόνα της Γερμανίας ως μιας χώρας ανοιχτής και φιλόξενης. Άλλοι προορισμοί όπως η Σουηδία, η Κροατία και η Ολλανδία αύξησαν και αυτές τα ποσοστά τους σε νέους τουρίστες. ως πιο δημοφιλής πόλη, το Λονδίνο βρίσκεται πρώτο και ακολουθούν το Παρίσι, η Κοπενχάγη, το Βερολίνο, το Βερολίνο και το Άμστερνταμ.

Το βασικό κίνητρο για τη μεγαλή πλειοψηφία των νεαρών Ευρωπαίων τουριστών είναι οι διακοπές, με το 1/3 να πραγματοποιεί σύντομα ταξίδια. Άλλοι λόγοι για ταξίδι είναι εκπαιδευτικά ταξίδια ή επισκέψεις σε φίλους. Οι επονομαζόμενες διακοπές “ήλιος & παραλία” αποτελούν το 1/4 περίπου όλων των ταξιδιών στο εξωτερικό. Η ηλιοθεραπεία, το κολύμπι και η χαλάρωση, καθώς και τα ψώνια και το φαγητό έξω αποτελούν μερικές από τις σημαντικότερες δραστηριότητες στις διακοπές.

Τα ταξίδια σε πόλη ακολουθούν σε δημοτικότητα τις διακοπές σε παραλικά μέρη. Το υπόλοιπο ποσοστό αποτελείται από άλλους τύπους ψυχαγωγικών ταξιδιών, όπως εκδηλώσεις, θερινά και χειμερινά σπορ και ταξίδια για ειδικές περιστάσεις (όπως γάμοι ή γενέθλια). Μόνο 12% των ταξιδιών γίνεται για δουλειά και σε αυτό το ποσοστό υπερτερούν τα ταξίδια MICE, σε συνέδρια, σεμινάρια, εμπορικές εκθέσεις και incentives.

Λιγότεροι από τους μισούς νεαρούς τουρίστες στο εξωτερικό κλείνουν διαμονή σε ξενοδοχεία, αν και η αναλογία συνεχώς αυξάνεται σε περίπου 1% κάθε χρόνο, από το 2007. Το μερίδιο δωρεάν διαμονής έχει μειωθεί κατά 1% επίσης, την ίδια χρονική περίοδο. παρατηρείται μια ελαφρά αύξηση νέων μορφών διαμονής, όπως το “couchsurfing” και οι κρατήσεις μέσω Internet σε ιδιωτικά διαμερίσματα, οι οποίοι εμφανίζονται από το 2014. Κατά μέσο όρο, οι νεαροί Ευρωπαίοι δαπάνησαν κάτι λιγότερο από 700 ευρώ στα ταξίδια τους το 2014 και λίγο περισσότερο από 80 ευρώ για τη διανυκτέρευση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top