Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Όφελος 20 δισ. για τα ξενοδοχεία της Αθήνας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Νοέμβριος 2001, 00:00

Το κλείσιμο του ξενοδοχείου Hilton<.> της Αθήνας από 1ης Νοεμβρίου 2001 έως τα μέσα του 2003, και της Μεγάλης Βρετανίας από 1ης Δεκεμβρίου 2001 έως 31 Δεκεμβρίου 2002, για ανακαίνιση ισοδυναμεί με έμμεση ενίσχυση<...> των υπολοίπων ξενοδοχείων – και ιδιαίτερα των πολυτελείας – αξίας τουλάχιστον 20 δισ δρχ., αναφέρουν αναλύσεις του τουριστικού τμήματος της εταιρίας Συμβούλων JBR<.> Hellas, μέλους της γνωστή εταιρία ερευνών Horwath<.>

.

Συγκεκριμένα το κλείσιμο του Hilton (με 453 δωμάτια) και της Μεγάλης Βρετανίας (με 364 δωμάτια) που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της JBR Hellas, θα είχαν πληρότητες 65 – 75% για την περίοδο που θα παραμείνουν κλειστά, δημιουργούν πρόσθετη ζήτηση στα ξενοδοχεία που παραμένουν ανοιχτά για 280.000 έως 300.000 πρόσθετες κρατήσεις.

Υπολογίζοντας ότι η Mέση Δαπάνη ανά Δωμάτιο (Average Daily Rate) θα κυμαινόταν περί τις 50.000 Δρχ., ενώ περίπου 25.000 δρχ. ανά Δωμάτιο θα ξοδευόταν στα υπόλοιπα τμήματα των ξενοδοχείων αυτών (εστιατόρια κλπ.), προκύπτει ότι τα ξενοδοχεία που θα παραμείνουν ανοιχτά θα έχουν πρόσθετα έσοδα της τάξεως των 20 – 22 δισ. Από τα έσοδα αυτά, περίπου τα 2/3 θα προέλθει από τα έσοδα των δωματίων ενώ το υπόλοιπο 1/3 από τα έσοδα των υπολοίπων τμημάτων.

Προφανώς τα οφέλη θα είναι μεγαλύτερα για τα πολυτελή ξενοδοχεία στο κέντρο της πόλης αφού σε αυτά αναμένεται να απευθυνθούν οι πελάτες που σε άλλη περίπτωση θα πήγαιναν στο Hilton και στην Μεγάλη Βρετανία. Ακόμα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της JBR Hellas, οι υψηλότερες τιμές που αναμένεται να έχουν τα ξενοδοχεία αυτά μετά την ανακαίνισή τους, αναμένεται να συμπαρασύρουν και τις τιμές των υπολοίπων ξενοδοχείων της Αθήνας σε μια αύξηση των τιμών της τάξεως του 20 – 30%.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top