Η εταιρεία SWOT εισέρχεται πλέον και στην αγορά του MICE με την εγγραφή της στο Σύνδεσμο Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO.
Μετά από δύο χρόνια παρουσίας στον τομέα παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης, Πωλήσεων & Marketing αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις και έχοντας στο χαρτοφυλάκιο της ήδη δύο πετυχημένες διοργανώσεις του Business Travel Professionals Forum, η εταιρεία SWOT εισέρχεται πλέον και στην αγορά του MICE με την εγγραφή της στο Σύνδεσμο Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO.
Το όνομα της SWOT, προέρχεται από τα αρχικά της φράσης Simple Way Of Tourism, παραπέμποντας και στη βασική μέθοδο ανάλυσης του marketing: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats. Φιλοσοφία και στόχος της SWOT είναι να αναδείξει τους συνεργάτες της, με τις καλύτερες και πιο άμεσες λύσεις, στον τομέα δράσης τους, ώστε να εδραιωθούν στη θέση που τους ανήκει στην τουριστική – και όχι μόνο – αγορά του τόπου τους.
Η SWOT δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού και εξειδικεύεται στη Διαχείριση & Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στην Εκπροσώπηση & Προώθηση Πωλήσεων και σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Marketing.
Η SWOT είναι η επίσημη διοργανώτρια του Business Travel Professionals Forum, με τη συμμετοχή των κορυφαίων ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών γραφείων και εμπορικών εταιρειών της διεθνούς αγοράς.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.