Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online booking

Η CWT προειδοποιεί για υψηλότερα κόστη λόγω της πολιτικής διανομής της Lufthansa

Βίκυ Καραντζαβέλου - 30 November 2015, 15:20

Σύμφωνα με την Carlson Wagonlit Travel, βασικά ζητήματα που προκύπτουν από την άμεση σύνδεση είναι, μεταξύ άλλων ο κατακερματισμός του περιεχομένου, που δημιουργεί περίπλοκες και μη αυτόματες τόσο την αναζήτηση όσο και τις κρατήσεις, και οι περιορισμοί για τις TMCs (Travel Management Companies) να επικοινωνούν απευθείας με τους ταξιδιώτες.


Η Carlson Wagonlit Travel έχει προειδοποιήσει ότι η νέα πολιτική της Lufthansa στο κομμάτι της διανομής θα ανεβάσει τα κόστη για τους πελάτες της.

Υπενθυμίζεται ότι ο γερμανικός αερομεταφορέας εισήγαγε τέλος 16 ευρώ στις κρατήσεις που γίνονται εκτός των συστημάτων του και μία νέα πολιτική άμεσης σύνδεσης, που επιτρέπει να “κλείνονται” οι πτήσεις της Lufthansa περισσότερο μάλλον μέσω συνεργατών, όπως η Google, παρά χρησιμοποιώντας τα GDS.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος και επικεφαλής της CWT Scott Brennan, υπογράμμισε τα βασικά ζητήματα που προκύπτουν από την άμεση σύνδεση:

  • Κατακερματισμός του περιεχομένου, που δημιουργεί περίπλοκες και μη αυτόματες τόσο την αναζήτηση όσο και τις κρατήσεις
  • Λιγότερο κατανοητή σύγκριση, με αποτέλεσμα μειωμένη δυνατότητα εύρεσης ανταγωνιστικών τιμών
  • Περιορισμοί για τις TMCs (Travel Management Companies) να επικοινωνούν απευθείας με τους ταξιδιώτες ή να βοηθούν σε αλλαγές ταξιδιών ή σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
  • Κατακερματισμένα δεδομένα σχετικά με την παρακολούθηση του ταξιδιού των πελατών
  • Πρόσθετο κόστος - ακόμα κι αν το τέλος των 16 ευρώ της Lufthansa 16 αποφευχθεί - για επιστραφούν οι κρατήσεις που έγιναν απευθείας με τη Lufthansa σε ένα διαχειρήσιμο πρόγραμμα και για τη διαχείριση των ανεπαρκειών και πολύπλοκων διαδικασιών που σχετίζονται με τις αλλαγές, τις ανταλλαγές, τις επιστροφές, την τιμολόγηση και την υποβολή εκθέσεων

Η συμφωνία με την Google ήταν η τελευταία κίνηση από πλευράς της Lufthansa για να αλλάξει τον τρόπο που διανέμει τις πτήσεις, η οποία περιέλαβε την εισαγωγή ενός τέλους 16 ευρώ για κάθε κράτηση μέσω GDS από την 1η Σεπτεμβρίου 2015.

Το τέλος των 16 ευρώ μέσω GDS έχει προκαλέσει ποικίλες συζητήσεις μεταξύ των travel buyers. Έρευνα από τον GBTA (Global Business Travel Association) τον περασμένο μήνα διαπίστωσε ότι περίπου οι μισοί travel buyers διεθνώς είχαν μειώσει τις κρατήσεις τους με τη γερμανική  αεροπορική εταιρεία από τότε που εισήχθη το συγκεκριμένο τέλος.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top