Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Ανθρώπινη παρέμβαση στην εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών καθιερώνει η Kayak.com

Θοδωρής Κουμέλης - 28 December 2015, 11:09

Η ανθρώπινη επαφή επιστρέφει στην αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών με την καθιέρωση επικοινωνίας με γραπτά μηνύματα κινητής τηλεφωνίας που παρουσιάζει η Kayak.com.


Νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω SMS ετοιμάζεται να λανσάρει η γνωστή μηχανή αναζήτησης τουριστικών προϊόντων Kayak.com στην προσπάθειά της να ξεδιαλύνει τη σύγχυση που νιώθουν πολλές φορές οι ταξιδιώτες στα αεροδρόμια και κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους.
 
Όπως ανέφερε ο CEO της Kayak.com, Steve Hafner, “Πειραματιζόμαστε πάντα σε νέους τρόπους διευκόλυνσης του σχεδιασμού των ταξιδιών. Λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο που ξοδεύουν οι καταναλωτές σε πλατφόρμες που βασίζονται στα SMS μηνύματα μέσω κινητών τηλεφώνων είναι μία δραστηριότητα που αξίζει να εξερευνήσουμε”.
 
Τα αιτήματα των ταξιδιωτών μέσω SMS θα διεκπεραιώνονται από ένα συνδυασμό τεχνητής νοημοσύνης, ανθρώπινης επέμβασης και ασφαλώς της μηχανής αναζήτησης της Kayak, ανέφερε ο Hafner.
 
Η νέα υπηρεσία που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2016 προσθέτει για πρώτη φορά στην ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης της Kayak.com την ανθρώπινη παρέμβαση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτικών αιτημάτων!


 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top