Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Norwegian αποκαλύπτει τις διαδικτυακές συνήθειες των Ευρωπαίων εν πτήσει
Έρευνα

Η Norwegian αποκαλύπτει τις διαδικτυακές συνήθειες των Ευρωπαίων εν πτήσει

Νέα μελέτη της Norwegian δείχνει ότι το 1/3 των επιβατών συνδέεται με τα social media μέσα σε 5 λεπτά μιας πτήσης. Οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί πιο πιθανό να επιδείξουν τις διακοπές τους στα κοινωνικά μέσα δικτλυωσης. Μόλις ένας στους δέκα επιβάτες είπαν ότι απέχει από τα social media κατά τη διάρκεια πτήσης.

Η Norwegian γιορτάζει πέντε χρόνια από τότε που έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία που προσφέρει δωρεάν Wi-Fi εν πτήσει στα ευρωπαϊκά δρομολόγια και πραγματοποίησε μελέτη για τις διαδικτακές συνήθεις των επιβατών εν πτήσει. Η Norwegian παραμένει ο μόνος αερομεταφορέας στην Ευρώπη που προσφέρει δωρεάν Wi-Fi σε όλα τα δρομολόγιά του και από την έναρξη της υπηρεσίας τον Φεβρουάριο του 2011 πάνω από 19 εκατ. επιβάτες έχουν χρησιμοποιήσει το Internet σε ύψος 35.000 ποδών.

Για να γιορτάσει το ορόσημο αυτό, η αεροπορική εταιρεία ρωτησε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 επιβατών από όλη την Ευρώπη σχετικά με τις συνήθειες “σερφαρίσματός” τους στο Internet εν πτήσει και συνδύασε τις απαντήσεις με τη χρήση δεδομένων από περισσότερες από 550.000 πτήσεις, για να αποκαλύψει που περιηγούνται online οι άνθρωποι, τι μοιράζονται και σε τι κάνουν “tag” στους ευρωπαϊκούς ουρανούς.

Πάνω από 18.000 επιβάτες έχουν πρόσβαση στο δωρεάν Wi-Fi της Norwegian καθημερινά, με τη μεγαλύτερη ζήτηση στα δρομολόγια από και προς την Ισπανία. Από την εισαγωγή της ελεύθερης υπηρεσίας και έως σήμερα πάνω από 500 terabytes δεδομένων έχουν “καταναλωθεί” στις πτήσεις της εταιρείας – ισοδύναμα με “κατέβασμα” 1,2 εκατ. τραγουδιών, λήψης 170 εκατ. μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή παρακολούθησης προγραμμάτων διάρκειας 25.000 ωρών στο Netflix.

Η μελέτη αποκάλυψε, μεταξύ άλλων:

  • Το Facebook FOMO (φόβος έλλειψης του Facebook): Το 1/3 των επιβατών (28%) συνδέεται σε ένα κανάλι Social Media μέσα σε μόλις πέντε λεπτά της πτήσης. Ένας στους πέντε επιβάτες λένε ότι θα ενοχλούταν αν δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση στα Social Media κατά τη διάρκεια μιας πτήσης – με το 3% να φτάνει στο σημείο να λέει ότι κάτι τέτοιο θα κατέστρεφε την πτήση τους.
  • Αμερικανοί και Βρετανοί επιβάτες είναι πιο πιθανό να αναδείξουν δημόσια τις διακοπές τους, με το 40% των Αμερικανών να “ποστάρει” μια φωτογραφία ή status σχετικά με το ταξίδι του κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το ποσοστό φτάνει στο 20% για τους Βρετανούς.
  • Οι Γερμανοί επιβάτες είναι οι ανυπόμονοι να συνδεθούν και ακολουθούν οι Σουηδοί και οι Δανοί. Η δωρεάν διαθεσιμότητα Wi-Fi εξακολουθεί να εκπλήσσει Βρετανούς, Ισπανούς και Αμερικανούς ταξιδιώτες, που κάνουν και την περισσότερη ώρα να συνδεθούν.
  • Οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες που επισκέφθηκαν σε ύψος 35.000 ποδών από Βρετανούς επιβάτες είναι δικτυακοί τόποι ειδήσεων, συμπεριλαμβανομένων των BBC, Guardian και Daily Mail, ακολουθούμενοι από τους Right Move και Amazon.
  • Ψηφιακό detox: Μόλις ένας στους δέκα επιβάτες δήλωσε ότι ήθελε να κάνει ένα διάλειμμα από τα Social Media κατά τη διάρκεια πτήσης
  • Το εν πτήσει Wi-Fi συνέβαλε σε δημιουργία νέων τάσεων στα Social Media με τους μισούς επιβάτες στις ηλικίες 18-25 ετών να συνδέται στο Instagram για να πάρει μια selfie ή να “ποστάρει” μια φωτογραφία φτερού του αεροπλάνου. Μέχρι σήμερα το #flyNorwegian έχει γίνει “tag” πάνω από 12.900 φορές στο Instagram
  • Οι Ισπανοί είναι οι πιο εξαρτημένοι στα Social Media, με το 62% να μπαίνει σε δικτυακούς τόπους δικτύωσης κατά τη διάρκεια της πτήσης τους. Ακολουθούν οι Νορβηγοί με 56% και οι Δανοί επιβάτες με 55%.

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024