Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Η KLM φέρνει σε επαφή ταξιδιώτες και κατοίκους του Άμστερνταμ

Θοδωρής Κουμέλης - 03 Μάρτιος 2016, 09:18

Η υπηρεσία 'Layover with a local' απευθύνεται σε επιβάτες που το ταξίδι τους έχει ενδιάμεσο σταθμό στο Άμστερνταμ και αναμονή στο αεροδρόμιο Schiphol για περισσότερες από έξι ώρες.


Η KLM Royal Dutch Airlines προσφέρει στους ταξιδιώτες μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν το Άμστερνταμ, ενώ έρχονται σε επαφή με κάποιον μόνιμο κάτοικο της πόλης. Η υπηρεσία “Layover with a local” επιτρέπει στους επιβάτες που βρίσκονται στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ και περιμένουν τις πτήσεις ανταπόκρισής τους να συναντηθούν με ντόπιους που απολαμβάνουν να γνωρίζουν νέους ανθρώπους. Το κοινωνικό προφίλ του ταξιδιώτη και του κατοίκου του Άμστερνταμ που ταιριάζει καλύτερα, έχει σαν αποτέλεσμα μια αυθεντική εμπειρία για τους ταξιδιώτες κατά τη σύντομη αυτή επίσκεψή τους στην Ολλανδία.

Η υπηρεσία “Layover with a local” απευθύνεται σε επιβάτες που το ταξίδι τους έχει ενδιάμεσο σταθμό στο Άμστερνταμ και αναμονή στο αεροδρόμιο Schiphol για περισσότερες από έξι ώρες. Με βάση τις πληροφορίες της πτήσης, επιλέγονται οι ταξιδιώτες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή, η οποία μετατρέπει την στάση στο Schiphol σε ένα ταξίδι στην πόλη του Άμστερνταμ. Οι ταξιδιώτες συνδυάζονται με τον ντόπιο βάσει των γλωσσών που μιλούν αλλά και με βάση τα κοινωνικά ενδιαφέροντα. Με την άφιξη στο αεροδρόμιο η εφαρμογή παρέχει στους ταξιδιώτες σαφείς οδηγίες καθώς και ένα δωρεάν εισιτήριο τρένου προς το κέντρο της πόλης του Άμστερνταμ, όπου γίνεται η συνάντηση με τον ντόπιο. Μετά το χρόνο που θα περάσουν μαζί στην πόλη, η εφαρμογή βοηθά τους ταξιδιώτες να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο έγκαιρα για τη συνέχιση του ταξιδιού τους.

“Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη τοποθέτηση της KLM ως μιας κοινωνικής αεροπορικής εταιρείας. Περίπου το 70% των επιβατών της KLM συνεχίζουν το ταξίδι τους με  πτήσεις ανταπόκρισης από το Schiphol, και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε αυτή η υπηρεσία, που μετατρέπει το χρόνο αναμονής στο αεροδρόμιο σε μια μοναδική και κοινωνική εμπειρία στο Άμστερνταμ μαζί με έναν νέο φίλο. Οι ταξιδιώτες που παίρνουν μια πολύ σύντομη γεύση από το Άμστερνταμ, μπορεί με αυτόν τον τρόπο να αποφασίσουν να επανέλθουν στο μέλλον για μια ολοκληρωμένη εμπειρία στην πόλη” δήλωσε ο Tjalling Smit, SVP των Digital στον όμιλο Air France-KLM.

H εφαρμογή “Layover with a local” θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα Μαρτίου και η υπηρεσία θα προσφέρεται αρχικά σε επιβάτες που αναχωρούν από τις ΗΠΑ, Καναδά και Ιταλία.





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top