Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online booking

H πλατφόρμα κράτησης Bidroom συνεχίζει να αυξάνεται και να αναπτύσσεται

Θοδωρής Κουμέλης - 18 Απρίλιος 2016, 15:52

Το Bidroom.com υπερηφανεύεται για το μοντέλο χαμηλών προμηθειών του. Με το μέσο όρο της προμήθειας για τα ξενοδοχεία να κυμαίνεται μεταξύ 15% και 25%, η 2% προμήθεια του Bidroom είναι δελεαστική για τους ξενοδόχους. Σε αντάλλαγμα για αυτήν τη χαμηλή προμήθεια, η εταιρεία ζητά από τους ξενοδόχους να δίνουν στους επισκέπτες μια έκπτωση στις τιμές των δωματίων τους, η οποία θα πρέπει να πείσει περισσότερους ανθρώπους να κάνουν κράτηση με το Bidroom.


Με σχεδόν 120.000 ενεργούς χρήστες και μια αύξηση του 22% κάθε μήνα, το Bidroom γίνεται γρήγορα μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες άμεσης online κράτησης. Προσφέροντας στους χρήστες γρήγορη, άνετη και εύκολη κράτηση, το Bidroom.com είναι αποφασισμένο να αφήσει το σημάδι του στον κόσμο του ταξιδιού και της αναψυχής.

Αυτό που κάνει το Bidroom.com να ξεχωρίζει από τις άλλες ιστοσελίδες είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, το προηγμένο σύστημα κρατήσεών του που δίνει αυτόματα στους χρήστες μια έκπτωση στη χαμηλότερη διαθέσιμη τιμή δωματίου που θα βρουν αλλού στο διαδίκτυο. Το Bidroom.com μπορεί να υπερηφανεύεται για μια ελάχιστη έκπτωση του 5%, το οποίο μπορεί να φτάσει μέχρι και 20% ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και την τοποθεσία.

Για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτές τις αποκλειστικές εκπτώσεις, οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν με έναν προσωπικό λογαριασμό. Μετά τη σύνδεση, οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν κρατήσεις από ξενοδοχεία και να αποφασίσουν για τη διαμονή τους. Δεδομένου ότι η πληρωμή γίνεται απευθείας στο ξενοδοχείο, το Bidroom.com ενεργεί απλώς ως ενδιάμεση πλατφόρμα που συνδέει τα δύο μέρη.

Το Bidroom.com συνεχώς αναπτύσσει την περιοχή των δραστηριοτήτων του. Τον τελευταίο καιρό η εταιρεία έχει φτάσει σε πολλαπλές συμφωνίες με ξενοδοχεία στην Ελλάδα.

Θετική ανταπόκριση από τα ξενοδοχεία
Το Bidroom.com υπερηφανεύεται για το μοντέλο χαμηλών προμηθειών του. Με το μέσο όρο της προμήθειας για τα ξενοδοχεία να κυμαίνεται μεταξύ 15% και 25%, η 2% προμήθεια του Bidroom είναι δελεαστική για τους ξενοδόχους. Σε αντάλλαγμα για αυτήν τη χαμηλή προμήθεια, η εταιρεία ζητά από τους ξενοδόχους να δίνουν στους επισκέπτες μια έκπτωση στις τιμές των δωματίων τους, η οποία θα πρέπει να πείσει περισσότερους ανθρώπους να κάνουν κράτηση με το Bidroom.

Σύμφωνα με τον CEO του Bidroom, Michael Ros, η απάντηση από τους ξενοδόχους ήταν συντριπτικά θετική: “Οι ξενοδόχοι τελικά συνειδητοποιούν τις αρνητικές επιπτώσεις του να ασχολούνται με τις παραδοσιακές ιστοσελίδες κρατήσεων, όπως το Booking.com και το Expedia που χρεώνουν στα ξενοδοχεία μεγάλες προμήθειες. Το Bidroom.com φέρνει κάτι νέο στο τραπέζι και τα ξενοδοχεία είναι πρόθυμα να μας ακολουθήσουν”.

“Η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στους χρήστες μας την καλύτερη γκάμα ξενοδοχείων στις καλύτερες δυνατές τιμές σε οποιοδήποτε προορισμό του κόσμου”, λέει ο Ros. “Μέσα από ισχυρές συμμαχίες τόσο με τις αλυσίδες όσο και με ανεξάρτητα ξενοδοχεία και με συνεχή εστίαση στις ανάγκες του πελάτη, η εταιρεία ελπίζει να επιτύχει αυτή την παγκόσμια φιλοδοξία μέσα στο επόμενο έτος. Αυτήν τη στιγμή, το Bidroom.com είναι σε καλό δρόμο για να αποκτήσει μια θέση στον ανταγωνιστικό κλάδο των online κράτησεων”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top