Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

TUI: Δεν ξεπουλάει, επενδύει

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 Μάιος 2016, 09:56

Μεγάλη απόφαση της TUI να πουλήσει όλα τα εμπορικά σήματα θεματικού τουρισμού, σαν σύνολο και όχι μεμονωμένα, με σκοπό να χρηματοδοτήσει την απόκτηση νέων ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων.


Η TUI, που πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι σχεδιάζει να πουλήσει μεγάλο μέρος των εμπορικών της σημάτων θεματικού τουρισμού, διευκρινίζει ότι η πώληση αυτή γίνεται με στόχο την χρηματοδότηση για την απόκτηση νέων ξενοδοχείων και κρουαζιεροπλοίων και δεν αποτελεί ένα ξεπούλημα.

Τα στελέχη της εταιρίας πιστεύουν ότι αυτή τους η κίνηση θα είναι ο καλύτερος τρόπος να μεγιστοποιήσουν την αξία της εταιρίας και πως θα αυξηθούν τα κέρδη της κατά 10%. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Fritz Joussen, γενικός διευθυντής της TUI, “πουλάμε τα εμπορικά σήματα του θεματικού τουρισμού γιατί θέλουμε να επικεντρωθούμε στο περιεχόμενο ως εταιρεία. Έχουμε στόχο να μεγαλώσει η TUI, δεν ξεπουλάμε απλώς φίρμες. Τα κέρδη μας από ξενοδοχεία και από κρουαζιέρες κυμαίνονται στο 20% και αυτό το ποσοστό έχουμε στόχο να το αυξήσουμε” και συμπληρώνει ότι “ναι μεν τα 50 και πλέον εμπορικά μας σήματα θεματικού τουρισμού είναι σπουδαίας σημασίας, και παγκοσμίου φήμης εταιρίες, όμως δεν χρησιμοποιούν το όνομα της TUI, δε χρησιμοποιούν την τεχνολογία μας, ούτε τα ξενοδοχεία μας, τα πλοία μας, τις αερογραμμές μας”.

Υπενθυμίζουμε ότι η TUI ανακοίνωσε στο τέλος του Απριλίου την πώληση της Hotelbeds έναντι 1,2 δισ. ευρώ. Επίσης, σύμφωνα με μεταδόσεις του Reuters, η TUI στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της στην Γαλλία με την εξαγορά του γαλλικού τμήματος της εταιρείας Transat, ύψους 55 εκατ. ευρώ.

Η TUI, η μεγαλύτερη τουριστική εταιρεία στον κόσμο, έχει στην κατοχή της πάνω από 300 ξενοδοχεία και 210.000 κλίνες σε 24 χώρες, 13 κρουαζιερόπλοια, 6 αεροπορικές εταιρείες με πάνω από 130 αεροσκάφη και 1.800 ταξιδιωτικά πρακτορεία. Υπολογίζεται πως το 2014 τα έσοδά της έφταναν το 1 τρισ. ευρώ. Έχοντας 76.000 υπαλλήλους, είναι σε θέση να παρέχει τις υπηρεσίες της σε 30 εκατ. πελάτες σε 180 περιοχές.

Μικρές αμερικανικές εταιρίες πίστευαν ότι θα μπορούσαν να συνεργαστούν με την TUI και ότι θα έβρισκαν το εύφορο έδαφος για επενδύσεις με αυτήν την ένωση με έναν κολοσσό του τομέα.

Με την πάροδο του χρόνου είχε καταφέρει να εξαγοράσει πολλές μικρότερες εταιρείες όπως η Travcoa, η TSC Expeditions, η Zegrahm Expeditions, η Europe Express κ.ά.

Οι κινήσεις της αυτές όμως αργότερα αποδείχτηκαν ότι δεν ήταν σωστές, καθώς το καλοκαίρι του 1999 άρχισαν τα πράγματα να παίρνουν άσχημη τροπή. Οι πρώτες εταιρίες ξεκίνησαν να δείχνουν τη δυσαρέσκειά τους σχετικά με την πολιτική που ακολουθούσε η TUI, και έβλεπαν πως δεν μπορούσαν να βρούνε την χρυσή τομή στην συνεργασία τους.

Ακολούθησαν κι άλλες αποχωρήσεις, καθώς οι εταιρείες έχαναν λεφτά από αυτήν την συγχώνευση και οι τιμές για τις μετοχές τους στο χρηματιστήριο μειώνονταν αισθητά.

Πλέον, εν έτει 2016, η TUI παραμένει μια εταιρεία μεγαθήριο, με πάνω από 50 εμπορικά σήματα θεματικού τουρισμού, η οποία δεν κατάφερε ωστόσο να συμβαδίσει με την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top