Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςTripsta: Άνοδος της χρήσης κινητών συσκευών και στις κρατήσεις εισιτηρίων στην Ελλάδα
Τάσεις

Tripsta: Άνοδος της χρήσης κινητών συσκευών και στις κρατήσεις εισιτηρίων στην Ελλάδα

Η τάση που επικρατεί με τη γενική άνοδο της χρήσης κινητών συσκευών (smartphones και tablets) φαίνεται και στις κρατήσεις εισιτηρίων. Το 2015 το 21,5% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση φορητής συσκευής μέσα από το mobile site και την iOS εφαρμογή των brands της tripsta (16,72% το 2014).

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Tripsta SA (πρώην travelplanet24), η πιο δημοφιλής περίοδος για να πραγματοποιήσει κάποιος την κράτησή του το 2015 ήταν τον μήνα Νοέμβριο – με 139.531 κρατήσεις, με λιγότερο δημοφιλή περίοδο κράτησης – 105.675 κρατήσεις – να είναι ο Αύγουστος. Το αεροπορικό δρομολόγιο με τιςπερισσότερες κρατήσεις είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη (6.939 κρατήσεις), ενώ οι 5 πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες (σύμφωνα με τον αριθμό κρατήσεων) είναι η Aegean (93.854), η SAS (54.726), η Turkish Airlines (52.681), η air berlin (39.811) και η Iberia (35.310).

Η τάση που επικρατεί με τη γενική άνοδο της χρήσης κινητών συσκευών (smartphones και tablets) φαίνεται και στις κρατήσεις εισιτηρίων. Το 2015 το 21,5% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση φορητής συσκευής μέσα από το mobile site και την iOS εφαρμογή των brands της tripsta (16,72% το 2014).

Οι top3 αναδυόμενες αγορές το περασμένο έτος ήταν η Νορβηγία, η Σουηδία και η Κίνα, ενώ οι αγορές οι οποίες συνέβαλαν περισσότερο στην οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας ήταν η Βρετανία, η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Αυστραλία και η Ελλάδα. Η Βρετανία παραμένει κυρίαρχος και διατηρεί την 1η θέση από το 2014, αποφέροντας το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος στην εταιρεία.

Η Tripsta SA σημείωσε περισσότερες από 1,5 εκατ. συνολικές κρατήσεις, το 2015, παρουσιάζοντας συνολική άνοδο της τάξεως του 14%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Με συνολικές πωλήσεις άνω των 516,6 εκατ. ευρώ το 2015, αύξηση  της τάξεως του 12.22% , κύρια πηγή εσόδων για τον όμιλο της tripsta ήταν τα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία ανήλθαν σε 509 εκατ. ευρώ (+11,95% από το προηγούμενο έτος) αντιπροσωπεύοντας το 98,9% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του 2015, σημαντική αύξηση παρουσίασαν οι επιπρόσθετες υπηρεσίες που παρέχονται από τα brands της Tripsta SA (travelplanet24, airtickets και tripsta), με την μεγαλύτερη ανάπτυξη να σημειώνεται στην υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων (+216%), ακολουθούμενη από την κράτηση ξενοδοχείου (+64%).

Ο κ. Φίλιππος Μπρίνκμαν, CEO της tripsta δήλωσε: “Κοιτώντας προς το μέλλον παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας. Για την εξέλιξη της tripsta, το 2016, έχουμε επικεντρωθεί σε 3 κεντρικούς πυλώνες: Multimodal OTA Focus, Customer Experience & Loyalty και Data-focused Culture. Εστιάζουμε με αυτό τον τρόπο στο να γίνουμε ένα online ταξιδιωτικό γραφείο το οποίο παρέχει στον ταξιδιώτη όλα τα μέσα (αεροπλάνο, τρένο, πλοίο ή αυτοκίνητο) και όλες τις δυνατότητες για να ταξιδέψει από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Επιπλέον επενδύουμε διαρκώς, με σκοπό να χτίσουμε μια διαφορετική και ενδιαφέρουσα εμπειρία για τον πελάτη, δημιουργώντας περισσότερους πιστούς πελάτες και αυξάνοντας το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών μας. Τέλος, ενισχύουμε ολοένα και περισσότερο την κουλτούρα της εταιρείας, έχοντας πάντα ως σημείο αναφοράς τα δεδομένα, με σκοπό να ηγηθούμε στην βιομηχανία των μεταφορών”.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 η tripsta κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων, με 7.801 εισιτήρια μέσα σε μόλις μια ημέρα. Επιπλέον, η ημέρα με τις περισσότερες κρατήσεις ήταν η 1η Δεκεμβρίου, με περισσότερες από 5.450 κρατήσεις. Ο μέσος αριθμός εισιτηρίων  που πωλούνται μέσω του δικτύου της tripsta μέσα σε μια ώρα ανέρχεται στα 389, ενώ ο μέσος αριθμός κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2015 μέσα σε μια ώρα υπολογίζεται σε 260 κρατήσεις.

Tripsta Annual Trends 2015

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024