Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Etihad Airways κυκλοφόρησε την ταινία 360 μοιρών -εικονικής πραγματικότητας- 'Reimagine' με την Nicole Kidman
Αεροπορικές εταιρείες

Η Etihad Airways κυκλοφόρησε την ταινία 360 μοιρών -εικονικής πραγματικότητας- 'Reimagine' με την Nicole Kidman

Η αεροπορική εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει πρωτοποριακή τεχνολογία και διεπιστημονικά μέσα στο αφιέρωμα, για να δώσει πνοή στην εμπειρία του επισκέπτη και στη φιλοξενία μέσω της συμμετοχής του σε διάφορες αισθητικές αλληλεπιδράσεις κατά την εικονική πτήση. Κάθε σκηνή στην ταινία υιοθετεί ένα θέμα που στοχεύει στο να διεγείρει τις αισθήσεις όσον αφορά το φως, τον ήχο, την κίνηση και τη συνομιλία.

Η Etihad Airways κυκλοφόρησε την πολυαναμενόμενη ταινία 360 μοιρών -εικονικής πραγματικότητας- με πρωταγωνίστρια την βραβευμένη με Academy Award Nicole Kidman. Είναι η πρώτη φορά που ένας ηθοποιός του Χόλυγουντ πρωταγωνιστεί σε μία ταινία εικονικής πραγματικότητας.

Το πεντάλεπτο αφιέρωμα, με τίτλο “Reimagine”, είναι ένα σημαντικό επίτευγμα για τον καινοτόμο εθνικό αερομεταφορέα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, και μαγεύει τους θεατές με ένα πλήρως βιωματικό ταξίδι όπου ακολουθούν τη Nicole Kidman, η οποία βρίσκεται σε ένα νέο αεροσκάφος Airbus Α380, σε μία πτήση μεταξύ Νέας Υόρκης και Άμπου Ντάμπι.

Η αεροπορική εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει πρωτοποριακή τεχνολογία και διεπιστημονικά μέσα στο αφιέρωμα, για να δώσει πνοή στην εμπειρία του επισκέπτη και στη φιλοξενία μέσω της συμμετοχής του σε διάφορες αισθητικές αλληλεπιδράσεις κατά την εικονική πτήση. Κάθε σκηνή στην ταινία υιοθετεί ένα θέμα που στοχεύει στο να διεγείρει τις αισθήσεις όσον αφορά το φως, τον ήχο, την κίνηση και τη συνομιλία.

Η Nicole Kidman, η βραβευμένη ηθοποιός με Academy Award και πρόσωπο της Etihad Airways, δήλωσε: “Η ταινία είναι μια κορύφωση του οράματος της Etihad να πει την ιστορία της εταιρείας με έναν εξαιρετικά καινοτόμο τρόπο και μια δέσμευση για τη σχέση με το κοινό, η οποία δεν έχει επιχειρηθεί ποτέ ξανά από μία αεροπορική εταιρεία. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση η οποία όμως σίγουρα έχει αποδώσει καρπούς και ήταν καταπληκτικό το να είσαι μέρος ενός τόσο συναρπαστικού εγχειρήματος”.

Καθ’ όλη την εμπειρία, ο θεατής συναντά και εμπλέκεται με έναν αριθμό χαρακτήρων, συμπεριλαμβανομένων της ίδιας της ηθοποιού, του σκηνοθέτη της, μιας τραγουδίστριας της όπερας, ακόμη και ενός Εμιρατιανού με ένα γεράκι στην Πρώτη Θέση του αεροσκάφους. Το ταξίδι προσφέρει επίσης προσωπικές αλληλεπιδράσεις με τον -εκπαιδευμένο στα υπερπολυτελή ξενοδοχεία Savoy- Butler της “The Residence”, της πολυτελούς ιδιωτικής σουίτας τριών δωματίων της αεροπορικής εταιρείας, τον σεφ της Πρώτης Θέσης, τον Διευθυντή Τροφίμων και Ποτών Διακεκριμένης Θέσης και την ιπτάμενη Νταντά, εκπαιδευμένη στο Norland College του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο Peter Baumgartner, Chief Executive Officer της Etihad Airways, δήλωσε: “Θέλουμε να μοιραστούμε την ιστορία της Etihad με έναν εντελώς καινούριο τρόπο, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, για να κάνουμε τους καταναλωτές μας μέρος της αφήγησης ώστε να ζήσουν από πρώτο χέρι μια πτήση της Etihad Airways με το αεροσκάφος A380, όπου και αν βρίσκονται.

Η ταινία δείχνει τον τρόπο με τον οποίο, ως καινοτόμα εταιρεία, συνεχίζουμε να σπάμε το κατεστημένο και να ηγούμαστε στην έξυπνη επικοινωνία και τις άρτιες πρακτικές όχι μόνο εντός του κλάδου των αερομεταφορών, αλλά και σε όλα τα πεδία του marketing, της επικοινωνίας και της τεχνολογίας”.

Η περιπέτεια ταξιδεύει τον θεατή μέσα από το αεροσκάφος δύο επιπέδων και καλύπτει τους πολυτελείς εσωτερικούς χώρους του συμπεριλαμβανομένων της Οικονομικής, Διακεκριμένης και Πρώτης Θέσης, πριν από το τέλος που επικεντρώνεται στη Nicole Kidman να απολαμβάνει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της The Residence.

O Senior Vice President Marketing της Etihad Airways, Shane O’Hare, δήλωσε: “Το Δεκέμβριο του 2014 επαναπροσδιορίσαμε πλήρως την ταξιδιωτική εμπειρία με την παρουσίαση του νέου μας στόλου A380, θέτοντας νέα πρότυπα στον καινοτόμο σχεδιασμό, την εξυπηρέτηση και την τεχνολογία. Αυτή ακολουθήθηκε το 2015 από μια εξαιρετικά επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία με πρωταγωνίστρια τη Nicole Kidman.

Αυτό το συγκλονιστικό VR film είναι ένα τεράστιο βήμα προς την αλλαγή του τρόπου που παρουσιάζουμε το εμπορικό σήμα και το προϊόν της Etihad Airways στον καταναλωτή, χρησιμοποιώντας νέα εξαιρετικά καινοτόμα μέσα. Βασισμένη στην επιτυχία της πρόσφατης εκστρατείας μας με τη Nicole, η απόφαση να εκμεταλλευτούμε αυτή την εταιρική σχέση στο επόμενο επίπεδο ήταν προφανής”.

Η ταινία, η οποία χρειάστηκε πάνω από έξι μήνες για την παραγωγή της, γυρίστηκε αποκλειστικά στο Άμπου Ντάμπι και χρησιμοποιήθηκε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας VR για τη δημιουργία της. Ένα αεροσκάφος A380 της Etihad Airways χρησιμοποιήθηκε για τρεις ημέρες, πλήρως προσαρμοσμένο πριν από την κινηματογράφηση: τα ντουλαπάκια των χειραποσκευών, τα καθίσματα και άλλα τμήματα του εσωτερικού του αεροσκάφους αφαιρέθηκαν για να επιτραπεί η εγκατάσταση των εξελιγμένων καμερών Red Dragon, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για να συλληφθεί απόλυτα η κίνηση της ηθοποιού μέσα στο αεροσκάφος. Εκατοντάδες επιμέρους φώτα απαιτήθηκαν για να εξασφαλιστούν τα ομαλά και απρόσκοπτα πλάνα.

Η Etihad Airways συνεργάστηκε με τον Όμιλο Barbarian, θυγατρική της Cheil Worldwide, και τη δημιουργική ψηφιακή εταιρεία παραγωγής MediaMonks για την παραγωγή της ταινίας. Το αφιέρωμα σκηνοθέτησε το διάσημο δίδυμο Anthony Atanasio και Valerie Martinez, σύζυγοι και στη ζωή. Η ταινία χρησιμοποίησε πρωτοποριακές τεχνικές κινηματογράφησης για να εξασφαλιστεί η συνεχής παραγωγή χωρίς κοψίματα ή ενώσεις, επιτυγχάνοντας απαράμιλλα αποτελέσματα VR.

Ο Ola Björling, VR Global Director της MediaMonks, δήλωσε: “Όντας το μέσο με τις πιο πολλαπλές ειδικότητες που υπάρχει, η εικονική πραγματικότητα στηρίζεται περισσότερο στη δημιουργία και την εκτέλεση από οτιδήποτε άλλο που έχει γίνει έως σήμερα. Πιστεύουμε ότι η επίδειξη της τέχνης σε κάθε πτυχή αυτής της παραγωγής θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για τα VR ζωντανής δράσης”.

Η ταινία Εικονικής Πραγματικότητας θα είναι διαθέσιμη στην ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα vr.etihad.com από τις 27 Μαΐου και θα ακολουθήσει μια ανανεωμένη έκδοση σε στερεοσκοπικό ήχο στις 17 Ιουνίου. Για να εγγυηθούμε την πλήρη εμπειρία, οι θεατές θα χρειαστεί να κατεβάσουν την εφαρμογή Oculus VR από την ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας και να δουν την ταινία, χρησιμοποιώντας ένα ακουστικό εικονικής πραγματικότητας, όπως τα Oculus Rift ή το Google Cardboard. Οι θεατές θα είναι επίσης σε θέση να παρακολουθήσουν την ταινία σε μορφή βίντεο 360 μοιρών στο YouTube.

Στις 29 Μαΐου, η Etihad Airways φιλοξένησε την επίσημη πρεμιέρα όπου ακολούθησε συζήτηση για το φιλμ “Reimagine” στην έδρα της στο Άμπου Ντάμπι.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024