Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Euromonitor: 2,3 εκατ. λιγότεροι τουρίστες στη Βρετανία την περίοδο 2015-2020

Θοδωρής Κουμέλης - 06 Ιούλιος 2016, 11:51

Το Brexit αναμφίβολα αναμένεται να επηρεάσει το Ηνωμένο Βασίλειο σε βραχυπρόθεσμη και μεσοπρόθεσμη βάση, και η Euromonitor προβλέπει 2,3 εκατ. λιγότερους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της περιόδου 2015-2020.


Βασισμένοι σε προηγούμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές σε περιόδους αβεβαιότητας και ασθενούς οικονομικής επίδοσης, οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες είναι λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, και η Euromonitor International πιστεύει πως η κάθε χώρα θα παρουσιάσει 0,5 εκατ. λιγότερους ταξιδιώτες προς το Ηνωμένο Βασίλειο την περίοδο 2015-2020, που μπορεί να φτάσουν τα 3,3 και 3,5 εκατομμύρια αντίστοιχα.

Με το Ηνωμένο Βασίλειο να έχει μπει σε μια περίοδο μεγάλης αβεβαιότητας, το μακροοικονομικό μοντέλο της Euromonitor International δείχνει ένα 2% πτώση του ρυθμού αύξησης του ΑΕΠ γιά διάστημα άνω των πέντε ετών, έως το 2020, που απορρέουν από ένα Brexit, με το μεγαλύτερο αντίκτυπο να είναι αισθητό το 2017 και την επιστροφή στις βασικές προβλέψεις να έρχεται το 2023. Το Brexit αναμφίβολα αναμένεται να επηρεάσει το Ηνωμένο Βασίλειο σε βραχυπρόθεσμη και μεσοπρόθεσμη βάση, και η Euromonitor προβλέπει 2,3 εκατ. λιγότερους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της περιόδου 2015-2020.

Η Caroline Bremner, επικεφαλής της Travel Research, σχολίασε: “Οι προορισμοί και η επιθυμία των καταναλωτών να ταξιδέψουν θα πληγούν σκληρά από την αβεβαιότητα του Brexit, το οποίο πρόκειται να έχει αποτελέσματα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα. Οι αγορές της ΕΕ, όπως η Ιρλανδία, η Γερμανία και η Ισπανία μαζί με τις ΗΠΑ, θα βιώσουν την πιο απότομη μεταβολή του όγκου τουριστών. Ωστόσο, η πτώση της αγγλικής λίρας μετά το Brexit θα βοηθήσει στο να προσελκυσθούν επισκέπτες τουρίστες στο Ηνωμένο Βασίλειο”.

Κύρια σημεία

  • Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ψηλά στην κλίμακα των δημοφιλών προορισμών -κατετάγη έκτο παγκοσμίως το 2015, με έναν εντυπωσιακό αριθμό 35.400.000 διεθνών ταξιδιών, αξίας 28 δισ. στερλινών για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.
  • Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ένα υψηλό βαθμό εξάρτησης από τη Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη για τους διεθνείς τουρίστες, με τις δύο περιοχές να αντιπροσωπεύουν το 73% του συνόλου του εισερχόμενου τουρισμού το 2015.
  • Η Γαλλία είναι η μεγαλύτερη και πιο ισχυρή πηγή αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, με 3,7 εκατ. επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2015, και έχει να επιδείξει ένα υψηλό επίπεδο ανθεκτικότητας σε εξωτερικούς παράγοντες σε ταραγμένους καιρούς.
  • Βασισμένοι σε προηγούμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές σε περιόδους αβεβαιότητας και ασθενούς οικονομικής επίδοσης, οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί είναι λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, και η Euromonitor πιστεύει πως η κάθε χώρα θα παρουσιάσει 0,5 εκατ. λιγότερους ταξιδιώτες προς το Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ του 2015 και του 2020, που μπορεί να φτάσουν τα 3,3 και 3,5 εκατομμύρια αντίστοιχα.
  • Σε σύγκριση με την παγκόσμια ύφεση το 2008, χρειάστηκαν οκτώ χρόνια για την εξερχόμενη τουριστική ζήτηση του Ηνωμένου Βασιλείου να επανέλθει στα αρχικά της επίπεδα προ κρίσης, μόνο με την επίτευξη πάνω από 78 εκατ. ταξιδιών στο εξωτερικό το 2015. Σε όρους αξίας πωλήσεων, η εξερχόμενη αγορά κατέρρευσε και έχασε πάνω από 10 δισ. στερλίνες από το αποκορύφωμά της, στο χαμηλότερο σημείο το 2008 και έφθασε στο απόγειό της το 2013, όταν η εξερχόμενη αγορά άρχισε να ανακάμπτει και πάλι, χάρη στην αυξημένη ζήτηση και σε μια ισχυρότερη οικονομία. Η απότομη πτώση δεν ήταν απλά ένα αποτέλεσμα της ζήτησης που κατέρρεε, αλλά επίσης της κατάργησης των μη κερδοφόρων προσφορών χαμηλού κόστους, με τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες να μειώνουν την προμήθεια για να μεγιστοποιήσουν τις μέσες τιμές συναλλαγής.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top