Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και Mobile'Share the Sunshine': Νέα ψηφιακή καμπάνια στα Social Media
Προώθηση προορισμού

'Share the Sunshine': Νέα ψηφιακή καμπάνια στα Social Media

Επιλέγοντας μέσα από μια λίστα φωτογραφιών ή εναλλακτικά ανεβάζοντας μια δική τους αγαπημένη φωτογραφία με θέμα τη λιακάδα, οι χρήστες, την συνδέουν με ένα προεπιλεγμένο μήνυμα και δημιουργούν τη λιακάδα που φωτίζει το δικό τους καλοκαίρι.

Με φόντο το εντυπωσιακό Αιγαίο και οδηγό τον ήλιο της αιγαιοπελαγίτικης αύρας, η νέα ψηφιακή καμπάνια “Share the Sunshine”, μοιράζει την ελληνική λιακάδα σε όλο τον κόσμο και ντύνει με το εκτυφλωτικό της χρώμα τα Social Media των χρηστών.

Στην κορύφωση της τουριστικής καλοκαιρινής περιόδου, η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποιεί, μια νέα ψηφιακή καμπάνια, προσκαλώντας το κοινό που βρίσκεται ή σκοπεύει να βρεθεί στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου να γίνει μέρος της και να διαδώσει σε όλο τον κόσμο τη μοναδικότητα του ελληνικού ήλιου, που αποτελεί συνώνυμο του καλοκαιριού στη χώρα μας.

Η Λιακάδα, ως άλλη οικοδέσποινα των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, υποδέχεται το κοινό στο ειδικά διαμορφωμένο campaign microsite, και το καλεί να δημιουργήσει τη δική του αιγαιοπελαγίτικη λιακάδα. Επιλέγοντας μέσα από μια λίστα φωτογραφιών ή εναλλακτικά ανεβάζοντας μια δική τους αγαπημένη φωτογραφία με θέμα τη λιακάδα, οι χρήστες, την συνδέουν με ένα προεπιλεγμένο μήνυμα και δημιουργούν τη λιακάδα που φωτίζει το δικό τους καλοκαίρι. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να τη μοιραστούν με τους διαδικτυακούς φίλους τους, λαμβάνοντας έτσι αυτόματα συμμετοχή σε διαγωνισμό με έπαθλο ένα ταξίδι δύο ατόμων, σε δύο μαγευτικούς προορισμούς του Αιγαίου, την Κω και τη Λέρο.

Κάνοντας χρήση των hashtags #sharethesunshine και #aegeanlikenoother, μέσα από τα επίσημα Social Media του Discover Greece και των Aegean Islands Like No Other, oι Λιακάδες που δημιουργούνται εμπλουτίζουν το περιεχόμενο της καμπάνιας  “Share the Sunshine”, διαδίδοντας το ελληνικό καλοκαίρι και στέλνοντας ανοικτή πρόσκληση σε όλους να απολαύσουν μοναδικές στιγμές στο Αιγαίο.

Η νέα καμπάνια, είναι  διαθέσιμη στα Ελληνικά και Αγγλικά και θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Για την περαιτέρω ενίσχυση της καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στοχευμένη ψηφιακή προώθηση, digital promotion plan και Social Media, και παράλληλα θα προωθηθεί και στην κοινότητα του Discovergreece.com, που αγγίζει το 1 εκατ. μέλη.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024