Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διαμοιραζόμενη Οικονομία

Νέα ρεκόρ για την 'Airbnb της Κίνας', Tujia, με 56.000 δωμάτια καθημερινά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 17 Αύγουστος 2016, 10:03

Μετά από πάνω από πέντε χρόνια ανάπτυξης της αγοράς, εκτιμάται ότι τουλάχιστον δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί πλέον και υιοθέτησαν το νέο μοντέλο διαμοιραζόμενων κατοικιών. Η Κίνα έχει καταγράψει 4 δισ. εγχώρια ταξίδια και 12 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό το 2015.


Η Tujia, που από πολλούς αποκαλείται και ως “η Airbnb της Κίνας”, ανακοίνωσε πρόσφατα πως έχει σημειωθεί μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις της και στις προτιμήσεις των πελατών. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα 56.000 δωμάτια και άνω που “κλείνει” η εταιρεία σε καθημερινή βάση, νούμερα που αποτελούν ρεκόρ. Ήταν η πρώτη φορά που η Tujia αποκάλυψε τα ημερήσια στοιχεία της και τα δεδομένα αυτά είναι τα μεγαλύτερα που σημειώνονται στην Κίνα στον τομέα της διαμοιραζόμενης οικονομίας (Sharing Economy). Αναλυτές στον τομέα αυτό δήλωσαν ότι η Κίνα θα ξεκινήσει να μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι της διαμοιραζόμενης οικονομίας τους επόμενους 6 με 12 μήνες.

Η Tujia, διαθέτει λίστα στην οποία είναι καταγεγραμμένες 430.000 ιδιοκτησίες, καλύπτοντας έτσι 312 προορισμούς στην Κίνα και περισσότερους από 1.000 υπερπόντιους. Πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά την 1η Δεκεμβρίου του 2011 και πλέον η ετήσια αύξηση των συναλλαγών της ανέρχεται σε 300%.

Τον Αύγουστο του 2015, η Tujia συγκέντρωσε 300 εκατ. δολ. από χρηματοδότηση, με αξία κατ‘εκτίμηση άνω του 1 δισ. δολ. Στις 22 Ιουνίου 2016, ανακοίνωσε την απόκτηση της εταιρείας mayi.com, η οποία επίσης εξειδικεύεται στον τομέα της διαμοιραζόμενης οικονομίας. Η συμφωνία μεταξύ των δυο εταιρειών συμπεριελάμβανε και την παραχώρηση των παραγγελιών της mayi.com στην Tujia. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως η mayi.com είχε σημειώσει αύξηση στη ζήτησή της, φτάνοντας τις 10.000 καθημερινές διανυκτερεύσεις, πενταπλάσιες πριν τη συμφωνία. Η συγχώνευση με την mayi.com είναι μια πολύ καλή και στρατηγική κίνηση από την Tujia, σε μια προσπάθειά της να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην κινεζική αγορά.

Από το 2013, η Tujia έχει ξεκινήσει την ένταξή της στις διεθνείς αγορές, κυρίως με βάση τον εξερχόμενο κινεζικό τουρισμό. Επικεντρώνεται στους κορυφαίους προορισμούς για τους κινέζους τουρίστες όπως είναι η Ιαπωνία, η νοτιοανατολική Ασία και η Νότια Κορέα -και αυτές είναι οι προτεραιότητες της εταιρείας. Αλλά και οι υπερπόντιες δραστηριότητές της γνωρίζουν επίσης μεγάλη αύξηση.

Οι αναλυτές της αγοράς πιστεύουν ότι τα ρεκόρ της Tujia στη διαμοιραζόμενη οικονομία φανερώνουν ότι ο τομέας αυτός έχει προοπτικές να αγαπηθεί και να χρησιμοποιηθεί από πολλούς Κινέζους τουρίστες. Αυτό ίσως σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου γύρου εκρηκτικής ανάπτυξης της αγοράς κατά τους επόμενους 6 έως 12 μήνες. Μετά από πάνω από πέντε χρόνια ανάπτυξης της αγοράς, εκτιμάται ότι τουλάχιστον δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί και υιοθέτησαν το νέο μοντέλο διαμοιραζόμενων κατοικιών. Η Κίνα έχει καταγράψει 4 δισ. εγχώρια ταξίδια και 12 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό το 2015. Για το λόγο αυτό η δυναμική της αγοράς διαμεροιαζόμενων κατοικιών στην Κίνα απέχει πολύ από το σημείο κορεσμού...

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top