Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διαμοιραζόμενη Οικονομία

Η Airbnb επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε εστιατόρια και περιηγήσεις στην πόλη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 18 Αύγουστος 2016, 10:10

Μια δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για Android, που ονομάζεται Airbnb Trips και υπάρχει στο Google Play Store, παρέχει στον χρήστη πρόσβαση σε επερχόμενες ενοικιάσεις της Airbnb, οδηγούς πόλης, εστιατόρια και εκδηλώσεις "happy hour" (εκπτωτικές).


Η Airbnb περνά σε επόμενο στάδιο την παροχή των υπηρεσιών της, προσφέροντας στους πελάτες της τη δυνατότητα για κράτηση σε εστιατόρια και περιηγήσεις στις πόλεις, μέσω νέας εφαρμογής. Έτσι, με το σχέδιο αυτό, η εταιρεία θα περάσει από το στάδιο της μονοδιάστατης ενοικίασης σπιτιών, σε έναν οργανωτή ταξιδίων, για όλες τις ανάγκες.

Η εταιρεία κάνει δοκιμές για μια εφαρμογή σε κινητά τηλέφωνα, που να αναζητά και θα οργανώνει τα ταξιδιωτικά σχέδια των ενδιαφερομένων, τονίζοντας τη σημασία μιας τέτοιας πρωτοβουλίας για την Airbnb.

Μια δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για Android, που ονομάζεται Airbnb Trips και υπάρχει στο Google Play Store (δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα), παρέχει στον χρήστη πρόσβαση σε επερχόμενες ενοικιάσεις της Airbnb, οδηγούς πόλης, εστιατόρια και εκδηλώσεις “happy hour” (εκπτωτικές). Πηγές αναφέρουν πάντως ότι τόσο οι υπηρεσίες όσο και το όνομα της εφαρμογής μπορούν να αλλάξουν προτού ανακοινωθούν επισήμως.

Η προσφορά τοπικών πληροφοριών και υπηρεσιών στους χρήστες της, θα μπορούσε να βοηθήσει την Airbnb να διαφοροποιηθεί από την HomeAway, την VRBO και άλλες εφαρμογές κρατήσεων δωματίων. Το Bloomberg ανέφερε τον περασμένο Μάρτιο ότι η Airbnb, σε εσωτερική της ενημέρωση για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, αναφέρθηκε σε σχέδια πώλησης επιπρόσθετων υπηρεσιών με τον τίτλο “magical trips” και ότι αυτό αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές της για το 2016.

Η εταιρεία αναβάθμισε τη βασική της εφαρμογή τον Απρίλιο, συμπεριλαμβάνοντας στις υπηρεσίες της και ταξιδιωτικούς οδηγούς για γειτονιές. Ξεκίνησε ακόμη μια διεθνή καμπάνια, με στόχο να κάνει τους επισκέπτες κάθε περιοχής να νιώσουν περισσότερο σαν στο σπίτι τους όσο ταξιδεύουν. Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι “Μην πάτε εκεί. Μείνετε εκεί”.

Οι διαδικτυακές κρατήσεις είναι πολλά υποσχόμενες πηγές εσόδων για online ταξιδιωτικούς γίγαντες, όπως η Expedia και το TripAdvisor. Οι μικρότερες εταιρείες, Utrip και Peek, που εδρεύουν στις ΗΠΑ, έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτών επιχειρηματικών κεφαλαίων. Για την Airbnb, οι επιπρόσθετες υπηρεσίες μπορούν να βοηθήσουν να δικαιολογηθεί η υψηλή αποτίμησή της. Τον προηγούμενο μήνα, η εταιρεία κατέθεσε στις ρυθμιστικές αρχές φάκελο για αύξηση χρηματοδότησης κατά 850 εκατ. δολ., αποτιμώντας την Airbnb στα 30 δισ. δολ.

H Airbnb είναι πολύ πιθανό να γίνει η 4η μεγαλύτερη online ταξιδιωτική εταιρεία του κόσμου μέχρι το τέλος του χρόνου. Η Phocuswright αναμένει ότι η Airbnb θα βρίσκεται πίσω από την Expedia, τον Όμιλο Priceline και τη Ctrip σε συνολικές ετήσιες κρατήσεις μεταξύ των online ταξιδιωτικών μεσαζόντων.

“Η Airbnb, η οποία δεν αποκαλύπτει στοιχεία για τις κρατήσεις της ή για τα έσοδα, πιθανότατα είχε έσοδα περίπου 7,5 δισ. δολ. σε κρατήσεις το 2015, και εικάζεται ότι θα ξεπεράσει τις ετήσιες κρατήσεις του ευρωπαϊκού ΟΤΑ eDreams Odigeo αυτό το έτος”, δήλωσε η Phocuswright.

Τα πέντε εμπορικά σήματα της eDreams Odigeo (μεταξύ αυτών τα Opodo, Travelink και Go Voyages) “παρήγαγαν” 10,7 δισ. ευρώ σε κρατήσεις για το οικονομικό έτος που “έκλεισε” τις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με τα στατιστικά του ομίλου eDreams Odigeo.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top