Το δεύτερο μέρος της μελέτης της ελληνικής τουριστικής αγοράς, market study, που αφορά στο marketing plan θα παραδοθεί στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού στα μέσα Απριλίου. Το δεύτερο αυτό μέρος θα περιλαμβάνει και ορισμένες παρατηρήσεις της Επιτροπής Παρακολούθησης και Αξιολόγησης.
Η παρουσίαση ολόκληρης της μελέτης έγινε στις 29 Μαρτίου ενώπιον του προέδρου του ΕΟΤ κ. Στεφανίδη, του γ.γ. κ. Γιαννακόπουλου, και των διευθυντών του Οργανισμού. Η μελέτη είχε ανατεθεί τον Μάρτιο του 1998 σε κοινοπραξία εταιριών με τις οποίες ο
θα έχει τις επόμενες μέρες συναντήσεις με σκοπό τον αποσαφηνισμό κάποιων σημείων.
Το πρώτο μέρος της μελέτης έχει ήδη παραληφθεί από τον ΕΟΤ και περιλαμβάνει το desk research και έξι έρευνες αγοράς.