Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής

Γρ. Τάσιος: Επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ στη Χαλκιδική για ανάπτυξη ξενοδοχείων την τελευταία τριετία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Σεπτέμβριος 2016, 16:42

O πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής ρπισημαίνει ότι η οικονομία διαμοιρασμού (sharing economy) έχει διαλύσει τον κλάδο των καταλυμάτων και ότι η Πολιτεία μέσω του ΕΟΤ, με τους φορείς μέσω του ΣΕΤΕ προσπαθούν για την καλύτερη δυνατή προβολή του προϊόντος.


Μιλώντας για τις επενδύσεις που έχουν γίνει στην περιοχή της Χαλκιδικής, ο κ. Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα της Βόρειας Ελλάδας “North Press”, ανέφερε ότι από το 2014 έως σήμερα έχουν επενδυθεί στο νομό για ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων 300 εκατ. ευρώ περίπου. “Είναι πολύ σημαντικό που εμπιστεύονται τον προορισμό επενδυτές σε περίοδο κρίσης για τη χώρα! Τα κεφάλαια αυτά είναι από Funds, (IKOS - SANI) από τη Ρωσία και από Έλληνες. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τις επενδύσεις ρώσικων συμφερόντων, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί σε όλη τη γεωγραφία του προορισμού. Περιοχή προ - Άθω, Κάνιστρο Κασσάνδρας Miraggio, Ξενία Παλιουρίου (Όμιλος Σαββίδη), Ποτίδαια Παλλάς και Pomegranate, Σκιώνη  και Ψακούδια (Crownwell Hotels). Όλες σε επίπεδο 5 αστέρων και με προοπτική για επέκταση των δραστηριοτήτων τους”.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής θεωρεί την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, με βάση τη σημερινή εικόνα, μονόδρομο. “Το ‘Μακεδονία’ είναι ‘φιλέτο’ για τη Fraport. Είναι διεθνές, εξυπηρετεί όλη τη Βόρεια Ελλάδα για 12 μήνες, αλλά και κομμάτι των νότιων περιοχών Βουλγαρίας και Σκοπίων. Η Χαλκιδική έχει για 6 μήνες τον μεγαλύτερο όγκο αφίξεων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Αυτονόητο ότι θα έχουμε καλύτερη προώθηση – προβολή από το νέο σχήμα, πιστεύω όμως ότι αυτό θα βοηθήσει περισσότερο, με ένα συνδυασμό του προορισμού Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική, ιδιαίτερα στις ‘άκρες’ της σεζόν μας (Μάιο – Οκτώβριο). Όλα εξαρτώνται από τους φορείς και τη διάθεση συνεργασίας σε βάθος τουλάχιστον 3-5 ετών”.

Ο κ. Τάσιος θεωρεί ακόμη ότι η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στον τομέα της κρουαζιέρας, σε συνδυασμό με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου “Μακεδονία”, ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει Home Port. Έτσι, θα πάρει υπεραξία όλη η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, οι τουρίστες θα διανυκτερεύουν στην πόλη, θα δημιουργηθούν πακέτα εκδρομών επισκεψιμότητας και για τους υπόλοιπους νομούς κ.λπ.

Εν τω μεταξύ, μείωση 15% εμφανίζει τη φετινή τουριστική περίοδο η Χαλκιδική. Η μείωση αυτή προέρχεται κυρίως από την κακή έναρξη της σεζόν (15/5 – 15/6). Το ποσοστό αυτό καταλήγει σε -10%, καθώς έως τις 30 Σεπτεμβρίου οι πληρότητες κινούνται σε πολύ καλό επίπεδο.

Ο κ. Τάσιος επεσήμανε ακόμη ότι η οικονομία διαμοιρασμού (sharing economy) έχει διαλύσει τον κλάδο των καταλυμάτων και ότι η Πολιτεία μέσω του ΕΟΤ, με τους φορείς μέσω του ΣΕΤΕ προσπαθούν για την καλύτερη δυνατή προβολή του προϊόντος.

Όσον αφορά στο προσφυγικό, υποστήριξε ότι η εικόνα στα διεθνή και τοπικά ΜΜΕ, της Ειδομένης, του Πειραιά, των προσφυγικών καταυλισμών και ο συνδυασμός με την τρομοκρατία στην Ευρώπη έως τον Απρίλιο, έφερε σημαντική υστέρηση στις προκρατήσεις, με αποτέλεσμα η σεζόν να “δουλεύει” με εκπτώσεις για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος. “Η Χαλκιδική μπορεί να μην έχει εικόνες προσφύγων, αλλά έχει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το πρόβλημα είναι κοινό για όλους”, είπε χαρακτηριστικά.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top