Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΗ επιθυμία των Κινέζων να ταξιδεύουν στο εξωτερικό παραμένει ακλόνητη
Τάσεις

Η επιθυμία των Κινέζων να ταξιδεύουν στο εξωτερικό παραμένει ακλόνητη

Το 2015 η Κίνα είχε αύξηση 23% στα ταξίδια στο εξωτερικό, και μια άνω του μέσου όρου προτίμηση για τα πολυτελή ξενοδοχεία. Συγκριτικά με το 2007, ο μέσος χρόνος διαμονής έχει μειωθεί στο μισό και το 2015 ήταν περίπου 5 διανυκτερεύσεις. Παρά το γεγονός αυτό, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί σε σχεδόν 77 δισ. ευρώ για την ίδια περίοδο.

Το 2015, σε σύγκριση με άλλες αγορές παγκοσμίως, η Κίνα σημείωσε -με διαφορά- την υψηλότερη αύξηση στον εξερχόμενο τουρισμό, εδραιώνοντας τη θέση της ως μία από τις σημαντικότερες αγορές του κόσμου στα διεθνή ταξίδια. Παρά το γεγονός ότι η μέση διάρκεια των ταξιδιών έχει μειωθεί κατά το ήμισυ από το 2007, η τεράστια αύξηση για ταξίδια στο εξωτερικό οδήγησε στον υπερτριπλασιασμό του τζίρου για την ίδια περίοδο. Αυτά είναι μερικά απότα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης ανάλυσης από το World Travel Monitor, που διεξήχθη από την IPK International, για λογαριασμό της ITB Berlin.

Η Κίνα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση στον εξερχόμενο τουρισμό στον κόσμο
Το 2015, οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 45,2 εκατ. διεθνή ταξίδια (με διανυκτερεύσεις), χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτά τα ταξίδια σε Μακάο και Χόνγκ Κόνγκ. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, προστέθηκαν επιπλέον 8 εκατ. ταξίδια και μια εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 23%. Έτσι, η ανάπτυξη της Κίνας σε ταξίδια στο εξωτερικό είναι πολλαπλάσια της παγκόσμιας μέσης αύξησης, η οποία το 2015 ήταν περίπου 5%. Η Κίνα επίσης εδραίωσε τη θέση της ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πίσω από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο και σε μεγάλη απόσταση από τη Γαλλία, που βρίσκεται στην πέμπτη θέση. Πάνω από τα 2/3 των ταξιδιών εκτός Κίνας γίνονται στην Ασία, κυρίως στην Ταϊβάν, τη Νότια Κορέα, την Ταϊλάνδη και την Ιαπωνία. Οι ΗΠΑ είναι ο πέμπτος πιο αγαπημένος προορισμός των Κινέζων ταξιδιωτών, με 2,6 εκατ. ταξίδια να έχουν πραγματοποιηθεί προς αυτόν τον προορισμό το 2015. Οι πλέον προτιμητέοι προορισμοί στην Ευρώπη είναι η Γερμανία, η Ελβετία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Αυστρία. Συνολικά, περίπου το 20% των κινεζικών εξερχόμενων ταξιδιών έγιναν προς την Ευρώπη.

Οι διακοπές είναι ο κύριος λόγος των ταξιδιών
Οι διακοπές αποτελούν την αιτία των ταξιδιών (πάνω από το 80%) των Κινέζων. Τα ταξίδια που περιλαμβάνουν μόνο αναψυχή (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται επίσκεψη σε φίλους ή συγγενείς), είναι περισσότερο διαδεδομένα στους Κινέζους (76%) συγκριτικά με το γενικό μέσο όρο (57%). Για κάποια χρόνια, ο πιο γνωστός τύπος διακοπών ήταν τα ταξίδια μετ’επιστροφής, ωστόσο τα ταξίδια σε πόλεις κερδίζουν έδαφος. Συγκριτικά με το 2007, ο μέσος χρόνος διαμονής έχει μειωθεί στο μισό και το 2015 ήταν περίπου 5 διανυκτερεύσεις. Παρά το γεγονός αυτό, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί σε σχεδόν 77 δισ. ευρώ για την ίδια περίοδο.

Σχεδόν τα 2/3 των Κινέζων προτιμούν τετράστερα ή πεντάστερα ξενοδοχεία
Περισσότερο από το 80% των Κινέζων επιλέγουν να διαμείνουν σε ξενοδοχείο στις διακοπές τους στο εξωτερικό. Τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων είναι στις κορυφαίες προτιμήσεις, με ποσοστό 62% των διαμονών. Επίσης, σχετικά με την επιλογή καταλύματος, οι Κινέζοι διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από τον παγκόσμιο μέσο όρο, όπου το ποσοστό για τα πολυτελή ξενοδοχεία ανέρχεται σε μόνο 40%. Για τους Κινέζους επίσης το αεροπλάνο είναι ο πιο αγαπημένος τρόπος μεταφοράς τους, με ποσοστό μεγαλύτερο του 80%. Ο αριθμός αυτός είναι επίσης αρκετά υψηλότερος από τον γενικό μέσο όρο (60%). Παρά το γεγονός ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι κρατήσεις μέσω καταλόγων, που τώρα βρίσκονται στο 74%, έχουν μειωθεί στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών από το 2015, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το διπλάσιο ποσοστό από τον παγκόσμιο μέσο όρο της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, η Κίνα είναι η ηγέτιδα αγορά για τουριστικούς πράκτορες και κρατήσεις μέσω καταλόγων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024