Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣεμινάρια: TripAdvisor, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και boutique hotels
Σεμινάρια

Σεμινάρια: TripAdvisor, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και boutique hotels

Η θεματολογία των σεμιναρίων καλύπτει τις σημαντικότερες προκλήσεις που απασχολούν τα ελληνικά ξενοδοχεία και εξασφαλίζει στους μετέχοντες τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου που μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα στις ξενοδοχειακές τους μονάδες.

Τρία ολοήμερα σεμινάρια της σειράς “Hotel Management Masterclasses”, ειδικά για ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων συνδιοργανώνει η Travel Media Applications, εκδότρια εταιρεία του TravelDailyNews, και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας το τριήμερο 24-26 Οκτωβρίου 2016 στην Αθήνα.

Το πρώτο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor” (Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου) εστιάζει στους πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρονται σε καθένα από τα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Τα ζητήματα ποιότητας αναλύονται με μεγάλη λεπτομέρεια, παρουσιάζονται βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα παρουσιαστεί μία δοκιμασμένη μέθοδος για να εξασφαλιστούν περισσότερες θετικές κριτικές και να βελτιωθεί η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor.

Το δεύτερο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Marketing Masterclass: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων” (Τρίτη, 25 Οκτωβρίου) περιλαμβάνει μια πρακτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των επιμέρους εργαλείων online και offline marketing και του τρόπου που αυτά μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε ένα ξενοδοχείο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση καθώς και στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων και των τιμών. Οι μετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να συζητηθεί στο σεμινάριο η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

Το τρίτο σεμινάριο φέρει τον τίτλο “The Boutique Hotel Masterclass: Μετατρέποντας το ξενοδοχείο σας σε ένα κερδοφόρο boutique hotel” (Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου). Με πολύ αναλυτικό τρόπο θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός υψηλού επιπέδου boutique hotel και θα εξηγηθεί πώς βήμα-βήμα θα επιτύχει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies επιτυχημένων boutique hotels, ενώ θα δοθεί στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να αναλυθεί η περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου.

“Ξεκινάμε το πρόγραμμα σεμιναρίων για το φετινό χειμώνα με τα τρία πιο δημοφιλή μας σεμινάρια, τα οποία προσέλκυσαν τα προηγούμενα χρόνια μεγάλον αριθμό συμμετεχόντων από όλη την Ελλάδα και έχουν εξασφαλίσει υψηλή βαθμολογία από όσους τα παρακολούθησαν”, δήλωσε ο συνδιοργανωτής των Masterclasses και κύριος εισηγητής δρ. Δημήτρης Κούτουλας. “Περιγράφουμε με τρόπο πολύ πρακτικό και αναλυτικό αφενός τους τρόπους για να βελτιωθεί η ικανοποίηση των ξενοδοχειακών πελατών και η βαθμολογία των ξενοδοχείων στο TripAdvisor και αφετέρου τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους ξενοδοχειακού μάρκετινγκ για να αυξήσουμε πληρότητα και έσοδα. Επίσης, έχουμε αφιερώσει ένα ολοήμερο σεμινάριο στους ενδεδειγμένους τρόπους για να αναβαθμιστεί ένα ξενοδοχείο μικρού μεγέθους σε ένα επιτυχημένο boutique hotel, το οποίο θα επιτυγχάνει υψηλότερες τιμές και αυξημένα έσοδα”.

Για τη διευκόλυνση όσων θέλουν να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια κατά τη διάρκεια του τριημέρου 24-26 Οκτωβρίου, έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση. Αναλυτική περιγραφή των σεμιναρίων και πληροφορίες για την εγγραφή παρέχονται στους ακόλουθους συνδέσμους:

  • The Hotel Quality Masterclass (24 Οκτωβρίου)
  • The Hotel Marketing Masterclass (25 Οκτωβρίου)
  • The Boutique Hotel Masterclass (26 Οκτωβρίου)
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024