Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΧρεωκοπία του βρετανικού Τ.Ο. Chameleon Worldwide, χωρίς επιστροφή χρημάτων οι πελάτες του
Τουριστικά γραφεία

Χρεωκοπία του βρετανικού Τ.Ο. Chameleon Worldwide, χωρίς επιστροφή χρημάτων οι πελάτες του

Η προστατευόμενη με ATOL Chameleon Worldwide, με έδρα το Hampshire εμπορευόταν επίσης με τα σήματα Adventure Worldwide, Families Worldwide, Schools Worldwide και Walks Worldwide. Εξειδικευόταν σε ταξίδια στην Ασία, την Αφρική, Νότια Αμερική και την Ιορδανία, χωρίς παρουσία την Ευρώπη.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Civil Aviation Authority – CAA) της Βρετανίας συνιστά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να μην προχωρούν σε επιστροφές χρημάτων πελατών του τουριστικού γραφείου Chameleon Worldwide, το οποίο και έπαψε τη λειτουργία του την περασμένη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου.

Η προστατευόμενη με ATOL (Air Travel Organisers Licence) εταιρεία, με έδρα το Hampshire εμπορευόταν επίσης με τα σήματα Adventure Worldwide, Families Worldwide, Schools Worldwide και Walks Worldwide. Εξειδικευόταν σε ταξίδια στην Ασία, την Αφρική, Νότια Αμερική και την Ιορδανία, χωρίς παρουσία την Ευρώπη.

Πωλούσε επίσης τα πακέτα της μέσω Διαδικτύου στις ιστοσελίδες: chameleonworldwide.co.uk, schoolsworldwide.co.uk, walksworldwide.com, adventureworldwide.co.uk και familiesworldwide.co.uk.

Η Civil Aviation Authority ανέφερε ότι ο κάθε τουριστικός πράκτορας θα έρθει σε επαφή ατομικά με την CAA, με συγκεκριμένες οδηγίες για τις κρατήσεις που έγιναν την Chameleon. Ανέφερε επίσης ότι οι πράκτορες δεν πρέπει να επιστρέψουν καθόλου χρήματα σε πελάτες.

Εικάζεται ότι η εταιρία είχε μόνο 38 πελάτες στο εξωτερικό τη στιγμή που κατέρρευσε, καθώς επίσης και 179 προκρατήσεις για σχεδόν 700 πελάτες.

Η CAA ανέφερε ότι όσοι είναι ήδη στο εξωτερικό και είχαν κάνει κρατήσεις για προγραμματισμένες πτήσεις, πρέπει να επικοινωνήσουν με την αεροπορική τους εταιρεία σχετικά με την εγκυρότητα της επιστροφής του εισιτηρίου τους και επεσήμανε ότι, κανονικά, θα πρέπει ακόμη να είναι έγκυρα.

Ίσως όμως θα πρέπει να πληρώσουν ξανά για τη διαμονή τους ή για κάποιες άλλες υπηρεσίες που αγοράστηκαν ως μέρος του συνολικού πακέτου. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου στο πιστοποιητικό ATOL τους ή να απευθυνθούν με email στην CAA.

“Για να αποφευχθούν οποιαδήποτε θέματα στα τουριστικά καταλύματα, οι καταναλωτές που ακόμη επιθυμούν να ταξιδέψουν, πρέπει να πιστοποιήσουν όλα τα στοιχεία της κράτησής τους με τον κατάλληλο προμηθευτή και να συμφωνήσουν στην πληρωμή εκ των προτέρων. Οποιαδήποτε (χρηματική) απαίτηση καταναλωτή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπερνά το κόστος του συνόλου των διακοπών του (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων)” πρόσθεσε η CAA.

Μήνυμα στην ιστοσελίδα της Chameleon, αναφέρει πως οι Richard Lewis και Nigel Morrison προσλήφθηκαν ως διαχειριστές της εταιρείας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024