Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διαμοιραζόμενη οικονομία

Η Airbnb 'εισβάλει' γοργά στον τομέα του επιχειρηματικού ταξιδιού

Θοδωρής Κουμέλης - 07 Νοέμβριος 2016, 12:20

Μελέτη της Concur αποκάλυψε ότι ο αριθμός των αμερικανικών εταιρειών / οργανώσεων που χρησιμοποιούν την Airbnb αυξήθηκε κατά 32% και το σύνολο της δαπάνης αυξήθηκε κατά 42% ετησίως, από το β' τρίμηνο του 2015 έως το β' τρίμηνο του 2016. Η μέση δαπάνη για διαμονή σε καταλύματα της Airbnb ήταν 242 δολ.


Η Concur κυκλοφόρησε μια εις βάθος ανάλυση, βασιζόμενη σε ένα υποσύνολο δεδομένων των πελατών της στις ΗΠΑ, που αντιπροσωπεύουν 77 εκατ. δολ. σε έξοδα προς την Airbnb και περισσότερα από 320.000 δαπάνες για την Airbnb σε περίπου δύο χρόνια. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι ο αριθμός των business ταξιδιωτών πυο σπατλούν χρήματα σε καταλύματα της Airbnb αυξήθηκαν κατά 44% σε ετήσια βάση το β’ τρίμηνο του 2016.

Η Concur αποκάλυψε ότι ο αριθμός των εταιρειών / οργανώσεων που χρησιμοποιούν την Airbnb αυξήθηκε κατά 32% και το σύνολο της δαπάνης αυξήθηκε κατά 42% ετησίως, από το β’ τρίμηνο του 2015 έως το β’ τρίμηνο του 2016. Η μέση δαπάνη για Airbnb ήταν 242 δολ., αλλά το μέσο κόστος ποικίλλει μεταξύ των μεγάλων πόλεων των ΗΠΑ.

Η ανάλυση αποκάλυψε επίσης ότι:

  • Οι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις “υιοθέτησαν” γρηγορότερα τη χρήση της Airbnb. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (έως 1.000 υπάλληλοι) αύξησαν τις δαπάνες τους προς την Airbnb κατά 38% κατά το β’ τρίμηνο του 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Κατά μέσο όρο, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δαπάνησαν 2.800 δολ. σε διανυκτερεύσεις σε καταλύματα της Airbnb το β’ τρίμηνο του 2016, ενώ ένας μικρότερος αριθμός ξόδεψε πέρασε πάνω από 20.000 δολ. το ίδιο χρονικό διάστημα.
  • Η ξενοδοχειακή χρήση και δαπάνη βρίσκονται ακόμα σε άνοδο. Η χρήση των μεγάλων ξενοδοχιακών αλυσίδων από τον τομέα του business travel αυξήθηκε μεν σε ετήσια βάση, αλλά σε σημαντικά χαμηλότερο ρυθμό από ό,τι η χρήση Airbnb καταλυμάτων.
  • Οι εταιρείες τεχνολογίας δεν είναι οι μόνες που χρησιμοποιούν την Airbnb. Καθώς αυξάνεται η χρήση της Airbnb, η βάση των χρηστών της διαφοροποιείται. Ο ακαδημαϊκός χώρος είναι πλέον από τους σημαντικότερους στις δαπάνες επαγγελματικών ταξιδιών για παραμονή σε καταλύματα της Airbnb. Το β’ τρίμηνο του 2016, 6 στις 20 εταιρείες / οργανισμούς που δαπάνησαν τα περισσότερα χρήματα στην Airbnb ήταν πανεπιστήμια, ενώ 8 από τις 20 ήταν εταιρείες τεχνολογίας.
  • Οι business ταξιδιώτες φαίναται ότι αναμειγνύουν πλέον την εργασία με την εξερεύνηση: από το γ’ τρίμηνο του 2014 έως και το β’ τρίμηνο του 2016, τα περισσότερα χρήματα που δαπανήθηκαν για διαμονές σε καταλύματα της Airbnb ήταν στο Σαν Φρανσίσκο. Το Λονδίνο διατηρήθηκε σταθερό στο Νο2 για το διάστημα των δύο ετών της μελέτης, ακολουθούμενο από τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Παρίσι, το Ώστιν, το Σιάτλ, την Ουάσινγκτον, το Σικάγο και το Σίδνεϊ, εμφανίζοντας μία αυξανόμενη στροφή στον τρόπο οι εργαζόμενοι προσεγγίζουν τα επαγγελματικά ταξίδια. Οι business ταξιδιώτες πιθανόν βλέπουν την Airbnb ως μια οικονομικά αποδοτική ευκαιρία να εξερευνήσουν τις γραφικές γειτονιές μιας πόλης, που είναι εκτός του περιπατητικού βεληνεκούς των μεγάλων ξενοδοχείων.
  • Τα μεγάλα συνέδρια παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Εξετάζοντας τον ημερήσιο όγκο εξόδων διαμονών σε καταλήματα Airbnb, οι κρατήσεις αυξήθηκαν δραματικά στο Σαν Φρανσίσκο κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της Salesforce.com, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο. Στην πραγματικότητα, η χρήση Airbnb καταλυμάτων ήταν έξι φορές υψηλότερη από το μέσο όρο κατά τη διάρκεια του αντίστοιχου συνεδρίου το 2015.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top