Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΟι τουριστικοί πράκτορες ρίχνονται στον αγώνα τουριστικής ανάκαμψης του Παρισιού
Προορισμός

Οι τουριστικοί πράκτορες ρίχνονται στον αγώνα τουριστικής ανάκαμψης του Παρισιού

Το Παρίσι είναι ένα κεντρικό στοιχείο σε κάθε τουριστική προσφορά για την Ευρώπη: αν υπάρχει ένα 'best seller' στις αγορές μεγάλων αποστάσεων, τότε αυτό περιέχει ταξίδια σε Λονδίνο και Παρίσι. Το γεγονός ότι το Παρίσι έχει υποστεί μείωση στις κρατήσεις το 2016 έχει επηρεάσει τη ζήτηση σε όλη την Ευρώπη.

Το Παρίσι αποτελεί σημείο έλξης για πολλούς τουρίστες σε μία από τις κορυφαίες χώρες-προορισμούς στην Ευρώπη. Η δημοσιότητα που σχετίζεται με τα τρομοκρατικά γεγονότα του 2015 και του 2016 έχουν οδηγήσει σε μια μείωση της δημοτικότητάς του στις αγορές εισερχόμενου τουρισμού μεγάλων αποστάσεων, όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία και η Κίνα. Πολλοί επισκέπτες που κανονικά θα επέλεγαν το Παρίσι, λόγω αυτών των γεγονότων, άλλαξαν γνώμη: εν μέσω μείωσης κατά 8% των διεθνών αφίξεων στο Παρίσι, οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες τουρίστες μειώθηκαν έως και 25%.

Αυτό το γεγονός έχει σημασία και πέρα από τα όρια της Γαλλίας. “Τα μέλη μας ‘πουλάνε’ την Ευρώπη ως προορισμό σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε ο Mario Bodini, πρόεδρος της ETOA (Ευρωπαϊκή Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων). “Το Παρίσι είναι ένα κεντρικό στοιχείο σε κάθε τουριστική προσφορά για την Ευρώπη: αν υπάρχει ένα “best seller” στις αγορές μεγάλων αποστάσεων, τότε αυτό περιέχει ταξίδια σε Λονδίνο και Παρίσι. Το γεγονός ότι το Παρίσι έχει υποστεί μείωση στις κρατήσεις το 2016 έχει επηρεάσει τη ζήτηση σε όλη την Ευρώπη”.

Σύμφωνα με τον Paul Wagner, διευθυντή του ταξιδιωτικού γραφείου Travel Plaza (JTB), “το Παρίσι είναι η κύρια πύλη εισόδου στην Ευρώπη για πολλές αγορές μεγάλων αποστάσεων. Λόγω της Γαλλίας οι πελάτες μας επισκέπτονται το Ην. Βασίλειο, τις Χώρες Benelux, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Η μαγεία του ίδιου του Παρισιού είναι το σημαντικό πλεονέκτημα πολλών ευρωπαϊκών τουριστικών πακέτων και όσο νωρίτερα επιστρέψουν αυτές οι αγορές στο Παρίσι, τόσο πιο γρήγορα το σύνολο της Δυτικής Ευρώπης θα ανακάμψει από την “κοιλιά” που έχει κάνει το 2016. Το Παρίσι είναι το βασικό ‘κόσμημα’ για τον ευρωπαϊκό τομέα του ομίλου μας”.

Η τουριστική βιομηχανία κάνει πολλές προσπάθειες για την αλλαγή αυτής της κατάστασης. “Η Γαλλία ήταν πάντα ένας κορυφαίος προορισμός για το Kuoni, δήλωσε ο Dalila Belouchat, Senior Contracts Manager του ομίλου. “Έτσι έχουμε εντείνει τις προσπάθειές μας προσφέροντας αποκλειστικά νέα προϊόντα και πακέτα στα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο. Όλοι οι διαχειριστές τουριστικών συμβάσεων στην Ασία έχουν πραγματοποιήσει άμεσα συναντήσεις με τουριστικούς παράγοντες από την Ασία για την ενίσχυση αυτής της προσπάθειας. Πέρασα μια εβδομάδα στην Ιαπωνία για να κάνω μια παρουσίαση σχετικά με τη Γαλλία στους προμηθευτές μας και να γνωρίσω τους Ιάπωνες τουριστικούς πράκτορες. Είμαι βέβαιος ότι η Γαλλία θα επανακάμψει τουριστικά το 2017. Έχουμε ήδη κρατήσεις – αυτό από μόνο τους είναι ένα ισχυρό και θετικό μήνυμα”.

Υπάρχουν θετικές ενδείξεις ότι παρόμοιες πρωτοβουλίες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση Ο Andrew Guthrie, διευθυντής Προμηθειών και Επιχειρήσεων της JacTravel, σημειώνει ότι “παρά τις τελευταίες δυστυχείς συγκυρίες, το επίπεδο των αιτημάτων για ομαδικά πακέτα  και επιβεβαιωμένων γκρουπ για τη Γαλλία είναι αυξημένο κατά 20% το 2017 σε σχέση με το 2016. Αυτό οφείλεται στην εξαιρετική συνεργασία που έχουμε με τους βασικούς Γάλλους προμηθευτές μας σήμερα”.

Ο Tom Jenkins, διευθύνων σύμβουλος της ETOA, πρόσθεσε: “Έχουμε βρεθεί σε αυτήν την θέση και παλιότερα. Μεγάλο μέρος ανάκαμψης από τη ζημιά που προκλήθηκε από την τρομοκρατία έγκειται στον τρόπο αντιμετώπισής της, και στο πως μπορούμε να χειριστούμε αυτήν την κατάσταση. Η εμπιστοσύνη επιστρέφει πάντα, ιδιαίτερα σε έναν προορισμό τόσο ελκυστικό όπως είναι το Παρίσι”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024