Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι Γερμανοί καταναλωτές προτιμούν τα κινητά για τις ταξιδιωτικές τους αγορές
Τάσεις

Οι Γερμανοί καταναλωτές προτιμούν τα κινητά για τις ταξιδιωτικές τους αγορές

Πάνω από τους μισούς (54%) χρήστες smartphone στη Γερμανία είχαν κάνει μια αγορά mCommerce και είχαν προμηθευτεί αεροπορικά ή σιδηροδρομικά εισιτήρια με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με έρευνα. Αλλά, σε γενικές γραμμές, παραμένουν επιφυλακτικοί και δεν ολοκληρώνουν τις ταξιδιωτικές τους συναλλαγές μέσω των κινητών τους.

Οι ιστοσελίδες για κινητά και οι εφαρμογές παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην έρευνα αγοράς ταξιδιωτικών πακέτων για τους Γερμανούς καταναλωτές -ιδιαίτερα σε όσους έχουν ήδη αλλάξει τις συνήθειές τους και κάνουν τουριστικές αναζητήσεις μέσω κινητών συσκευών. Περισσότεροι από τους μισούς (56,4%) επισκέπτες ταξιδιωτικών ιστοσελίδων και εφαρμογών στην Γερμανία, ηλικίας 13 ετών και πάνω, επισκέφθηκαν μια τέτοια ιστοσελίδα ή εφαρμογή τουλάχιστον 1-3 φορές τον μήνα μέσα στον Ιούλιο του 2016, σύμφωνα με στοιχεία της comScore. Σχεδόν το 1/3 τις επισκέφθηκε μια φορά την εβδομάδα, και περίπου 15% το έκαναν κάθε μέρα.

Επιπλέον, ορισμένοι από τους Γερμανούς που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να αναζητούν ταξίδια, δεν είναι αντίθετοι να αποφασίσουν αγορά μέσω κινητού βάσει των επιλογών τους. Αγορές που σχετίζονται με ταξίδια συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων κατηγοριών προϊόντων που αγοράζονται μέσω διαδικτύου από χρήστες smartphone στη Γερμανία και που ρωτήθηκαν σε έρευνα της G+J e|MS, τον Μάιο του 2016.

Περισσότεροι από τους μισούς (54%) χρήστες smartphone στη Γερμανία ηλικίας 14 ετών και άνω είχαν κάνει μια αγορά mCommerce και είχαν προμηθευτεί αεροπορικά ή σιδηροδρομικά εισιτήρια με αυτόν τον τρόπο, όπως αποκάλυψε η G+J e|MS. Μόνο βιβλία και επί πληρωμή εφαρμογές είχαν αγοραστεί από περισσότερους ερωτηθέντες μέσω κινητού. Επιπλέον, περίπου το 40% είχαν κάνει κρατήσεις ξενοδοχείων χρησιμοποιώντας το Internet στο κινητό τους.

Άλλοι ερευνητές, ωστόσο, έχουν διαπιστώσει ότι, όταν πρόκειται για πραγματική πληρωμή ταξιδιού και όχι στα πλαίσια έρευνας, τα πράγματα στη Γερμανία είναι λιγότερο φιλικά προς την τεχνολογία. Μόλις το 15% των ταξιδιωτικών αγορών στη χώρα έγιναν μέσω κινητού στο α’ τέταρτο του 2016, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Criteo, σχετικά με τη δραστηριότητα των OTAs και των προμηθευτών ταξιδιών που διαφημίζονται στο δίκτυό της. Από τις εννέα χώρες που εξετάστηκαν, η Γερμανία κατατάσσεται τελευταία, μπροστά μόνο από τη Γαλλία (22%) και πολύ χαμηλότερα από το 36% που παρατηρείται στην Ιαπωνία, τη χώρα ψηλότερα στην κατάταξη.

Μια μελέτη που έγινε τον Απρίλιο του 2016 από την Gesellschaft fur integrierte Kommunikationsforschung (GIK) ρίχνει κάποιο φως στην επιφυλακτικότητα των καταναλωτών στη Γερμανία, οι οποίοι δεν ολοκληρώνουν τις ταξιδιωτικές τους συναλλαγές μέσω των κινητών τους. Βρέθηκε ότι το 31% των καταναλωτών ηλικίας 14 ετών και άνω που συμμετείχαν στην έρευνα είχε κάνει έρευνα για εκδρομές και πακέτα διακοπών ψηφιακά, όμως μόνο το 11% είχε πληρώσει για αυτά τα πακέτα online. Παρομοίως, σχεδόν το 29% είχε κάνει έρευνα για τα υπόλοιπα δεδομένα ενός ταξιδιού (αεροπορικά εισιτήρια ή ξενοδοχεία) ψηφιακά, αλλά μόλις το 15% αυτών είχε αγοράσει με αυτόν τον τρόπο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024