Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔήλωση της Όλγας Κεφαλογιάννη σχετικά με τις κυβερνητικές τροπολογίες
Τουρισμός και πολιτική

Δήλωση της Όλγας Κεφαλογιάννη σχετικά με τις κυβερνητικές τροπολογίες

Σε δήλωσή της η Όλγα Κεφαλογιάννη με αφορμή τις κυβερνητικές τροπολογίες ανεφέρθη στην αδυναμία κατάρτισης ενός έγκαιρου διαφημιστικού προγράμματος προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και επεσήμανε ότι οι μειωμένες εισπράξεις από τον τουρισμό για το 2016, είναι μία απώλεια που πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα.

Σε δηλώσεις της αναφορικά με τις κυβερνητικές τροπολογίες η βουλευτής Α’ Αθήνας και τομεάρχης Πολιτισμού της Ν.Δ. κα Όλγα Κεφαλογιάννη επέκρινε την ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού για αδυναμία σωστού προγραμματισμού της προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα δήλωσε:
Είναι τουλάχιστον λυπηρή η αδυναμία προγραμματισμού της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού. Αυτή την φορά, πεδίο πειραματισμού ο τουρισμός, το 20% του ΑΕΠ της χώρας. Θύμα του, η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και οι καλές πρακτικές του πρόσφατου παρελθόντος. Αποτέλεσμα η αδυναμία κατάρτισης διαφημιστικού προγράμματος προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
Προχθες γίναμε μάρτυρες του πανικού του υπουργείου Τουρισμού, αμέσως μόλις άρχισαν να διαφαίνονται οι επιπτώσεις της εφαρμογής της ενσωμάτωσης της οδηγίας της Ε.Ε. για τις αναθέσεις δημοσίων συμβάσεων.
Όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας, γνωρίζουν επακριβώς τους χρόνους της διεθνούς τουριστικής αγοράς και προγραμματίζουν ανάλογα τις δράσεις τους. Με τρόπο επιφανειακό και επιπόλαιο το υπουργείο Τουρισμού κατέθεσε δύο τροπολογίες προκειμένου να δώσει λύση σε ζητήματα, τα οποία θα έπρεπε να είχαν δρομολογηθεί από το καλοκαίρι, όπως άλλωστε γινόταν τα τελευταία χρόνια.
Είναι σημείο των καιρών η επιφανειακή αντιμετώπιση του τομέα του τουρισμού από την αρμόδια υπουργό;
Ένα είναι βέβαιο, ότι το υπουργείο Τουρισμού λειτουργεί χωρίς κανένα σχέδιο, αγνοώντας τις καλές πρακτικές του παρελθόντος, των οποίων τα θετικά αποτελέσματα φαίνονται ακόμη και σήμερα.
Οι μειωμένες εισπράξεις από τον τουρισμό για το 2016, είναι μία απώλεια που πρέπει να αντιμετωπισθεί τεχνικά και άμεσα, πριν μετατραπεί σε καθεστώς.
Δυστυχώς, το υπουργείο Τουρισμού αγνοεί το γεγονός ότι ο τουρισμός απαιτεί σχεδιασμό ακριβείας και ταχύτατα αντανακλαστικά.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024