Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Πρώτη συνάντηση των τουριστικών φορέων της Τήνου για το marketing plan του νησιού

Τατιάνα Ρόκου - 27 December 2016, 12:23

Στην πρώτη συνάντηση οι τουριστικοί φορείς της Τήνου ενημερώθηκαν σχετικά με την έναρξη του έργου της ανάπτυξης του ολοκληρωμένου σχεδίου marketing του τουριστικού προϊόντος της Τήνου, που θα αποτελέσει και τη βάση για την στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή και εξωστρέφεια του νησιού.


Με πρωτοβουλία του Δήμου Τήνου και της αντιδημάρχου, υπεύθυνης για θέματα τουριστικής ανάπτυξης, κυρίας Αναστασίας Δεληγιάννη, πραγματοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Τήνου, η πρώτη συνάντηση των εκπροσώπων των φορέων τουρισμού της Τήνου για την ενημέρωση τους σχετικά με την έναρξη του έργου της ανάπτυξης του ολοκληρωμένου σχεδίου marketing του τουριστικού προϊόντος της Τήνου, που θα αποτελέσει και τη βάση για την στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή και εξωστρέφεια του νησιού. 
 
Η ενημέρωση έγινε από κοινού από την αντιδήμαρχο και την κυρία Μαρία Τζάννου, ως εκπρόσωπος της εταιρείας TENFOUR.
 
Η κυρία Δεληγιάννη τόνισε την ανάγκη να χαραχθεί μία μακροχρόνια επικοινωνιακή στρατηγική για την προβολή του νησιού, που θα στηρίζεται σε εμπεριστατωμένη μελέτη και έρευνα και που θα θέσει τις βάσεις για την υλοποίηση ενός πλέγματος δράσεων που θα αποφασιστούν κατόπιν διαβούλευσης με τους φορείς και θα υλοποιηθούν για την ανάδειξη των μοναδικών και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Τήνου.
 
Στην εισαγωγή της η κυρία Τζάννου τόνισε ότι η φιλοσοφία της εταιρείας TENFOUR είναι να αποτελέσει σύμβουλο και συνεργάτη του Δήμου στη χάραξη της marketing στρατηγικής. 
 
Στη συνέχεια παρουσίασε τις φάσεις της μεθοδολογίας ανάπτυξης της μελέτης που περιλαμβάνει την έρευνα και ανάλυση στοιχείων, τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου τουριστικού προϊόντος του νησιού, την ανταγωνιστική του ταυτότητα και τη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης που οδηγεί σε ένα διαρθρωμένο πλάνο ενεργειών προβολής που θα υλοποιηθούν από το Δήμο σε ορίζοντα τριετίας. Κατά τη διάρκειας της εκπόνησης της μελέτης, η Marketing Greece θα υποστηρίξει την TENFOUR, με στόχο τη συνοχή και εξειδίκευση του Στρατηγικού Σχεδίου που ήδη υπάρχει για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
 
Κατόπιν των διευκρινιστικών ερωτήσεων που τέθηκαν από τους παρευρισκομένους, η συνάντηση έκλεισε με πρόσκληση των φορέων να ενημερώσουν σχετικά τα μέλη τους και να προσκαλέσουν σε συμμετοχή στην έρευνα που θα διεξαχθεί και στην παροχή έγκυρων στοιχείων και πληροφοριών.
 
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Ξενοδόχων και του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων, του Συλλόγου Επαγγελματιών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, του Εμποροεπαγγελματικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου, ιδιοκτήτες τουριστικών μονάδων καθώς και επιχειρηματίες που ασχολούνται με εναλλακτικές μορφές τουρισμού. 
 
Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι στο ίδιο τραπέζι με καλή διάθεση σε μια «επαγγελματική συζήτηση» με πραγματικό ενδιαφέρον για την προβολή του νησιού.

 

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top