Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΈρευνα Airbnb: Οι οικογένειες προτιμούν νέους προορισμούς κάθε χρόνο
Έρευνα

Έρευνα Airbnb: Οι οικογένειες προτιμούν νέους προορισμούς κάθε χρόνο

Πάνω από 2 στους 5 (το 43%) στις αμερικανικές οικογένειες που ταξιδεύουν, λένε ότι προτιμούν να ταξιδεύουν σε νέο προορισμό κάθε χρόνο, ενώ το 45% επιθυμούν ένα 'μείγμα' παλιών και νέων προορισμών κάθε χρόνο.

Ίσως το 2017 είναι η χρονιά να ξεφύγει κάποιος από την καθιερωμένη εκδρομή στο εξοχικό του ή τουλάχιστον να “ταράξει τα νερά” με ένα οικογενειακό ταξίδι στο Κιότο ή το Μπορντό. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Airbnb, η οποία διεξήχθη online από την Harris Poll σε αμερικανικές οικογένειες που ταξιδεύουν (δηλαδή γονείς που ταξιδεύουν με παιδιά κάτω των 18 ετών που έχουν κάνει έστω μια φορά οικογενειακές διακοπές), πάνω από 2 στους 5 (το 43%) λένε ότι η οικογένειά τους προτιμά να ταξιδέψει σε νέο προορισμό κάθε χρόνο, ενώ το 45% δηλώνει ότι επιθυμεί ένα “μείγμα” παλιών και νέων προορισμών κάθε χρόνο.

Και πού πηγαίνουν; Για τους οικογενειακούς ταξιδιώτες της Airbnb, αυτοί είναι οι κορυφαίοι οικογενειακοί προορισμοί με βάση την ποσοσταία αύξηση στις αφίξεις επισκεπτών.

  1. Osaka, Ιαπωνία
  2. Kyoto, Ιαπωνία
  3. Melbourne, Αυστραλία
  4. Malibu, California, ΗΠΑ
  5. Reykjavik, Ισλανδία
  6. Princeville, Kauai, Hawaii, ΗΠΑ
  7. The Big Island, Hawaii, ΗΠΑ
  8. Bordeaux, Γαλλία
  9. Fortaleza, Βραζιλία
  10. Honolulu, Hawaii, ΗΠΑ
  11. Miami, Florida, ΗΠΑ
  12. Lyon, Γαλλία
  13. Valencia, Ισπανία
  14. Edinburgh, Βρετανία
  15. Anaheim, California, ΗΠΑ

Οι οικογενειακές διακοπές εξελίσσονται σε μια υπόθεση πολλών γενεών, με το 34% όσων ταξιδεύουν να παίρνουν μαζί και τους παππούδες ξκαι τις γιαγιάδες και 1 στους 5 (20%) συνήθως να συμπεριλαμβάνουν και φίλους στις οικογενειακές διακοπές. Όταν πρόκειται για επιλογή καταλύματος, οι μισές οικογένειες εξέφρασαν την ανάγκη για ευρύχωρα δωμάτια, ώστε να μπορούν να στεγάσουν πολλούς επισκέπτες κάτω από την ίδια στέγη. Αυτές οι αποδράσεις είναι ιδανικές για μεγάλες ομάδες ταξιδιωτών.

Οι πατεράδες έχουν τον πρώτο λόγο σε ό,τι αφορά στην οργάνωση του ταξιδιού, με το 42% να αναφέρει ότι ουσιαστικά σχεδιάζουν τις διακοπές τους, όπως για παράδειγμα την απόφαση του προορισμού ή των δραστηριοτήτων που θα κάνουν εκεί. Ακολουθούν κάποια μέρη τα οποία νομίζουν ότι θα λατρέψουν τόσο οι ίδιοι όσο και οι υπόλοιποι.

Σχεδόν 8 στους 10 οικογενειακούς ταξιδιώτες (79%) πιστεύουν ότι τα παιδιά τους θα προτιμούσαν να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, όπως μαθήματα μαγειρικής στις διακοπές τους αντί απλώς να παρατηρούν. Επίσης πιστεύουν ότι είναι σημαντικό να υπάρχουν ευκαιρίες να μάθουν τον πολιτισμό του προορισμού και να διδαχθούν καινούρια πράγματα (78%), παρά να περνούν απλώς την ώρα τους στο διαδίκτυο (76%). Τέλος, καλό θα ήταν να λαμβάνουν μέρος σε εμπειρίες γευσιγνωσίας (67%).

Ενώ οι περισσότερες οικογένειες (75%) αναφέρουν ότι προτιμούν παραλιακές αποδράσεις για τις διακοπές τους, σχεδόν 6 στους 10 (59%) λένε ότι η οικογένειά τους προτιμά να επισκεφθεί προορισμούς με αξιοθέατα.

Το WiFi (64%) και οι πισίνες/υδρομασάζ (49%) είναι μεταξύ των κορυφαίων ανέσεων που αναζητούν οι οικογενειακοί ταξιδιώτες όταν αποφασίζουν για τη διαμονή στις διακοπές τους, ενώ 2 στους 5 (40%) ψάχνουν για σπίτια που περιλαμβάνουν κουζίνα.

Όσο πρωτοποριακές και αν είναι κάποιες οικογένειες, κάποιες παραδόσεις είναι δύσκολο να σπάσουν. Το αμερικανικό “roadtrip” φαίνεται να είναι ακόμη πολύ ζωντανό, με πάνω από 7 στους 10 ταξιδιώτες (72%) να λένε ότι οι επόμενες οικογενειακές διακοπές τους θα είναι ένα οδικό ταξίδι, και περισσότεροι από τους μισούς (53%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν σε άλλο κράτος με κάποιο όχημα. Οι καλοκαιρινές αποδράσεις παραμένουν οι κορυφαίες ταξιδιωτικές περίοδοι, με το 60% των ταξιδιωτών να σημειώνουν ότι το καλοκαίρι είναι η εποχή που προτιμούν να κάνουν οικογενειακές διακοπές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024