Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήBoutique Hotel Masterclass: Η επενδυτική διάσταση των boutique hotels από τον Κ. Πασχαλίδη (Hotelbrain)
Σεμινάρια

Boutique Hotel Masterclass: Η επενδυτική διάσταση των boutique hotels από τον Κ. Πασχαλίδη (Hotelbrain)

Ο Κωνσταντίνος Πασχαλίδης έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες σε θέματα επενδυτικής στρατηγικής, εξαγορών ξενοδοχειακών ακινήτων και βέλτιστης αξιοποίησης σε 16 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική με πελάτες διεθνείς οργανισμούς, όπως η Marriott, η Rotana, η Hyatt κ.ά.

Για την επενδυτική διάσταση των boutique hotels θα μιλήσει στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass ο κ. Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, αντιπρόεδρος της HotelBrain. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων και θα πραγματοποιηθεί στις 12 Φεβρουαρίου 2017, στην Αθήνα.

Ο κ. Πασχαλίδης συνεργάζεται με την Hotelbrain από το 2014 όπου διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος. Από το 2016 ως αντιπρόεδρος της HotelBrain Α. και διευθύνων εταίρος της HotelBrain International Ltd, με έδρα το Λονδίνο, έχει αναλάβει την ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό.
 
Στο παρελθόν υπήρξε συνιδρυτής και διευθύνων εταίρος της New Symbol Hotel Investments, εταιρείας παροχής επενδυτικών συμβουλών, αξιοποίησης και εκτιμήσεων στον κλάδο των ξενοδοχειακών ακινήτων, με πελάτες όπως η Τράπεζα της Ελλάδος, η Alpha Bank, η Eurobank, η Lampsa ΑΕ, αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ στη διαδικασία αποκρατικοποίησης του Αστέρα Βουλιαγμένης, της Αφάντου και των Ξενία. Έχει επίσης πραγματοποιήσει συνεργασίες σε θέματα επενδυτικής στρατηγικής, εξαγορών ξενοδοχειακών ακινήτων και βέλτιστης αξιοποίησης σε 16 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική με πελάτες διεθνείς οργανισμούς, όπως η Marriott, η Rotana, η Hyatt αλλά και η Bouygues Construction, η Mikcor Holding, η Bridge.Over κ.ά.

H HotelBrain έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας το 2000 ως μία εταιρεία με εξειδίκευση στη λειτουργία και τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχείων (boutique hotels) και προσφέρει μία σειρά υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, στους επενδυτές και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η ανάπτυξη και διαχείριση ξενοδοχείων, οι συμβουλές σε χρηματοοικονομικά και επενδυτικά θέματα, η στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης ξενοδοχειακών εταιρειών, η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού και στελεχών και η ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή affiliations. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει Συμφωνητικά Διαχείρισης με περισσότερα από 170 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 60 προορισμούς συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου, της Τουρκίας, της Κύπρου, της Σερβίας, του Μαυροβουνίου, της Αυστρίας και, πρόσφατα, της Ιταλίας.

Το Boutique Hotel Masterclass συνδιοργανώνεται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και θα πραγματοποιηθεί στις 12 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Το φετινό Boutique Hotel Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2017, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 11 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 13 Φεβρουαρίου.

Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024