Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Google παίρνει τα 'ηνία' των digital ταξιδιωτικών διαφημίσεων από το Facebook
Τεχνολογία

Η Google παίρνει τα 'ηνία' των digital ταξιδιωτικών διαφημίσεων από το Facebook

Η Skift υπολογίζει ότι η Google αντιπροσωπεύει το 90% της ψηφιακής ταξιδιωτικής διαφημιστικής αγοράς το 2016, συγκεντρώνοντας περίπου 12 δισ. δολ. σε έσοδα. Ο Όμιλος Priceline, η Expedia και το TripAdvisor (TRIP) ήταν οι μεγαλύτεροι αγοραστές αυτού του διαφημιστικού χώρου στην Google.

H Google είναι απίθανο να ανταγωνιστεί κατά μέτωπο με τους online ταξιδιωτικούς ηγέτες, Expedia και Priceline, ενώ το Facebook αποτελεί μικρή απειλή για τον κολοσσό του διαδικτύο σε ό,τι αφορά στην ταξιδιωτική διαφήμιση, σύμφωνα με την εταιρεία RBC Capital.

Η Google έχει επεκτείνει σημαντικά τις ταξιδιωτικές της υπηρεσίες, κάνοντας την έναρξη με το Google Flights, μια online υπηρεσία κράτησης πτήσεων, το 2011. Επίσης, το 2016 η Google κυκλοφόρησε μια νέα εφαρμογή για smartphone που βοηθά τους χρήστες να προγραμματίσουν και να οργανώσουν τα ταξίδια τους, ενώ την προηγούμενη χρονιά, το 2015, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα διαφήμισης με την ονομασία Google Hotel Ads.

Η Skift υπολογίζει ότι η Google αντιπροσωπεύει το 90% της ψηφιακής ταξιδιωτικής διαφημιστικής αγοράς το 2016, συγκεντρώνοντας περίπου 12 δισ. δολ. σε έσοδα. Ο Όμιλος Priceline, η Expedia και το TripAdvisor (TRIP) ήταν οι μεγαλύτεροι αγοραστές αυτού του διαφημιστικού χώρου στην Google.

“Εμείς (σ.σ. η RBC Capital) και η Skift δεν πιστεύουμε ότι η Google θα γίνει ποτέ ένα online ταξιδιωτικό πρακτορείο”, δήλωσε ο Mark Mahaney, αναλυτής της RBC Capital. “Έχουμε εδώ και καιρό την πεποίθηση ότι η Google δεν είχε ποτέ ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση ταξιδιών – για την ταξιδιωτική αγορά, ναι, αλλά όχι για την εκπλήρωση, διανομή και εξυπηρέτηση πελατών. Αυτά δεν είναι πράγματα που κάνει η Google”.

Οι πρόσφατες δυναμικές ταξιδιωτικές διαφημίσεις του Facebook είναι μοναδικές με την έννοια ότι στοχεύουν πιθανούς πελάτες από όλες τις συσκευές, γεγονός που μας κάνει να είμαστε επιφυλακτικοί ως προς το εάν το Facebook θα αποτελέσει μια πραγματική απειλή για την Google στην ψηφιακή ταξιδιωτική διαφήμιση. Γιατί το Facebook δεν είναι απλά σε θέση να συλλάβει την εμπορική / ταξιδιωτική πρακτική με τον τρόπο που το κάνει η Google”, δήλωσε ακόμη ο Mahaney.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024