Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΈνα emoji της KLM στις υπηρεσίες των ταξιδιωτών
Αεροπορικές εταιρείες

Ένα emoji της KLM στις υπηρεσίες των ταξιδιωτών

Η KLM Royal Dutch Airlines προχωρά ένα βήμα παρακάτω στο Messenger, συστήνοντας μια νέα υπηρεσία με emojis, που κάνει εύκολη την αναζήτηση διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα.

Αναζητά κάποιος το κοντινότερο ΑΤΜ ή σιδηροδρομικό σταθμό; Στέλνει απλά το σχετικό emoji στην KLM, δείχνει το σημείο όπου βρίσκεται και η KLM θα του απαντήσει αμέσως, δίνοντάς του την κοντινότερη διεύθυνση. Πού βρίσκεται το κοντινότερο ιταλικό εστιατόριο; Το emoji της πίτσας και η ακριβής θέση του χρήστη είναι τα στοιχεία που θα τον βοηθήσουν να βρείτε τη διαδρομή που ζητά.

“Θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας, και εκεί είναι όπου KLM και Messenger ταιριάζουν απόλυτα. Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς προσφέρουμε στους πελάτες μας την εναλλακτική να λαμβάνουν όλα τα σχετικά με το ταξίδι τους έγγραφα και πληροφορίες μέσα από το Messenger. H KLM μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, οπότε η νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji ήταν το επόμενο λογικό βήμα” δήλωσε ο Tjalling Smit, ανώτερος αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM.

Η νέα υπηρεσία της KLM στο Messenger είναι διαθέσιμη για όλους, σε όλο τον κόσμο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024