Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

YouTube και διαδικτυκές κριτικές επηρεάζουν ισόποσα τους millennials για τα ταξίδια τους

Θοδωρής Κουμέλης - 23 Μάιος 2017, 12:37

Οι νεαροί ταξιδιώτες παρακινούνται ισόποσα από το περιεχόμενο των video στο Youtube και από τις online κριτικές, όταν πρόκειται να αγοράσουν τουριστικές υπηρεσίες.


Έρευνα από την Phocuswright διαπίστωσε ότι η επιρροή στην απόφαση ενός ταξιδιού σε ηλικίες 18 έως 34 ετών σε κατηγορίες τόσο κριτικών από ιστοσελίδες όσο και σε βίντεο έφθανε περίπου στο 30%, σε σύγκριση με την επιρροή που είχαν οι εικόνες και τα βίντεο από φίλους ή τουριστικά εμπορικά σήματα.

Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες που επηρεάστηκαν περισσότερο από τις διαδικτυακές κριτικές ήταν στο ηλικιακό φάσμα των 35-54 (περίπου το 38%) και εκείνοι άνω των 55 ετών (περίπου το 32%), με τα βίντεο και τις φωτογραφίες από φίλους ή τουριστικές εταιρείες να έχουν τη μικρότερη επίδραση στο κοινό.

Λιγότερο από το 10% των ατόμων άνω των 55 ετών εμπνεύστηκαν από το περιεχόμενο διαφόρων ταξιδιωτικών εταιρειών.

Παρ‘όλα αυτά, το περιεχόμενο του YouTube είναι σαφώς ένας σημαντικός παράγοντας γενικά, αλλά ειδικά για τους millennials.

Αυτό σίγουρα που προκαλεί τη λιγότερη έκπληξη σχετικά με τη νεότερη ηλικιακή ομάδα, είναι η αλληλεπίδρασή της με τις εφαρμογές για κινητά, καθώς οι ηλικίες 18-34 είναι δύο φορές πιο πιθανό να τις χρησιμοποιήσουν καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους (περίπου 20% για έρευνα, ανάγνωση σχολίων, κρατήσεις) σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.

Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα 2/3 των millennials έχουν τουλάχιστον μία ταξιδιωτική εφαρμογή στο κινητό τους, σε σύγκριση με μόλις τα 43% και 52% για τα ηλικιακά γκρουπ 55+ και 35-54 αντίστοιχα.

Ωστόσο, παρά τη δημοτικότητα των εφαρμογών στις ηλικίες 18-34, το Internet στα κινητά έχει τη μερίδα τους στις mobile εφαρμογές, ειδικά όταν πρόκειται για έρευνα ταξιδιωτικών ιστοσελίδων που θέλει ο χρήστης να επισκεφθεί και να διαβάσει σχόλια, φτάνοντας μάλιστα να είναι περίπου τρεις φορές πιο δημοφιλείς στους ταξιδιώτες.

Σε άλλο σημείο της μελέτης της Phocuswright σημειώνεται ότι τα ξενοδοχεία αποτελούν το δεύτερο πιο δημοφιλές προϊόν προς αγορά (περίπου 50%) από κινητές συσκευές, σε σύγκριση με άλλα καταναλωτικά αγαθά, όπως ηλεκτρονικά, αθλητικά, προϊόντα υγείας και εστιατόρια.

Οι πτήσεις ανήλθαν περίπου στο 40% των αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top