Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΣτα 9 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις των Ελλήνων επιβατών από αεροπορικές εταιρείες το καλοκαίρι του 2017
Αερομεταφορές

Στα 9 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις των Ελλήνων επιβατών από αεροπορικές εταιρείες το καλοκαίρι του 2017

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που υπήρξε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, εμφανίζεται παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Το καλοκαίρι έχει πια ημερολογιακά τελειώσει. Οι πρώτες μετρήσεις από την απόδοση της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα, δείχνουν θεαματικές αυξήσεις στα αεροδρόμια όλης της χώρας. Τι έδειξαν όμως οι μετρήσεις για τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσεις κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού σε σύγκριση με το προηγούμενο;

Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των τριών ωρών, καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που υπήρξε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, εμφανίζεται παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, το ποσό των 8.986.670 ευρώ σε σχέση με το ποσό των 11.022.125 ευρώ που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Πιο αναλυτικά, οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:

Όπως δήλωσε η κα Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας Airhelp για Ελλάδα, “γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατ. επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό 2% προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιρειών ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δε χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024