Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Η 4η εκδήλωση γευσιγνωσίας 'Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά', στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Νοέμβριος 2017, 14:35

Τις περισσότερες από 120 ετικέτες συμπληρώνουν σπουδαία κόκκινα κρασιά του διεθνούς αμπελώνα, ανάμεσά τους και πανάκριβοι οίνοι, από 18 εμβληματικές οινοποιίες, που φέρνουν στην εκδήλωση σημαντικοί εισαγωγείς κρασιού της Ελλάδας.


Αυτήν τη Κυριακή, 19 Νοεμβρίου, διοργανώνεται για 4η φορά η εκδήλωση γευσιγνωσίας “Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά”, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, με ώρες λειτουργίας 12:00-20:00. Συμμετέχουν 30 από τα πλέον αξιόλογα ελληνικά οινοποιεία, τα οποία θα παρουσιάσουν τα πλέον ακριβά ερυθρά κρασιά τους, της εσοδείας που κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά και σπάνιες ετικέτες από το κελάρι τους. Τις περισσότερες από 120 ετικέτες συμπληρώνουν σπουδαία κόκκινα κρασιά του διεθνούς αμπελώνα, ανάμεσά τους και πανάκριβοι οίνοι, από 18 εμβληματικές οινοποιίες, που φέρνουν στην εκδήλωση σημαντικοί εισαγωγείς κρασιού της Ελλάδας.

Λόγω της σπανιότητας και του υψηλού κόστους των περισσότερων οίνων της εκδήλωσης, κάποια κρασιά απαιτούν επιπλέον συμμετοχή για τη δοκιμή τους. Έτσι, με συγκεκριμένο αντίτιμο ο επισκέπτης παραλαμβάνει, εκτός από το εισιτήριο και τον κατατοπιστικό κατάλογο της εκδήλωσης, μία δέσμη δέκα κουπονιών, τα οποία εξαργυρώνονται στα σταντ των εκθετών έναντι δοκιμής των πιο σπάνιων και ακριβών κρασιών τους. Τα κρασιά, γενικά, προτείνονται από τους παραγωγούς και τους εισαγωγείς σε τιμές κόστους. Με άλλα λόγια η εκδήλωση αποτελεί σπάνια ευκαιρία να δοκιμάσει κάποιος κρασιά, οι τιμές των οποίων θα ήταν ιδιαίτερα υψηλές. ειδικά εάν θα έπρεπε να αγοραστεί ολόκληρη η φιάλη. Κάθε ποτήρι κρασί (δόση 50ml) κοστίζει, ανάλογα με την τιμή του, ένα ή περισσότερα κουπόνια, τα οποία αναγράφονται στον κατάλογο. Τα ελληνικά κρασιά των τρεχουσών εσοδειών κατά κανόνα δε χρεώνονται με κουπόνι, όπως συμβαίνει και με αρκετά από τα παλαιωμένα ελληνικά κρασιά. Το 65% των κρασιών της εκδήλωσης διατίθενται προς δοκιμή χωρίς κουπόνι. Υπάρχει επίσης και η επιλογή αγοράς “VIP Pass”, με 20 κουπόνια και πρόσβαση στο VIP Lounge της εκδήλωσης.

Κάθε επισκέπτης μπορεί να αγοράσει όσα επιπλέον κουπόνια επιθυμεί, ειδικά εάν θέλει να δοκιμάσει θρυλικά κρασιά, όπως τα κορυφαία του Μπορντό, Château Mouton Rothschild 2005 (εξαιρετική εσοδεία, με 99+ από τον Robert Parker) και Château Margaux 2001 (670 ευρώ και 468 ευρώ, αντίστοιχα), εμβληματικές Βουργουνδίες, όπως το Pommard “Les Vignots” 2011 της Domaine Leroy (500 ευρώ) και Echezeaux 2014, Maison Nicolas Potel (240 ευρώ), πολλά ιταλικά κρασιά, π.χ. το εμβληματικό Masseto 2005 της οικογένειας Frescobaldi, το Ornellaia (800 ευρώ) και το Fieramonte 2011, Amarone della Valpolicella της Allegrini (250 ευρώ), μέχρι και το πλέον δαπανηρό στην παρασκευή του κρασί της Κίνας, το Ao Yun (350 ευρώ), του ομίλου Moët Hennessy Louis Vuitton, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε εκδήλωση για Έλληνες οινόφιλους.

Ωστόσο, στόχος της εκδήλωσης “Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά” δεν είναι μόνο να δοθεί η πιο πάνω δυνατότητα δοκιμής κορυφαίων ξένων κρασιών σε οινόφιλους καταναλωτές, αλλά και να αποδειχθεί πως και ο ελληνικός αμπελώνας μπορεί και πρέπει να “παίξει στο γήπεδο” των μεγάλων κρασιών διεθνώς, ώστε να δημιουργήσει υπεραξία για το σύνολο της ελληνικής οινικής παραγωγής. Σε αυτό το πλαίσιο, σημαντική και χαροποιός είναι η παρουσία και νεότερων Ελλήνων οινοποιών στο club παραγωγής μεγάλων κόκκινων κρασιών.

Τα “Μεγάλα Κόκκινα Κρασιά” είναι συνδιοργάνωση του ιστότοπου ευζωίας FNL και της εταιρείας οινικής επικοινωνίας Vinetum, γνωστή για την έκθεση “Οινόραμα” και άλλες εκδηλώσεις που διοργανώνει για το κρασί και άλλα αλκοολούχα ποτά.

Την επιτυχία της φετινής εκδήλωσης εξασφαλίζουν επιλεγμένοι χορηγοί, όπως η εταιρεία ρούχων Ermenegildo Zegna, η εταιρεία Beverage World (μεταλλικά νερά Evian και Badoit), η εταιρεία Provence (τυριά), η Gaggenau με κορυφαίους συντηρητές κρασιών, η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η εταιρεία κρεάτων και delicatessen Carnicero και η Α.Γ. Κοροπούλης, που εισάγει στην Ελλάδα βαρέλια, φελλά και φιάλες, απαραίτητα όλα για να δημιουργηθούν κάποια από τα μεγάλα κόκκινα κρασιά της εκδήλωσης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top