Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίFEDHATTA: Τα ελληνικά τουριστικά γραφεία πρωτοστατούν στην 'απογείωση' των αφίξεων από την Ασία
Τουριστικά γραφεία

FEDHATTA: Τα ελληνικά τουριστικά γραφεία πρωτοστατούν στην 'απογείωση' των αφίξεων από την Ασία

Οι προοπτικές για την Ελλάδα στην προσέλκυση επισκεπτών από τις ασιατικές αγορές (εισφέρουν το 30% των παγκόσμιων τουριστικών εσόδων), ιδιαίτερα την Κίνα, την Ιαπωνία και την Ινδία, αλλά και από την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες, την Κορέα και το Βιετνάμ, είναι μεγάλες, αν αξιοποιηθούν σωστά τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας και η δυναμική του τουριστικού της κλάδου.

Τη διασφάλιση της έννομης λειτουργίας των ελληνικών τουριστικών γραφείων στη διακίνηση τουριστών από τις διεθνείς αγορές και της νομιμότητας στις τουριστικές δραστηριότητες στην Ελλάδα αλλά και την ταχεία έκδοση θεωρήσεων εισόδου πρόκρινε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτών Γραφείων Ελλάδος, FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης ως καταλύτες στην ενδυνάμωση των τουριστικών ροών στη χώρα μας από μεγάλες και ανερχόμενες αγορές της Ασίας.

Ο κ. Τσιλίδης, μιλώντας σε πάνελ συζητήσεων στο διεθνές συνέδριο τουρισμού της “Philoxenia” με θέμα “Ασιατικός Τουρισμός: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή Πύλη”, τόνισε ότι οι προοπτικές για τη χώρα μας στην προσέλκυση επισκεπτών από τις ασιατικές αγορές (εισφέρουν το 30% των παγκόσμιων τουριστικών εσόδων), ιδιαίτερα την Κίνα, την Ιαπωνία και την Ινδία, αλλά και από την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες, την Κορέα και το Βιετνάμ, είναι μεγάλες, εάν αξιοποιηθούν σωστά τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας αλλά και η δυναμική του τουριστικού κλάδου της χώρας.

Η συγκυρία δε θα μπορούσε να είναι καλύτερη, επισήμανε ο κ. Τσιλίδης, αφού οι νέες απευθείας συνδέσεις (Αθήνα-Πεκίνο, Θεσσαλονίκη-Ντόχα), πλέον εκείνων που απαιτούν μετεπιβίβαση, αποτελούν βασικό στοιχείο στην προσέλκυση τουριστών, εξοικονομώντας χρόνο στις μεταφορές. Ωστόσο, η άφιξη μιας μεγάλης αεροπορικής εταιρείας δεν αρκεί για να “ανεβάσει” τον αριθμό των τουριστών, αλλά απαιτείται περαιτέρω διείσδυση στις αγορές με όχημα τα τουριστικά γραφεία, που είναι και οι βασικοί διακινητές τουριστών.

Μίλησε για τις επανειλημμένες παρεμβάσεις της FedHATTA προς την Πολιτεία κατά των παράνομων τουριστικών δραστηριοτήτων, οι οποίες απαξιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών και πλήττουν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Επισήμανε δε τη σημασία της ταχείας έκδοσης visa από τις ελληνικές προξενικές αρχές, καθώς οι καθυστερήσεις αποθαρρύνουν τους επισκέπτες.

Ασιατικές αγορές, όπως της Κίνας, δεν είναι νέες για την Ελλάδα. Τα τουριστικά γραφεία, έχουν αναπτύξει εμπορικές συναλλαγές με αυτές τις χώρες εδώ και πολλά χρόνια και πρόσφατα το ενδιαφέρον για την Ελλάδα παρουσιάζει μεγάλη αύξηση. Ήδη το 2017 καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών και η ανοδική πορεία αναμένεται να συνεχισθεί και το 2018.

Ο πρόεδρος της FedHATTA εξήγησε ότι έχουν γίνει τεράστιες προσπάθειες από τα ελληνικά τουριστικά γραφεία για να ενισχυθούν οι πωλήσεις στις αγορές της Ασίας, ιδιαίτερα στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, αλλά και στην ανερχόμενη Ινδία που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια διψήφια αύξηση αφίξεων στην Ελλάδα.

Οι ενώσεις-μέλη της Ομοσπονδίας συνεχίζουν να πραγματοποιούν επαγγελματικές συναντήσεις αναπτύσσοντας ταξιδιωτικά πακέτα που ταιριάζουν στο προφίλ των τουριστών αυτών, και αφορούν τα ελληνικά νησιά, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα, διατελώντας το έργο τους που είναι να εξάγουν υπηρεσίες και να εισάγουν έσοδα στη χώρα.

Αναφέρθηκε ακόμη στο προϊόν της Ελλάδας στον πολιτιστικό τουρισμό, για τον οποίο ενδιαφέρονται ιδιαίτερα οι Κινέζοι επισκέπτες. Δείχνουν επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για περιηγητικό τουρισμό και προτιμούν την κινεζική κουζίνα, ενώ το shopping και οι αγορές τους παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική.

Ο μισός εξερχόμενος τουρισμός από την Ασία είναι ηλικίας 35-54 ετών, ενώ η αγοραστική τους δύναμη αναμένεται να φθάσει τα 6 τρισ. δολ. μέχρι το 2020.

Η FedHATTA συμμετείχε για άλλη μια χρονιά στην έκθεση “Philoxenia” με δικό της περίπτερο, παρουσία μεγάλων ελληνικών τουριστικών γραφείων μελών του ΗΑΤΤΑ, πραγματοποιώντας εποικοδομητικές επαγγελματικές συναντήσεις με hosted buyers.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024